با استفاده از این 5 اپلیکیشن، خاطره هایتان را ماندگار کنید

با استفاده از این 5 اپلیکیشن، خاطره هایتان را ماندگار کنید

خیلی مواقع قصد داریم عکس هایی که با تلفن همراه گرفته ایم را به صورت یک کارت پستال زیبا چاپ کنیم و به عنوان یادگاری برای دیگران بفرستیم. اگر فرصت کافی برای این کار در اختیار ندارید، ما در این مطلب اپلیکیشن هایی برای چاپ آنلاین عکس را به شما معرفی میکنیم.

اپلیکیشن پیکچاپ

پیکچاپ - سفارش چاپ عکس

در این برنامه اندرویدی با ارسال عکس های خود برای یک شرکت چاپ عکس معتبر، میتوانید آن ها را به صورت چاپ کارت پستال، زیر لیوانی، کاغذ مگنتی و غیره سفارش بدهید. پیکچاپ عکس های شما را به آدرس ثبت شده ارسال خواهد کرد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن چاپ عکس

چاپ عکس

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع متعلق به یک شرکت چاپ عکس میباشد که محصولات چاپی متنوعی ارائه میکند. شما میتوانید با انتخاب نمونه های موجود در چاپ عکس، آنها را برای عکس های خود سفارش دهید.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن عکس پرینت

عکس پرینت

با استفاده از این برنامه اندرویدی به عنوان یک سرویس آنلاین چاپ عکس، میتوانید عکس های خود را به صورت چاپ بر روی کاغذ، ماگ، تقویم و غیره سفارش دهید. خدمات عکس پرینت در بیش از 350 شهر قابل استفاده است.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن شهر عکس

شهر عکس (چاپ عکس، قاب و کارت پستال)

اگر قصد دارید عکس های خود را به شکل های زیبا و بر روی شاسی چوبی چاپ کنید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی کمک بگیرید. شهر عکس دارای آتلیه مجهز برای چاپ با کیفیت عکس های شما میباشد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن این بوک

این بوک - سفارش چاپ کتاب عکس

این برنامه اندرویدی برای سفارش چاپ عکس در سراسر کشور مناسب است. شما میتوانید به راحتی، چاپ آلبوم زیبایی از عکس های خود را به این بوک سفارش دهید.

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید