بازی Super Mario Run

بازی Super Mario Run در ماه مارس به دنیای اندرویدی ها می آید

حدود سه ماه پیش، نینتندو اقدام به انتشار بازی Super Mario Run در پلتفرم آی او اس نمود و این بازی سر و صدای زیادی به پا کرد و هم اکنون زمان انتشار این بازی برای اندروید مشخص شده است. کمپانی سازنده با اکانت توییتر خود این خبر را به تایید رساند که بازی در ماه مارس به طور رسمی در گوگل پلی استور منتشر خواهد شد.

طرفداران اندروید برای دریافت آخرین بازی ماریو مدت زمان نسبتا زیادی منتظر بوده اند. بازی Super Mario Run در اواسط ماه دسامبر برای پلتفرم آی او اس منتشر شد و تنها در چهار روز اول حضور خود در اپ استور، توانست 40 میلیون دانلود را عاید خود کند. اما شور و اشتیاق بازیکنان پس از مدتی فروکش کرد، لذا انتشار این بازی هیجان انگیز برای اندروید کمک چشمگیری به افزایش آمار دانلود بازی خواهد کرد.

بازی Super Mario Run

گیم پلی این بازی بسیار جذاب بوده و باید ماریویی را که به شکل بی پایان در حال دویدن است، در یک دنیای دوبعدی که برای طرفداران سری کنسول Super Mario Bros، تا حدودی آشنا و از جوانبی نیز جدید است کنترل کنید. قسمت اول بازی به طور رایگان در دسترس قرار گرفته، اما برای دسترسی به مابقی محتوای بازی باید هزینه 9.99 دلار بپردازید. در لینک زیر امکان پیش ثبت نام این بازی مهیج وجود دارد و بدین ترتیب به محض انتشار بازی از این موضوع مطلع خواهید شد.

پیش ثبت نام برای بازی Super Mario Run

نینتندو قصد دارد بازی دیگری به نام Fire Emblem: Heroes را حدود دو هفته بعد، یعنی در 2 فوریه برای کاربران اندروید منتشر سازد.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید