اپلیکیشن ایرانگرام

با ایرانگرام، امکانات پیشرفته تری برای پیام رسانی در دست شماستنسخه 1.0.4

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی ایرانگرام از بازار سازنده : Iranian App

در این نقد و بررسی، شما را با یکی از نسخه های غیر رسمی تلگرام آشنا خواهیم کرد که با استفاده از آن، امکانات جالب و پیشرفته ای برای پیام رسانی در اختیارتان قرار میگیرد. این نسخه غیر رسمی که ایرانگرام نام دارد، در سه شماره عرضه شده تا بتوانید آنها را بطور همزمان برای سه شماره تلفن مورد استفاده قرار دهید. ما را در ادامه همراهی کنید تا با قابلیت های این برنامه اندرویدی، بیشتر آشنا شوید. اپلیکیشن ایرانگرامبرنامه فوق شباهت های زیادی با نسخه اصلی تلگرام دارد چون با مجوزهای لازم از طرف همین کمپانی تولید شده است. البته همانطور که گفتیم، ایرانگرام دارای امکانات پیشرفته تری میباشد که جالب ترین آنها را در زیر نام برده ایم: حالت روح : با فعال کردن این قابلیت میتوانید بدون اینکه دیگران متوجه شوند، پیام های آنها را بخوانید! مخاطب خاص پیشرفته : با انتخاب هر کدام از مخاطبین خود به عنوان مخاطب خاص، از آنلاین یا آفلاین شدن و تغییرات پروفایل او آگاه خواهید شد. ترک گروه با امکان بازگشت : بدون اجازه مدیر گروه، میتوانید از گروه های کوچک خارج شوید و دوباره به آن بازگردید! تغییر صدا : اگر نسخه اندروید دستگاهتان 5 به بالا باشد، تغییر صدا به اشکال مختلف و ارسال آن به دیگران، برای شما امکان پذیر میگردد.   امکانات ویژه ارسال پیام مواردی که تا اینجا نام بردیم در مواقع خاصی برای شما کاربرد دارند اما قابلیت های ایرانگرام به همین جا ختم نمیشود. این اپلیکیشن اندرویدی، نهایت کارایی خود را در موقع پیام رسانی نشان میدهد و بدین منظور، امکانات پیشرفته ای در اختیارتان میگذارد. با لمس هر پیام در گفتگوها، منویی با گزینه های زیر ظاهر میشود: فروارد بدون نقل قول : ارسال مجدد پیام برای دیگران بدون اینکه نام فرستنده آن پیام مشخص باشد. فروارد چندگانه : با این قابلیت میتوانید یک پیام را بطور همزمان برای چند نفر ارسال نمایید. فروارد پیشرفته : این امکان برای ویرایش پیام قبل از فروارد به دیگران یا افزودن متن به عکس، گیف و ویدیو مورد استفاده قرار میگیرد. فروارد با زمانبندی : میتوانید تعیین کنید که پیام در چه ساعت و دقیقه ای برای دیگران ارسال شود. ذخیره در فضای ابری : با لمس این گزینه میتوانید پیام را در صفحه چت خودتان ذخیره کنید. کپی قسمتی از متن : برای کپی کردن قسمتی از متن و نه تمام آن، از این گزینه استفاده نمایید. نشانه گذاری روی پیام : این کار باعث میشود که بتوانید در موقع دلخواه، به محل پیام در صفحه گفتگو بروید.   علاوه بر این موارد، امکانات کاربردی دیگری نیز در اختیار شما قرار میگیرد. مثل:

  • نوار دسترسی سریع به گفتگوهای اخیر
  • پاسخ سریع به پیام ها با کشیدن آنها به سمت چپ
  • ارسال نقاشی
  • و ...
اپلیکیشن ایرانگرامابزارهایی برای مدیریت دقیق و آسان پیام ها حتما شما هم نیاز دارید که تعداد بسیار زیاد پیام ها و فایل هایی که توسط پیام رسان ها دریافت میکنید را، سر و سامان دهید. در ایرانگرام به این موضوع توجه شده و امکانات زیر درنظر گرفته شده است: تفکیک گفتگوها : این برنامه اندرویدی، گفتگوهای شما را در زبانه های جدا از قبیل شخصی، کانال، گروه، سوپرگروه و ربات تفکیک میکند. میتوانید این زبانه ها را از منوی کناری و قسمت تنظیمات ایرانگرام، تغییر دهید. منشی : برای مواقعی که در دسترس نیستید، منشی این اپلیکیشن میتواند پیام از قبل مشخص شده را در پاسخ به دیگران ارسال کند. دسته بندی های دلخواه : در برنامه فوق این امکان وجود دارد که برای گفتگوهای خود، گروه دلخواه ایجاد کنید. اضافه به برگزیده ها : گفتگوهایی که میخواهید همیشه در دسترس باشند را با استفاده از این گزینه به بخش برگزیده ها اضافه نمایید. مخفی کردن چت : اگر گفتگوهایی دارید که باید پنهان بمانند و برای ورود نیاز به رمز عبور داشته باشند، این گزینه به کمک شما خواهد آمد. افزودن میانبر : با استفاده از این قابلیت میتوانید در صفحه اصلی دستگاه، یک میانبر به گفتگوهای دلخواه خود ایجاد نمایید. تغییرات مخاطبین : آخرین تغییراتی که مخاطبین شما در پروفایل خود به وجود می آورند در این بخش قابل مشاهده است. آیدی یاب : این ابزار به شما کمک میکند تا یک کانال یا شخص را با جستجوی آیدی آن بیابید. مدیریت فایل : همه فایل های تصویری، صوتی یا لینک ها از این قسمت مدیریت میشوند.   نکته : برای دسترسی به امکانات نام برده باید گفتگوها را به صورت طولانی لمس نموده یا از طریق منوی کناری اقدام کنید.   قابلیت های شخصی سازی در ایرانگرام به سلیقه کاربران نیز توجه شده و امکاناتی برای شخصی سازی رنگ ها و قالب ها در منوی کناری آن وجود دارد که عبارتند از:
  • تم سازی با گزینه های مختلف برای تغییر رنگ ها و فونت در همه قسمت ها
  • قالب های گرافیکی آفلاین با رنگ های متنوع
  • تم های آنلاین و زیبا
  اپلیکیشن ایرانگرامبخش معرفی کانال ها با محتوای مناسب آخرین قابلیت مهمی که باید در ایرانگرام به آن اشاره کنیم، بخش معرفی کانال های آن میباشد که در 4 گروه آموزشی، سرگرمی، خانواده و عمومی قرار گرفته اند. چنانچه شما نیز صاحب یک کانال تلگرام هستید، میتوانید آن را از طریق ارتباط با تولیدکنندگان این برنامه، در معرض دید کاربران قرار دهید.   هنوز هم قابلیت های دیگری در اپلیکیشن فوق وجود دارند که به دلیل طولانی شدن مطلب، آشنایی با آنها را به شما واگذار میکنیم. باید گفت که ایرانگرام به عنوان یک نسخه غیر رسمی تلگرام، امکانات جالب و مفیدی را برای پیام رسانی در اختیارتان قرار میدهد و کمبود خاصی برای آن قابل ذکر نیست. بیش از 50000 هزار بار نصب این پیام رسان و محبوبیت قابل توجه آن در بین کاربران، نشان دهنده کیفیت این برنامه است.   قابلیت های و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • عملکرد صحیح و بدون خطا
  • رابط کاربری روان و گرافیک زیبا
  • محتوای مناسب
نقاط ضعف برنامه
  • نقطه ضعف خاصی وجود ندارد
  اپلیکیشن ایرانگرامپیشنهادات اپریویو برای بهبود برنامه با توجه به توضیحاتی که دادیم، ایرانگرام از هر لحاظ کامل میباشد و پیشنهادی برای بهبود آن نداریم. امیدواریم که روند توسعه این اپلیکیشن اندرویدی ادامه یابد و شاهد ایده پردازی های بیشتری در نسخه های بعدی آن باشیم.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    Sara tabatabaee
    ایرانگرام بعد از بروزرسانی کار نمی کند لطفا رسیدگی کنید

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    طناز 5
    سلام اهنگای ایرانگرامه من روی نوار وضعیت گوشیم میاد ولی روی قفل‌صفحه نه چیکارکنم؟؟؟

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    اشعاری
    سلام برنامه خوبی است با امکانات عالی فقط نمی دونم در نوشتن دستم به چه دکمه ای خورد فونت نوشتن بهم خورد. طوری که بالای کلمه هایم خط ممتد می افته و بین حروف هم خط فاصله اینجوری: را̅̅ل̅̅ـ̅̅ـ̅̅ت̅̅ـ̅̅ـ̅̅ن̅̅ـ̅̅ـ̅̅ل̅̅ـ̅̅ـ̅̅ار̅̅پ̅̅ـ̅̅ـ̅̅ ذ̅̅ن̅̅ـ̅̅ـ̅̅د̅̅ل̅̅ـ̅̅ـ̅̅ ت̅̅ف̅̅ـ̅̅ـ̅̅ کسی میتونه بهم کمک کنه؟؟ ممنون میشم

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      سلام موقع ارسال پیام، دکمه ارسال رو نگه دارید و از منوی ظاهر شده، حالت عادی رو انتخاب کنین.

      به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    بهار
    سلام .مرسی از برنامه خوبتون فقط من به یه مشکل برخوردم چطور میتونمرنگ اون دایره انلاین بودن مخاطبم رو در صفحه اصلی تغییر بدم؟؟؟؟

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    رها 5
    خیلی برنانه خوبیه جدیدا هم‌تغیبراتش خیلی خوب بوده من خیلی وقته نصب دارمش راضی ام

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    الیاس خان 5
    خیلی برنامه‌خوبی بود ممنون

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    میثم نیکخواه 5
    من قبلا برسی ویدئویی رو دیدم از این برنامه و نصب کردم خیلی عالیه هم سرعت هم امکانات فقط رادار و دوست یابی کم داره

    به این نظر پاسخ دهید
  8. avatar
    علی رضا ارجمند 5
    سلام‌واقعا ممنون برنامه خیلی عالی مفیدی بود

    به این نظر پاسخ دهید
ایرانگرام