بازی پانتومینگ

بازی پانتومینگ، سوژه های جالب برای ادا بازی در جمع دوستاننسخه 1.60

3.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : خانوادگی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 12 مگابایت
دریافت برنامه/بازی پانتومینگ ( پانتومیم ) از بازار سازنده : آباتیس

یکی از بازی های گروهی جالب که میتوانیم در جمع دوستان انجام دهیم، بازی پانتومیم است. این سرگرمی جذاب که آن را با نام ادا بازی میشناسیم، این روزها خیلی طرفدار دارد. اگر شما هم به پانتومیم علاقه مند هستید، میتوانید سوژه های آن را از بازی پانتومینگ بگیرید و لحظات سرگرم کننده ای در کنار دوستان خود داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این بازی اندرویدی، ما را در نقد و بررسی آن همراهی کنید. ادا بازی در جمع دوستانبرای ادا بازی در جمع دوستان نیاز به سوژه های جالب هست که هم تکرار نشوند و هم برای اجرای پانتومیم، مناسب باشند. در بازی فوق 3 بسته سوالات پانتومیم وجود دارد که یکی از آنها رایگان و بقیه پولی هستند. البته تولیدکنندگان پانتومینگ در نسخه های بعدی آن، سوژه های دیگری را هم اضافه خواهند کرد. همانطور که میدانید در بازی پانتومیم، قوانینی برای امتیازدهی و نحوه انجام این سرگرمی تعریف شده است. این قوانین را میتوانید در راهنمای این بازی اندرویدی بخوانید. ما نیز در ادامه، نحوه استفاده از آن را شرح داده ایم.

با پانتومینگ در جمع های دوستانه، حرفه ای تر پانتومیم بازی کنید.
سوژه های بازی پانتومیم  همه چیز را به پانتومینگ بسپارید بازی فوق تنها برای پیدا کردن موضوع های پانتومیم نیست. پانتومینگ به شما کمک میکند تا روند اجرای بازی را کنترل نمایید. روش کار به این صورت است که ابتدا باید یکی از بسته های سوژه را انتخاب و در صفحه بعد، تعداد تیم ها را انتخاب کنید. هر تیم میتواند بین 2 تا 5 عضو داشته باشد چون 5 بار فرصت اجرا دارد. حالا که تعداد تیم ها مشخص شد، نوبت به رقابت هیجان انگیز میرسد. تیم ها در هر دور، باید یک موضوع برای اجرای پانتومیم انتخاب کنند که در نوبت بعدی قابل انتخاب نیست. موضوعات عبارتند از خوراکی، علمی، موسیقی، سینما، ورزشی و اماکن. بعد از این کار صفحه ای به نمایش درمی آید که در آن، باید سوژه ای با امتیاز 1 تا 3 انتخاب شود. درنهایت، شخص اجراکننده میتواند عبارت یا کلمه موردنظر را ببینید و 60 ثانیه فرصت دارد تا آن را به هم تیمی های خود بفهماند.   نکته : نگه داشتن زمان به عهده تیم های رقیب است و باید گوشی در اختیار آنها قرار بگیرد.   نحوه محاسبه امتیازها در صفحه زمان سنج پانتومینگ، شما میتوانید تیم ها و امتیاز آنها را به صورت جداگانه ببینید. نحوه محاسبه امتیاز به این صورت است که اگر کلمه حدس زده شود، به اندازه میزان سختی آن امتیاز میگیرید. همچنین زمان باقی مانده از 60 ثانیه ذخیره خواهد شد و به ازای هر 30 ثانیه، 1 امتیاز دریافت میکنید. پس از 5 دور بازی، مجموع این امتیازها تیم برنده را مشخص میکند.   نکته : هر تیم با یک رنگ مخصوص نشان داده میشود. موضوع های پانتومیم  بررسی گرافیک و صدای بازی هرچند در ظاهر بازی فوق نقص بزرگی به چشم نمیخورد اما انتظار میرفت که در طراحی قالب گرافیکی آن، دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد. محیط پانتومینگ و منوهای آن در صفحه نمایش برخی از گوشی ها ایراد دارد. موزیک استفاده شده در این بازی نیز مناسب به نظر میرسد اما میتوانست برای هیجان بیشتر، ریتم آن با زمان سنج تغییر کند.  
بزرگترین مزیت پانتومینگ، گرفتن سوژه های بازی پانتومیم از آن میباشد. البته همانطور که گفتیم، این بازی اندرویدی دارای امکاناتی برای کنترل اجرای تیم ها و امتیازدهی نیز هست که میتوانید از آنها بهره ببرید.
  نکته : بازی فوق بدون پرداخت هزینه از کافه بازار قابل دریافت است اما فقط یکی از بسته ها سوژه در آن رایگان میباشد و بقیه را میتوانید با پرداخت مبلغ ناچیز بخرید. سوالات پانتومیم
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • ارائه سوژه های متنوع برای بازی پانتومیم
  • امکانات مفید برای امتیازدهی و کنترل اجرای پانتومیم
نقاط ضعف بازی
  • گرافیک و تجربه کاربری ضعیف
  • کمبود برخی از امکانات
  • وجود خطا در بعضی از گوشی ها و نسخه های اندروید
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی تا این تاریخ (23 شهریور 96) بیش از 1000 کاربر، پانتومینگ را نصب کرده اند و هرچند نظرات زیادی برای آن ثبت نشده اما میزان رضایت کاربران بد نیست. به نظر میرسد که گروه "آباتیس" در تولید این بازی اندرویدی، سادگی را بیشتر از هر چیز مورد توجه قرار داده اند اما انتظار میرفت که خروجی بهتری را از آنها شاهد باشیم. برای بهبود بازی فوق پیشنهاداتی داریم:
  • گرافیک جذاب تر و قابل مقایسه با نمونه های حرفه ای
  • تجربه کاربری استاندارد با امکان جابجایی راحت بین صفحات
  • سیستم امتیازدهی پیشرفته تر (امتیاز منفی و دوبرابر)
  • جدول کاملتر برای نمایش امتیازات
  • سوژه های بیشتر برای پانتومیم
  • رفع همه خطاها
  • و...
   

پانتومینگ ( پانتومیم )

بازی پانتومینگ، سوژه های جالب برای ادا بازی در جمع دوستان

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی اندرویدی پانتومینگ