اپلیکیشن بانک مداحی محرم سال 96

بانک مداحی محرم سال 96، همراه خوب در ایام محرم و صفرنسخه 1.7

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : مذهبی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 8.4 مگابایت

در دهه محرم، سراسر کشور ما از هیئت های عزاداری امام حسین پر میشود و میتوانیم نواهای عاشورایی را با گوش جان بشنویم. اپلیکیشن بانک مداحی محرم سال 96 برای افرادی ساخته شده که فرصت شرکت در مراسم عزاداری را ندارند و میخواهند گلچین بهترین مداحی ها را به همراه داشته باشند. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه شوید. ویژه ماه محرمبا اجرای برنامه فوق، منوی زیبایی ظاهر میشود که میتوانید از آن برای رفتن به بخش های مختلف استفاده کنید. بانک مداحی محرم سال 96 که با نام عبرات نیز آن را میشناسیم، از 3 قسمت اصلی تشکیل شده است. مهمترین قسمت های این اپلیکیشن اندرویدی را در ادامه نام برده ایم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.   زیارت های ویژه ماه محرم در این بخش از بانک مداحی محرم سال 96، میتوانید متن کامل 7 زیارت ویژه ماه محرم را همراه با ترجمه فارسی بخوانید. علاوه بر این برای هر زیارت، امکان دانلود صوت نیز وجود دارد تا صدای آن را پخش کنید. پخش کننده صوتی اپلیکیشن فوق، شامل نوار زمان و دکمه دوحالتی برای توقف و پخش صدا میشود.

در ایام محرم و صفر، بانک مداحی محرم سال 96 را همراه داشته باشید.
زیارت عاشورا صوتی  سنت قدیمی مقتل خوانی خواندن مقتل یا شرح حال چهره های سرشناس که ظالمانه به قتل رسیده اند، یکی از رسوم قدیمی است که در ماه محرم و صفر انجام میشود. اگر به این نوع داستان های حماسی علاقه دارید و میخواهید بدانید که در واقعه عاشورا چه گذشته، میتوانید شرح کامل مقتل های امام حسین را در بانک مداحی محرم سال 96 بخوانید. بیش از 12 مقتل به صورت فایل PDF در این اپلیکیشن وجود دارد که ابتدا باید آنها را دانلود کنید.   بیش از 5000 مداحی برای عاشقان امام حسین اصلی ترین بخش بانک مداحی محرم سال 96 که نام برنامه نیز از آن سرچشمه میگیرد، به اسم نواها در منو قابل دسترس میباشد. با ورود به این قسمت، لیستی از بهترین مداحان را خواهید دید که 20 مورد از آنها ایرانی و 5 مورد دیگر، از مداحان محبوب شیعه هستند. با انتخاب هر مداح، فهرست نواهای مربوط به او نشان داده میشود که بر اساس سال (از 92 تا 96) طبقه بندی شده اند. در هر گروه سالیانه از مداح منتخب شما، تعداد زیادی نوای صوتی با موضوعات مختلف مثل روضه، واحد، شور، مقتل خوانی و غیره وجود دارد. کافی است بر روی عنوان موردنظر خود اشاره کنید تا صفحه پخش صوت باز شود. در این صفحه، پخش کننده صوتی کاملتری به چشم میخورد که علاوه بر نوار زمان و دکمه توقف و پخش، دکمه های رفتن به فایل بعدی یا قبلی نیز برای آن پیش بینی شده است. شما میتوانید فایل صوتی را دانلود کنید یا به صورت آنلاین آن را گوش دهید. با توجه به تعداد بسیار زیاد مداحی ها در برنامه فوق، ابزار جستجویی در اختیارتان قرار گرفته که امکان پیدا کردن مداحی موردنظر، به کمک آن آسان میشود. همچنین میتوانید فایل های دانلود شده را در یک بخش مجزا ببینید.   نکته : مداحی های سال 96 به زودی اضافه خواهند شد.   گلچین بهترین مداحی ها  تنظیمات برنامه بانک مداحی محرم سال 96 دارای یک قسمت تنظیمات نیز هست که گزینه های زیر در آن وجود دارد:
  • تغییر نوع فونت به 8 قلم مختلف
  • کوچک یا بزرگ کردن اندازه نوشته ها
  • تعیین فاصله بین خطوط
  تغییراتی که با استفاده از این گزینه ها انجام میدهید در همان صفحه قابل مشاهده هستند و با لمس دکمه ذخیره، اعمال میشوند.   نگاهی بر رابط کاربری برنامه در طراحی گرافیکی بانک مداحی محرم سال 96، شاهد خلاقیت هایی هستیم. مثل منوی اصلی که ظاهر جذاب و انیمیشن جالبی دارد. هرچند این موارد به جذابیت اپلیکیشن فوق کمک کرده اند اما انتظار میرفت یکپارچگی قالب گرافیکی آن در همه بخش ها و صفحات حفظ شود. از لحاظ تجربه کار با این برنامه، مشکل خاصی دیده نشد و همه میتوانند به راحتی با آن کار کنند.  
محتوای غنی این برنامه اندرویدی که شما را از دانلود مداحی ویژه محرم بی نیاز میکند، بزرگترین مزیت آن به شمار می آید. اگر به دنبال مداحی جدید محرم هستید، میتوانید بانک مداحی محرم سال 96 را از کافه بازار دریافت نمایید.
  نکته : پخش آنلاین نواها رایگان است اما با پرداخت هزینه ناچیز میتوانید هر 5000 فایل صوتی را جداگانه دریافت نموده و به صورت آفلاین گوش کنید.   گلچین بهترین مداحی ها
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای غنی و با اصالت برای ماه محرم
  • عملکرد صحیح با کمترین خطای ممکن
  • پخش کننده صوتی برای زیارت ها
  • رابط کاربری روان و گرافیک زیبا
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه وظیفه اصلی بانک مداحی محرم سال 96 این است که شما بتوانید نواهای عاشورایی مورد علاقه خود را به راحتی بیابید و به آنها گوش دهید. باید گفت که این اپلیکیشن اندرویدی وظیفه خود را به خوبی انجام میدهد اما برای کارایی بیشتر، نیاز به امکانات دیگری نیز دارد. این امکانات عبارتند از:
  • مدیریت دانلود و قسمت دانلود شده ها در همه بخش ها
  • امکان بروزرسانی محتوا به صورت دستی
  • اشتراک گذاری زیارت ها
  • مطالعه مقتل ها با فرمت غیر از PDF
  • قابلیت های ویژه برای مطالعه (اسکرول خودکار)
  • و...
امیدواریم که در نسخه های بعدی، ایده پردازی های بیشتری را از "حامی پرداز تیم" ببینیم و شاهد پیشرفت این برنامه خوب باشیم.  

بانک مداحی محرم سال 96 (عبرات)

بانک مداحی محرم سال 96، همراه خوب در ایام محرم و صفر

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی بانک مداحی محرم سال 96