اپلیکیشن شکم

با تمرین های این اپلیکیشن شکم خود را عضلانی و شش تکه کنیدنسخه 2

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

شاید شما هم مثل بسیاری از افراد به فکر اندام متناسب و شکم شش تکه باشید اما دستیابی به این هدف بدون انجام تمرین های اصولی، امکان پذیر نیست. برنامه ای که در ادامه معرفی کرده ایم، اپلیکیشن شکم نام دارد و حرکات تمرینی برای شش تکه کردن شکم را به شما می آموزد. ما را در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید. شکم شش تکه در کمترین زمان  اگر واقعا قصد دارید که یک شکم عضلانی داشته باشید و اندامتان متناسب به نظر برسد، باید تمرین های موجود در اپلیکیشن فوق را با دقت و بطور جدی انجام دهید. این تمرین ها در 6 لیست جداگانه قرار گرفته اند که میتوانید آنها را در منوی اصلی اپلیکیشن شکم ببینید. با ورود به هر مجموعه تمرین، اطلاعات و امکانات زیر قابل دسترس هستند:

  • عنوان تمرین و تصویر نمونه
  • خلاصه ای از نحوه انجام تمرین
  • اشتراک گذاری تصویر
  • ابزار جستجو
  البته محتوای این برنامه اندرویدی تنها از تمرین های عملی تشکیل نشده و در منوی اصلی آن، بخش های دیگری هم دیده میشود: برنامه های تمرینی شکم : در این بخش، میتوانید تمرین های پیشنهادی از 6 ورزشکار نامدار را مشاهده کنید. برنامه 30 روزه Six Pack : این برنامه 30 روزه برای افرادی تهیه شده که میخواهند طی یک دوره فشرده، شکم خود را شش تکه کنند. مجموعه تمرین های این بخش در 6 قسمت 5 روزه قرار گرفته است. چاقی و افزایش وزن : اگر به دنبال راه موثر برای چاق شدن هستید، مطالب این بخش برایتان مفید خواهد بود. چربی سوزی و لاغری : در آخرین بخش از برنامه فوق، نکات مفیدی با موضوع کاهش وزن ذکر شده که خواندن و عمل کردن به آنها میتواند موثر باشد.   نکته : مجموع تمرین های این برنامه به بیش از 80 حرکت مخصوص شکم میرسد.
تمرین های این اپلیکیشن برای شش تکه کردن شکم بسیار موثر هستند.
آنچه که اپلیکیشن شکم به شما یاد میدهد آموزش تمرین های اپلیکیشن شکم، به صورت متنی، تصویری و ویدیویی میباشد. با رفتن به صفحه هر تمرین بر اساس درجه سختی آن، توضیحات کامل همراه با تصویر آمده است. در انتها هم میتوانید ویدیوی تمرین را ببینید تا بطور کامل آن را یاد بگیرید. امکان اشتراک گذاری لینک ویدیو هم وجود دارد.   نکته : تمرین های این برنامه شامل حرکات بدون دستگاه و با دستگاه میشود.   حرکات شکم شش تکه با تصویر  نکاتی درباره رابط کاربری و گرافیک برنامه محیط اپلیکیشن فوق در عین سادگی، کاربرپسند به نظر میرسد و برای مطالعه بهینه شده است. البته انتظار میرفت که تنظیماتی برای تغییر اندازه فونت وجود داشته باشد هرچند متن ها به اندازه کافی خوانا هستند. از لحاظ جابجایی بین بخش های مختلف اپلیکیشن شکم نیز مشکل خاصی وجود ندارد و استانداردهای لازم در رابط کاربری آن به چشم میخورد.  
مورد دیگری برای توضیح باقی نمی ماند و باید بگوییم که محتوای این اپلیکیشن اندرویدی، برای افرادی که میخواهند یک شکم عضلانی داشته باشند، حتما مفید خواهد بود. شما میتوانید اپلیکیشن شکم را با قیمت مناسب از کافه بازار دانلود کنید.
  حرکات شکم برای شش تکه شدن
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای غنی و موثر
  • راحتی استفاده برای همه کاربران
  • قالب گرافیکی یکپارچه
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی امکانات جانبی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه وظیفه اصلی این برنامه اندرویدی، ارائه تمرین های اثربخش برای شش تکه کردن شکم میباشد. از این لحاظ، اپلیکیشن شکم در حد مطلوبی قرار دارد اما انتظار میرفت برای کارایی بیشتر، قابلیت های زیر در آن وجود داشته باشد: امکان بروزرسانی محتوا ابزارهای تعیین شاخص سلامت سیستم ثبت و دنبال کردن تمرین و... ایده پردازی های بیشتر را به تولیدکنندگان برنامه فوق واگذار میکنیم و امیدواریم توسعه آن را در نسخه های بعدی ببینیم.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


اپلیکیشن شکم