آشنایی با دانلود منیجرهای اندروید

با این دانلود منیجرهای اندرویدی، به سرعت نور محتوای موردنظر خود را دانلود کنید

اگر اهل دانلود هستید و دانلود فایل بر روی اسمارت فون و تبلت یکی از کارهای روزمره شماست، استفاده از قابلیت های دانلود پیش فرض اسمارت فون برای شما کفایت نخواهد کرد، زیرا نه تنها سرعت آن کم است، بلکه گاهی اوقات نیز با مشکلات و محدودیت های عملکردی دیگری نیز مواجه می شوید. برای نمونه نمی دانید فایل های دانلود شده در کدام قسمت از گوشی شما ذخیره شده اند و حتی ممکن است به سبب استفاده از اینترنت ناپایدار، دانلودهای شما ناقص مانده و یا با محدودیت های حجمی برای دانلود فایل ها مواجه شوید.

اما جایی برای نگرانی نیست، چرا که اپلیکیشن های متعددی برای این کار ساخته شده اند که به شما در جهت رفع مشکلات مذکور یاری می رسانند. با کمک این اپلیکیشن ها قادر به دانلود فایل با سرعت زیاد هستید و می توانید دانلودهای خود را بهتر مدیریت نمایید. به لطف الگوریتم های پیاده سازی شده در این اپلیکیشن ها که فایل را تقسیم بندی می کنند، سرعت دانلود افزایش چشمگیری پیدا کرده است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین گزینه های موجود در این زمینه آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

Download Manager Pro

اپلیکیشن Download Manager Pro

DMP یک دانلودر قدرتمند اندرویدی است که علاوه بر تقویت سرعت دانلود، با مرورگر وب شما نیز یکپارچه سازی شده و تنها با به اشتراک گذاری لینک دانلود، عملیات دانلود شروع می شود و هیچ گونه محدودیتی در تعداد فایل های دانلودی وجود ندارد. اپلیکیشن محدودیتی برای حجم دانلودها نداشته و با کمک آن می توانید فایل های 2 گیگابایتی را هم به سادگی دانلود کنید.

اپلیکیشن از دانلود فایل ها به صورت موازی، جهت افزایش و تسریع سرعت انتقال و ادامه دانلودهای متوقف شده، پشتیبانی می کند و Media Downloader پیش ساخته در آن قادر به دریافت ویدیوها و آهنگ ها از وب سایت های استریمینگ می باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی


Download Manager Accelerator

اپلیکیشن Download Manager Accelerator

این دانلود منیجر رایگان در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته و آنها را قادر به دانلود و مدیریت هر نوع فایل با هر اندازه ای می گرداند. عملیات Pause و Resume در این اپلیکیشن به خوبی پیاده سازی شده اند، امکان زمان بندی دانلود وجود دارد و حتی می توانید با فعال سازی گزینه ای، تنها در صورتی که وای فای گوشی متصل باشد دانلود انجام دهید. اپلیکیشن از یک رابط کاربری ساده و منظم برخوردار است و به راحتی قادر به ادامه دانلودهای متوقف شده می باشید.

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی


Insave - Download for Instagram

اپلیکیشن Insave - Download for Instagram

اگر از طرفداران اینستاگرام هستید و دوست دارید عکس های این شبکه اجتماعی محبوب را بر روی گوشی خود ذخیره کنید، این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است! با کمک Save for Instagram قادر به ذخیره سازی هرگونه عکس و ویدیو از این شبکه اجتماعی می باشید. با وارد شدن به اپلیکیشن می توانید محتویات فید اخبار، صفحات خاص و صفحات پابلیک فاوئرهای خود را دانلود نمایید. در این اپلیکیشن می توانید عکس ها را یکی یکی دانلود کرده یا از قابلیت دانلود گروهی استفاده کنید. تصاویر در گالری عکس های شما ذخیره خواهد شد و دسترسی به آنها به سادگی صورت می پذیرد.

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی


Advanced Download Manager

اپلیکیشن Advanced Download Manager

اپلیکیشن Advanced Download Manager

این دانلودر قدرتمند اندروید به شما امکان دانلود حداکثر سه فایل به صورت همزمان را می دهد و با بهره گیری از مولتی تردینگ 9 بخشی، فرآیند دانلود را تسریع می بخشد. امکان دانلود لینک از مرورگرهای اندروید و کلیپ بورد گوشی نیز امکان پذیر است. یک لودر یکپارچه برای عکس ها، داکیومنت ها، آرشیوها و برنامه ها در اپلیکیشن جای گرفته است. دانلود بر روی اس دی کارت گوشی در نسخه های لالی پاپ و مارشمالو از اندروید امکان پذیر بوده و این اپلیکیشن دربرگیرنده دانلودر ویدیو و آهنگ هم می باشد. امکان ادامه دانلودهای متوقف شده و دانلود فایل های 2 گیگابایتی و دانلود همزمان نیز در این اپلیکیشن امکان پذیر است.

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی


Download Accelerator Plus

اپلیکیشن Download Accelerator Plus

Download Accelerator Plus یک دانلود منیجر قدرتمند و پیشرفته برای تسریع دانلودهاست و ارائه دهنده قابلیت هایی مانند دانلود مستقیم بر روی اس دی کارت (به استثنای اندروید 4.4)، یکپارچه سازی با مرورگرهای وب، دریافت خودکار لینک های دانلود، Pause و Resume کردن دانلودها و قابلیت هوشمند برای مدیریت خطا به منظور جلوگیری از وقفه های تردهای دانلود می باشد. از طریق بخش بندی کردن فایل ها و بهره گیری از دانلودهای مولتی-ترد با بهینه سازی سایز بافرینگ، این اپلیکیشن سرعت دانلودها را به طور چشمگیری افزایش می دهد. علاوه بر این، شما را قادر به دانلود همزمان چندین فایل یا دانلود ترتیبی در صف می گرداند. امکان دانلود فایل با اسکن QR کد نیز از طریق این اپلیکیشن امکان پذیر است.

لینک دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید