اپلیکیشن سررسید

با اپلیکیشن سررسید، کارهایتان را فراموش نمی کنیدنسخه 3.5

امتیاز کاربران
3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 874.7 کیلوبایت
دریافت برنامه/بازی سررسید از بازار سازنده : irshst

همه ما در هر پست و مقامی که باشیم، به یک دستیار خوب برای مدیریت و سازماندهی کارهای روزانه نیاز داریم. این موضوع برای مدیران و صاحبان مشاغل از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم به دنبال راهی برای سر و سامان دادن به کارهای روزمره خود هستید، میتوانید از اپلیکیشن سررسید کمک بگیرید. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه باشید. مدیریت کارهای روزانه  با اجرای برنامه فوق صفحه ای را خواهید دید که با یک تقویم، تفاوت چندانی ندارد. در ناحیه بالای این صفحه، روزهای ماه جاری قرار گرفته اند و در قسمت پایین میتوانید، مناسبت روز و اوقات شرعی را ببینید. برای مشاهده مناسبت ها و اوقات شرعی روزهای دیگر هم کافی است که تاریخ دلخواه را لمس کنید. همانطور که گفتیم، سررسید به شما کمک میکند تا کارهای روزانه خود را سر و سامان دهید. برای شروع و ثبت اولین رویداد، باید بر روی دکمه + در زیر تقویم کاری اشاره نمایید. حال یک پنجره شناور باز میشود که با انجام مراحل زیر، میتوانید رویداد موردنظر و یادآور آن را به ثبت برسانید: عنوان : در این برگه باید یک نام برای سرفصل کاری خود و همچنین عنوانی برای رویداد وارد کنید. امکان نوشتن توضیح و علامت زدن به عنوان انجام شده هم وجود دارد. زمان و مکان : برای مشخص کردن زمان شروع و پایان انجام کار، میتوانید به این برگه بیایید که امکان تنظیم یادآور و تعیین مکان هم برای آن پیش بینی شده است. شخص : اگر برای انجام کار به مشارکت افراد دیگر نیاز دارید، میتوانید آنها را از فهرست مخاطبین دستگاه انتخاب و در این برگه وارد کنید. مشخص کردن نوع ارتباط شما با افراد، اهمیت حضور آنها و وضعیت مشارکتشان از جمله امکانات این بخش هستند. تکرار : آخرین مرحله از ثبت یک رویداد، مربوط به وضعیت تکرار آن در طول روزهای هفته میشود که باید در این برگه مشخص کنید.   پس از انجام مراحل بالا، روزهایی که در آنها رویداد تعریف شده قابل تشخیص هستند و تعداد رویدادها نیز به نمایش درمی آید. همچنین لیست وظایف را میتوانید در پایین صفحه ببینید. نکته : در این برنامه اندرویدی امکان تعریف سرفصل های کاری و قراردادن آنها در زیرشاخه های مختلف وجود دارد. برای این کار باید از منوی کناری، گزینه فهرست کارها را انتخاب نمایید.

اپلیکیشن سررسید شما را از سردرگمی برای انجام کارهای روزانه نجات میدهد.
برنامه مدیریت کارها برای اندروید  نماهای مختلف برای مشاهده برنامه کاری در برنامه فوق این امکان فراهم شده تا بتوانید برنامه کاری خود را در نماهای مختلف از جمله ماهیانه، هفتگی و روزانه مشاهده کنید. به این ترتیب، میتوانید مدیریت بهتری بر روی کارهای روزانه داشته باشید و عملیاتی مثل ویرایش یا حذف آنها را به راحتی انجام دهید.   هماهنگی با دیگر تقویم ها یکی از قابلیت های مفید سررسید، امکان هماهنگی آن با تقویم گوگل یا تقویم پیش فرض اندروید میباشد. شما میتوانید رویدادهای ثبت شده در این تقویم ها را نیز به راحتی ویرایش نمایید. برای انتخاب تقویم کافی است دکمه مربوط به آن را در سربرگ لمس کنید. سایر امکانات جانبی این اپلیکیشن برای مدیریت کارهای روزانه، امکانات جانبی دیگری را نیز در اختیار شما میگذارد که عبارتند از:
  • پرش به تاریخ روز
  • تنظیم اختلاف تاریخ قمری
  • حذف کارها از لیست مناسبت ها
  • جابجایی سریع بین ماه ها، هفته ها و روزها
  • ابزارهای پیشرفته برای انتخاب دقیق تاریخ و ساعت
  • ویجت نمایش وظایف و اوقات شرعی روز در صفحه اصلی دستگاه
 
در این موضوع تردیدی نیست که سررسید یک دستیار خوب برای مدیریت کارهای روزانه است اما باید گفت که نیاز به توسعه و ایده پردازی بیشتر دارد. پیاده سازی هوشمندانه تر و سازماندهی دقیقتر امکانات، میتواند به پیشرفت اپلیکیشن فوق کمک کند. شما میتوانید این برنامه اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دانلود کنید.
  نکته : برای استفاده از برخی قابلیت های این اپلیکیشن مثل ارسال دعوت نامه برای شرکت کنندگان، انجام یادآوری ها و انتخاب مکان رویداد، باید تقویم گوگل را بر روی گوشی نصب کرده باشید.   یادآوری کارهای روزانه 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • حداقل خطا در اجرای عملکرد
نقاط ضعف برنامه
  • سادگی بیش از حد در قالب گرافیکی
  • نواقص جزئی در رابط کاربری
  • عدم رعایت استانداردهای لازم در ایجاد تجربه کاربری
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه بطور خلاصه و روشن باید بگوییم که این اپلیکیشن اندرویدی نیاز به تغییرات اساسی دارد. طراحی قالب گرافیکی یکپارچه و رابط کاربری استاندارد، اولین قدمی است که تولیدکنندگان سررسید باید بردارند. همچنین انتظار میرود که سازماندهی امکانات برنامه فوق به نحوی انجام شود که استفاده از آن راحت باشد. امیدواریم که در نسخه های بعدی این برنامه، چهره حرفه ای تری را از آن ببینیم و شاهد رفع همه نواقص باشیم.

سررسید

با اپلیکیشن سررسید، کارهایتان را فراموش نمی کنید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    اردوان 5
    برنامه بسیار خوبیست . تقویم و سررسیدهای زیادی را بررسی کردم و این با قیمت رایگان بسیار به کارم اومد . فقط یک عیب آن ارور دادن و بسته شدن آن است . حتما یک کاری برای این مورد انجام بدید ممنون میشم .

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    حسینی 5
    کمی پیچیده به نظر می رسه ولی خیلی دقیق ٬ کاربردی و بدون خطا است

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    حسن احمدی 5
    عالی

    به این نظر پاسخ دهید
اپلیکیشن سررسید