با انجام این 10 بازی همراه با خانواده، در ایام نوروز سرگرم شوید

با انجام این 10 بازی همراه با خانواده، در ایام نوروز سرگرم شوید

حالا که در تعطیلات نوروزی وقت بیشتری برای بودن در کنار خانواده در اختیار داریم، بد نیست این لحظات را با انجام بازی های جالب، شیرین تر کنیم. در این مقاله با 10 بازی جالب برای سرگرمی در کنار خانواده آشنا خواهید شد که میتوانید آنها را با تلفن همراه خود انجام دهید.

بازی چوپان

چوپان

در این بازی اندرویدی با حدس زدن کلمات از بین حروف درهم ریخته، به چوپان کمک میکنید تا گله حیوانات را وسط بیابان پیدا کند. بازی چوپان از گیم پلی سرگرم کننده و گرافیک جذاب بهره میبرد.

دانلود از کافه بازار

بازی اسم فامیل

اسم فامیل

برای سرگرمی در جمع خانوادگی و دوستان میتوانید این بازی اندرویدی را به صورت گروهی انجام دهید. اسم فامیل به تقویت حافظه و افزایش اطلاعات عمومی شما کمک میکند.

دانلود از کافه بازار

بازی سلطون

سلطون

این بازی اندرویدی با بیش از 500 مرحله در سبک کلمات ساخته شده و در آن باید کلمات را از بین حروف درهم ریخته پیدا کنید. افزایش دایره لغات و میزان تمرکز از فواید بازی سلطون میباشد.

دانلود از کافه بازار

بازی وارونه

بازی آنلاین وارونه

اگر میخواهید در یک رقابت هیجان انگیز برای بردن جوایز نفیس شرکت کنید، این بازی اندرویدی را به شما پیشنهاد میکنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، را در اپریویو بخوانید.

دانلود از کافه بازار

بازی مستر بوف

مستر بوف

با انجام این بازی اندرویدی در یک مسابقه هیجان انگیز بر سر اطلاعات عمومی شرکت خواهید کرد و میتوانید جوایز میلیونی برنده شوید. گیم پلی جذاب و گرافیک زیبا از ویژگی های مستر بوف هستند.

دانلود از کافه بازار

بازی گوجولو

گوجولو

در این بازی اندرویدی باید به تربیت و نگهداری از یک شخصیت دوست داشتنی بپردازید. شما میتوانید گوجولو را به حمام ببرید و با او صحبت کنید.

دانلود از کافه بازار

بازی حدس انیمیشن 2

حدس انیمیشن 2(پانتومیم)

موضوع این بازی اندرویدی، حدس جواب از انجام پانتومیم میباشد که میتوانید در جمع دوستان از آن لذت ببرید. حدس انیمیشن 2 دارای مراحل متنوع است و تا مدت طولانی شما را سرگرم میکند.

دانلود از کافه بازار

بازی آب نبات بازی

آب نبات بازی

با کنار هم قراردادن آب نبات های همرنگ در این بازی اندرویدی، امتیاز بدست آورید و سرگرم شوید. آب نبات بازی از گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جذاب بهره میبرد.

دانلود از کافه بازار

بازی تتریسیا

تتریسیا

اگر به سرگرمی قدیمی و خاطره انگیز تتریس علاقه دارید، با این بازی اندرویدی میتوانید آن را به شکل جذابتری انجام دهید. در تتریسیا امکان رقابت با سایر کاربران نیز وجود دارد.

دانلود از کافه بازار

بازی لمپا

لمپا

موضوع این بازی اندرویدی، تشخیص کلمات جابجا شده در جدول با بیش از 2000 مرحله متنوع میباشد. در لمبا باید کلمات را با استفاده از لغزاننده ها جابجا کرده و آنها را تشخیص دهید.

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید