با اصلاحات جدید گوگل، از کلیک های تصادفی بر روی تبلیغات رهایی یابید

با اصلاحات جدید گوگل، از کلیک های تصادفی بر روی تبلیغات رهایی یابید

گوگل یکی از پیشگامان در عرصه تبلیغات است، این شرکت با استفاده از رویکردهایی، توجه عموم را نسبت به تبلیغات جلب می کند و احتمال جذب مشتریان جدید را افزایش می دهد. کاربران اقدام به جستجو در گوشی ها و تبلت های خود می کنند و گوگل به روش های جدیدی برای برقراری ارتباط با آنها نیازمند است. با در نظر گرفتن این موضوع که کاربران حدود 80 درصد از زمان خود را صرف کار با یک اپلیکیشن می کنند، تحقق تبلیغات به صورت بالقوه بسیار دشوار می گردد. از سوی دیگر اندازه کوچک صفحات نمایش در گوشی ها و تبلت ها نیز یک عامل محدود کننده است، زیرا فرآیند ساده کلیک بر روی تبلیغات خواه برای دیدن و یا بستن آن را به کاری دشوار مبدل می سازد. تبلیغ کنندگان به ازای این کلیک های تصادفی نیز هزینه می پردازند و زمانی که هدف از کلیک بازدید از وب سایت نباشد، صرف چنین هزینه ای قطعا بیهوده و غیرمعقول است. طبق برآورد تیم AdWords گوگل، بالغ بر 50 درصد از کلیک ها به صورت تصادفی انجام می شوند، بدین ترییب نرخ کلیک های صورت گرفته به صورت غیر طبیعی دچار افزایش می گردد. طی آخرین به روز رسانی گوگل، سه تصحیح برای پیش گیری از کلیک های تصادفی بر روی سیستم انجام شده و بیشترین تمرکز آنها بر روی صفحات نمایش کوچک مانند گوشی ها نهاده شده. این تصحیحات نه فقط برای کاهش کلیک های تصادفی، بلکه جهت بهبود نرخ تبدیل نیز صورت گرفته اند و هدف از آن تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه می باشد و تاکنون رقمی معادل 15 درصد پیشرفت را نتیجه داده است. اولین اصلاح گوگل مربوط به غیرفعال کردن قابلیت کلیک در اطراف تصاویر می شود، در حالی که این امکان بر روی تصویر فعال است. بر طبق یافته های گوگل، لازم است فضای کلیک، بر روی تصویر یا تبلیغ اصلی متمرکز شود، بدین ترتیب دیگر قادر به کلیک تصادفی بر روی فضا یا کادر اطراف و مشاهده وب سایت تبلیغاتی نمی باشید. تصحیح دوم در ارتباط با شرایطی است که دکمه X برای بستن یک تبلیغ در بالای آن قرار داده شده، در این حالت آن آیکون تبلیغاتی منحصر به فرد دیگر قابل کلیک شدن نخواهد بود و فقط می توانید با استفاده از X آن را ببندید. گوگل یک تاخیر زمانی برای فعال شدن قابلیت کلیک نیز بوجود آورده است، به این معنا که با ظهور یک تبلیغ بر روی صفحه، مدت زمانی طول می کشد تا بتوان بر روی آن کلیک کرد. به این شیوه، کاربر پس از مشاهده تبلیغ زمان کافی برای مطالعه محتوای آن را دارد و احتمال کلیک تصادفی بر روی تبلیغ تا حدودی از بین خواهد رفت. با تمامی این اوصاف چنین رویکردهایی برای کاربران و تبلیغ کنندگان بسیار خوشایندند و مورد استقبال آنها قرار می گیرند. عکس های زیر این اصلاحات را به خوبی به تصویر می کشند، در تصویر سمت راست غیر فعال شدن قابلیت کلیک بر روی آیکون تبلیغاتی را مشاهده می کنید، در حالی که تصویر سمت چپ بازگو کننده غیر فعال شدن این قابلیت در کادر اطراف عکس می باشد. Google-Advertising-cuts-down-on-errors http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید