اپلیکیشن تلگرام بنفش

با امکانات پیشرفته تلگرام بنفش، حرفه ای چت کنیدنسخه 3.13.1.3

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی تلگرام فارسی (بنفش) از بازار سازنده : Amirhosein Abbasi

این روزها در بین کاربران ایرانی، نسخه های غیر رسمی تلگرام بیشتر از نسخه اصلی این پیام رسان مورد استفاده قرار میگیرند. دلیل این محبوبیت، امکانات پیشرفته ای است که در نسخه های غیر رسمی وجود دارد. تلگرام بنفش یکی از همین پیام رسان های پیشرفته میباشد که در ادامه شما را با قابلیت های آن آشنا خواهیم کرد. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه باشید.   تلگرام با امکانات اضافه  اگر با پیام رسان تلگرام زیاد کار کرده اید، حتما با امکانات مفید آن آشنا هستید. به همین دلیل ما در این مطلب، فقط به ذکر قابلیت های ویژه تلگرام بنفش میپردازیم که در نسخه اصلی تلگرام وجود ندارند. لازم به ذکر است که در ساخت اپلیکیشن فوق، به صورت کاملا قانونی از رابط برنامه نویسی (API) تلگرام استفاده شده و از این رو امنیت شما به خطر نخواهد افتاد.   نکته : این اپلیکیشن با نام تلگرام فارسی (بنفش) در کافه بازار منتشر شده است.   تفکیک چت ها برای مدیریت بهتر صفحه اصلی تلگرام بنفش به 7 بخش تشکیل شده که گفتگوهای شما به صورت زیر در آن قرار میگیرند:

  • همه چت ها
  • مخاطبین شخصی
  • گروه ها
  • سوپرگروه ها
  • کانال ها
  • ربات ها
  • گفتگوهای برگزیده
برای اضافه کردن چت های دلخواه به بخش برگزیده ها، کافی است انگشت خود را چند ثانیه بر روی آنها نگه دارید و از منوی باز شده، گزینه مربوط را انتخاب نمایید.   نکته : شما میتوانید از قسمت تنظیمات این برنامه اندرویدی، زبانه های تفکیک پیام را به پایین صفحه انتقال دهید یا موارد دلخواه را از بین آنها پنهان کنید.
برای پیام رسانی به صورت حرفه ای، از تلگرام بنفش استفاده کنید.
تلگرام پیشرفته  امکاناتی که در مواقع خاص به آنها نیاز پیدا میکنید به دلیل وجود امکاناتی که در زیر نام برده ایم، میتوانیم لقب تلگرام پیشرفته را به تلگرام بنفش بدهیم: حالت روح : با فعال کردن این قابلیت وقتی پیام های دیگران را بخوانید، آنها متوجه نمیشوند. مخفی کردن وضعیت تایپ : این گزینه در قسمت تنظیمات قرار گرفته و در صورت فعال شدن، وضعیت در حال تایپ شما را از دید دیگران مخفی میکند. تغییرات مخاطبین : در این بخش میتوانید تغییراتی که مخاطبین شما در عکس پروفایل یا نام خود به وجود آورده اند را ببینید. ترک گروه با امکان بازگشت : این قابلیت جالب به شما امکان میدهد که گروه را ترک کرده و بدون اجازه مدیر به آن برگردید. تغییر صدا : در برنامه فوق امکان تغییر صدا با فیلترهای جالب و ارسال آن برای دیگران وجود دارد.   چت حرفه ای با امکانات مفید بدون تردید اولین دلیلی که تلگرام بنفش را به خاطر آن دانلود میکنید، چت کردن با دیگران است. در این برنامه، امکانات مفیدی برای پیام رسانی پیش بینی شده که عبارتند از:
  • فوروارد پیام بدون نقل قول (نام فرستنده)
  • امکان ویرایش پیام قبل از فوروارد
  • نشانه گذاری پیام برای دسترسی سریع
  • حذف گروهی پیام های بین دو مورد انتخاب شده
  • حذف سریع پیام ها با یکبار اشاره بر روی آن
  • ارسال پیام به پروفایل شخصی (ذخیره در فضای ابری)
  علاوه بر قابلیت های نام برده، یک نوار دسترسی سریع به چت های اخیر هم در صفحه گفتگوها به چشم میخورد. شما میتوانید محل این نوار را از قسمت تنظیمات تغییر دهید.   تلگرام فارسی  سایر قابلیت های تلگرام بنفش در منوی کناری اپلیکیشن فوق، امکانات دیگری هم به چشم میخورند که وجود آنها باعث افزایش کارایی تلگرام بنفش شده است: آیدی یاب : به کمک این ابزار و وارد کردن نام کاربری دیگران، میتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید. مخاطب های آنلاین : اگر مخاطبین شما وضعیت آنلاین بودن خود را مخفی نکرده باشند، لیست آنها در این بخش نشان داده میشود. جاروبرقی : در این قسمت میتوانید با یک اشاره، فایل های اضافی مربوط به تلگرام را حذف کنید. مدیریت دانلود : برای زمانبندی دانلود فایل های مختلف، باید از طریق این بخش اقدام نمایید.   ویژگی های برنامه از لحاظ رابط کاربری همانطور که گفتیم در تولید تلگرام بنفش از API نسخه اصلی تلگرام استفاده شده و به همین دلیل، از لحاظ ظاهری تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد. البته تغییراتی هم در رابط کاربری اپلیکیشن به وجود آمده که به دلیل پیاده سازی هوشمندانه، تجربه کار با آن را تحت تاثیر منفی قرار نداده است.   نکته : شما میتوانید قالب و رنگبندی برنامه را از قسمت تنظیمات و به دلخواه خود تغییر دهید.
اگر به دنبال یک تلگرام با امکانات اضافه هستید، این اپلیکیشن اندرویدی میتواند نیاز شما را تا حد زیادی برطرف کند. قابلیت های مفید تلگرام بنفش باعث شده اند تا این برنامه بیش از 20000 بار نصب شود و امتیاز خوبی از کاربران بگیرد.
  ابزارهای پیام رسان 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • اجرای صحیح با حداقل خطا
  • تجربه کاربری راحت و سادگی عملکرد برای همه
  • گرافیک زیبا و کاربرپسند
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه تلگرام های فارسی و غیر رسمی زیاد هستند و از لحاظ عملکرد و امکانات موجود، تا حد زیادی به هم شباهت دارند. برای افزایش کارایی تلگرام بنفش در مقابل اپلیکیشن های مشابه، پیشنهاد میکنیم که قابلیت های بیشتری در این برنامه اندرویدی وجود داشته باشد.  

تلگرام فارسی (بنفش)

با امکانات پیشرفته تلگرام بنفش، حرفه ای چت کنید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    مهسا 5
    عالییییییی

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    شرمین 5
    چطوری بتونم داولوند کنم

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    خرچمگ 1
    عالی عالی هالی عالی عالی خوبه ولی هنگ میکنه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی تلگرام بنفش