دانلود انسرمستر

بازی AnswerMaster، فسفر بسوزانید و سربلند از چالش ها خارج شویدنسخه 3

امتیاز کاربران
4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی AnswerMaster بازی آنلاین از بازار سازنده : shunico

چند سالی می شود بازی هایی که به نوعی ذهن کاربر را مورد هدف قرار میدهند و او را مجبور به سوزاندن فسفر می کنند، در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی به دست آورده اند، از بازی هایی همچون کوییز آف کینگز با بیش از یک میلیون نصب گرفته تا بازی های جوان تری همچون آمیرزا. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی بازی AnswerMaster، یکی از جدید ترین بازی های این سبک بپردازیم که به نحوی سعی کرده مشکلات رایج بازی های فعلی را پوشش بدهد. ترفند shunico (سازنده بازی) برای حل مشکلات این سبک، تقسیم بازی ها به دو دسته نوبتی و همزمان بوده است، که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آن ها می پردازیم. بازی نوبتی : در بازی هایی همچون کوییز آف کینگز که به صورت نوبتی اجرا می گردد و کاربر برای ادامه هر سری از بازی باید منتظر پاسخگویی حریف خود به سوالات باشد، در صورت عدم فعال بودن حریفان باعث خستگی کاربر از بازی می شود. در AnswerMaster هم شاهد چنین سبک بازی هستید. یک بازی ساده که کاربر به راحتی می تواند به طور کامل در کمترین زمان به بازی مسلط شده و از آن جا به بعد در مسابقات شرکت کند، دانسته های خود را بسنجد و به یادگیری بپردازد. answer maser دانلود بازی در دسته بندی نوبتی، دارای دو نوع چالش است و کاربری که قصد انتخاب موضوع سوالات را دارد می تواند یکی از این دو نوع را انتخاب نماید؛ چالش چهارگزینه ای : در این قسمت بازیکنان در چهار مرحله به سه سوال چهار گزینه ای پاسخ خواهند داد و در پایان بازیکنی که توانسته به سوالات بیشتری پاسخ صحیح دهد پیروز خواهد شد. البته علاوه بر پیروزی و شکست، حالت های دیگری نیز برای پایان بازی در نظر گرفته شده است همچون :

  • مساوی
  • پایان وقت
  • تسلیم
که هر یک پاداش و یا جریمه مخصوص خود را خواهند داشت. چالش جدولی: در این بخش سوالی از کاربر پرسیده می شود و او باید از بین حروف بهم ریخته در جدول حروف، پاسخ صحیح را انتخاب نماید. دقت داشته باشید که در این قسمت رقیب اصلی شما زمان خواهد بود. تفاوت اصلی AnswerMaster با سایر بازی های این سبک وجود حالت همزمان است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. دانلود بازی انسرمستر حالت همزمان: حالت همزمان شامل بازی هایی می شود که هر دو کاربر فعال در بازی آنلاین هستند و بازی به صورت برابر و بدون نیاز به انتظار بازیکنان اجرا می شود. در نسخه بررسی شده، حالت همزمان شامل دو بازی جذاب و البته سرگرم کننده می باشد: بازی سنگ کاغذ قیچی در این قسمت همانطور که از نامش مشخص است با یکی از ساده ترین و نوستالژی ترین بازی های دوران کودکی رو به رو هستید. شما انتخاب می کنید سنگ، کاغذ و یا قیچی حریف شما هم انتخاب خود را انجام می دهد و پس از آن، پیروز "راند" مشخص و پاداش خود را دریافت می نماید. برنده این مسابقه معمولا پس از گذشت 12 راند مشخص می شود. قوانین این بازی دقیقا همان قوانین بازی اصلی است، با این تفاوت که این بار دیگر خبری از تقلب نخواهد بود. "دوستان خود را به بازی معرفی کنید و علاوه بر بالا بردن سطح خود، به راحتی با آن ها به مسابقه بپردازید." بازی زینگ 1 در این بازی چهار دسته کلمه در اختیار شما قرار می گیرد و باید زودتر از حریف، تعداد حروف کلمات را شمارش و به صورت متوالی در کادر مربوطه وارد نمایید. برنده هر سری از بازی کاربری خواهد بود که زودتر شمارش را انجام و بر روی زنگ، تپ نماید. توجه داشته باشید در صورت این که پاسخ شما نادرست باشد و بر روی زنگ بزنید، امتیاز منفی به شما تعلق می گیرد.
در پایان لازم به ذکر است که اگر شما هم از علاقه مندان این سبک از بازی ها هستید، به شما پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید و حتما امتحانش کنید.
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • صدا گذاری جالب
  • سرگرم کننده
نقاط ضعف بازی
  • تنوع پایین سوالات
  • عملکرد ضعیف در انتخاب حریف
  • مشکلات امتیاز دهی
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی در بازی AnswerMaster ما با یک عنوان سرگرم کننده و سرشار از ایده های خوب رو به رو هستیم و اما با توجه به این که بازی مراحل اولیه خود را می گذارند به نظر ما بررسی موارد زیر خالی از لطف نیست.
  • استفاده از ربات در همه بازی ها برای زمان هایی که کاربر آنلاین وجود ندارد.
  • ارسال نوتیفیکیشن برای بازیکن وقتی حریف بازی کرد
  • برخلاف وجود ربات در قسمت سنگ، کاغذ، قیچی و بازی نوبتی، یافتن حریف گاها به شدت زمان بر است.
  • بهتر است برای ربات ها نام های واقعی تری استفاده شود چرا که این کار می تواند بر روی تجربه کاربری بازی تاثیر مثبت زیادی بگذارد.

AnswerMaster بازی آنلاین

بازی AnswerMaster، فسفر بسوزانید و سربلند از چالش ها خارج شوید

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    هادی 5
    عالی بود

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود از کافه بازار