با دیدن این آموزش ویدیویی رایگان، در استفاده از گوشی آیفون خودکفا باشید

با دیدن این آموزش ویدیویی رایگان، در استفاده از گوشی آیفون خودکفا باشید

برای خیلی از افراد مهم است که وسایل آنها از چه برندهایی باشد. به خصوص وقتی پای تلفن همراه به وسط می آید، برند اپل و گوشی محبوب آن یعنی آیفون را به هر موبایل دیگری ترجیح میدهیم. اگر از طرفداران پر و پا قرص آیفون هستید و جدیدترین مدل آن را خریده اید، این آموزش ویدیویی برایتان مفید خواهد بود.

 

بعضی از افرادی که گوشی آیفون دارند، از ابتدا هیچ برند دیگری را استفاده نکرده اند و در نتیجه کار با آن را به خوبی بلد هستند. برخی دیگر اما از گوشی های اندرویدی به iOS کوچ کرده و به دلیل تفاوت های این دو سیستم عامل، نمیتوانند با آیفون خود کار کنند. حالا باید در بین دوستان و اقوام خود بگردند تا کسی پیدا شود و به آنها آموزش دهد. البته به دلیل تعداد کم افرادی که گوشی آنها آیفون است، این جستجو خیلی وقت گیر خواهد بود.

آموزش تنظیمات اولیه آیفون

 

صفر تا صد کار با آیفون

ما راه حلی بهتری برای خودکفایی در استفاده از گوشی آیفون داریم. با دیدن یک ویدیوی آموزشی کامل، میتوانید موارد بسیاری مثل تنظیمات اولیه آیفون، ساخت اپل آیدی و غیره را یاد بگیرید. آموزش ویدیویی خودکفایی در آیفون که در قالب یک نرم افزار تحت ویندوز و iOS و توسط گروه آی پارس مدیا ساخته شده، شامل سرفصل های زیر میباشد:

  • مقدمه و آشنایی ابتدایی با آیفون و iOS
  • فعالسازی و راه اندازی اولیه آیفون
  • آموزش تنظیمات اولیه آیفون
  • نحوه ساخت اپل آیدی
  • دانلود، بروزرسانی و نصب برنامه ها
  • آشنایی با آی کلود و تنظیمات آن
  • گیم سنتر و مدیریت سیو بازی ها
  • نحوه آپدیت کردم سیستم عامل iOS

 

نحوه ساخت اپل آیدی

این 8 سرفصل، آموزش کار با گوشی های آیفون را بطور کامل در خود جا داده اند و دیگر نیازی نیست که از دیگران سوال بپرسید. نرم افزار آموزش ویدیویی خودکفایی در آیفون، به صورت رایگان و از طریق لینک زیر برای ویندوز و مک قابل دریافت میباشد:

https://www.iparsmedia.com/product/learn-ios

 

نکته : این اپلیکیشن به سفارش آی پارس مدیا و توسط شرکت Novo Solutions incorporation تولید شده است. برای سفارش ساخت اپلیکیشن میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://nsi-co.com

 

/پایان آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

اینها را هم بخوانید