اپلیکیشن های دوربین اندروید

با این اپلیکیشن های دوربین، لذت عکاسی با گوشی اندروید را بیشتر کنید

دوربین گوشی های اندروید از نظر کیفیت و عملکرد با همتایان آیفون خود برابری می کنند و در برخی موارد نیز به جرات می توان بیان داشت که اندروید بهتر و قدرتمندتر ظاهر می شود. نرم افزار دوربین نیز در این میان نقش دارد، به طوری که برخی از گوشی ها اپلیکیشن دوربین پیچیده، با ظاهر نه چندان زیبایی را در خود جای داده اند که مانعی برای گرفتن عکس های بی نقص می باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند اپلیکیشن دوربین اندروید بپردازیم که در این راستا به کمک شما خواهند آمد، با ما همراه باشید.

Open Camera

اپلیکیشن Open Camera

این اپلیکیشن به صورت رایگان و اپن سورس در اختیار طرفداران اندرویدی خود قرار گرفته و تمامی قابلیت هایی را که نیاز دارید در خود جای داده که برای نمونه می توان به تثبیت خودکار و کنترل های دستی برای تعادل رنگ سفید، ISO و جبران نوردهی اشاره کرد. اگر به دنبال دوربینی با کنترل های بیشتر هستید، گزینه ای بهتر از این اپلیکیشن را نمی توانید بیابید، آن هم به صورت رایگان!

لینک دانلود اپلیکیشن


Google Camera

اپلیکیشن Google Camera

Google Camera جایگزین خوبی برای اپلیکیشن های دوربین پیچیده ساخته شده از سوی سازندگان گوشی می باشد و در سال های اخیر امکانات این دوربین بهبود یافته اند، حالت HDR خودکار، حرکت آهسته ویدیو، عکس های متوالی و پانوراما از جمله این قابلیت های آن هستند. اگر به دنبال اپلیکیشن ساده ای هستید که کیفیت خوبی هم ارائه دهد، این اپلیکیشن گزینه مناسبی به نظر می رسد.

لینک دانلود اپلیکیشن


Camera FV-5

اپلیکیشن Camera FV-5

Camera FV-5 اپلیکیشن دیگری است که به دلیل کنترل های دستی بی نظیر خود محبوبیت یافته و تقریبا هر قابلیتی را که انتظار داشته باشید در اختیار شما قرار داده است، از فوکوس و تعادل رنگ سفید گرفته تا جبران نوردهی، سرعت شوتر و غیره. FV-5 از فرمت های RAW ،lossless PNG ،JPEG و RGB پشتیبانی می کند و پس از عکس گرفتن می توانید هر کاری با عکس های خود انجام دهید.

لینک دانلود اپلیکیشن


+Camera JB

اپلیکیشن +Camera JB

اگر می خواهید به دوران اندروید Jelly Bean برگردید، +Camera JB نمودی از اپلیکیشن استوک آن روزهاست. علاقه رغم اینکه این اپلیکیشن مانند نسخه های قدیمی ساخته شده، اما کلیه نیازمندی های مدرن را در خود جای داده است. برای نمونه می توان به ویدیوهای 4K، پانوراما، عکس های متوالی، افکت های زنده و غیره اشاره کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن


Camera MX

اپلیکیشن Camera MX

با اینکه این اپلیکیشن قدیمی است، اما به صورت مستمر آپدیت های جدیدی را دریافت می کند. صحنه های مختلف، پشتیبانی از نسبت 16:9، حالت شات زنده و ابزارهای بیشمار دیگر برای دستکاری عکس از جمله قابلیت های آن می باشند. کنترل های دستی در این اپلیکیشن به اندازه سایر اپیکیشن های این لیست نمی باشند، اما ابزارهای ویرایشی اپلیکیشن این کمبود را جبران کرده اند.

لینک دانلود اپلیکیشن


A Better Camera

اپلیکیشن A Better Camera

همانطور که از نام اپلیکیشن نیز پیداست، اپلیکیشن با این هدف ساخته شده که دوربین بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این کار از طریق حالت های مختلف مانند عکس های متوالی، بهترین شات، شات تکی، حالت شب، preshot ،HDR و غیره پیاده سازی شده است. امکان جابجایی بین حالت های مختلف بسیار آسان بوده و سریعا می توانید حالت موردنظر خود را انتخاب کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن

Cardboard Camera

اپلیکیشن Cardboard Camera

آخرین اپلیکیشن در این لیست که با گوگل کاردبورد و هدست های واقعیت مجازی کار می کند Cardboard Camera نام دارد. Google Camera شما را قادر به گرفتن عکس های 360 درجه پانوراما می کند و می توانید در حین گرفتن عکس صدا را نیز ضبط کنید، با این کار وقتی بعدا عکس های خود را نگاه کنید، انگار در همان لحظه هستید و با استفاده از آن می توان خاطرات را ثبت کرد.

لینک دانلود اپلیکیشن

 

http://phandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید