اپلیکیشن هاسپیتل

با هاسپیتل از بهترین پزشکان متخصص مشاوره بگیریدنسخه 3.6.1

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی هاسپیتل | مشاوره با پزشك از بازار سازنده : تلیار

بعضی مواقع لازم نیست که برای درمان بیماری خود، به صورت حضوری پزشک متخصص را ببینیم. با یک مشاوره تلفنی هم میتوان از پزشکان راهنمایی گرفت به شرط آنکه قابل اعتماد باشد. برنامه ای که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، هاسپیتل نام دارد و به کمک آن میتوانید از مشاوره تلفنی با بهترین پزشکان بهره ببرید. ما را در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید. بانک پزشکان با تخصص های مختلفقبل از اینکه نحوه عملکرد قسمت های مختلف اپلیکیشن فوق را توضیح دهیم، بد نیست بدانید که تمام مشاوره های تلفنی از داخل این برنامه انجام میشود. شما میتوانید بدون ثبت نام در هاسپیتل از آن استفاده کنید اما برای بهره بردن از همه امکانات موجود، بهتر است یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید. بعد از ثبت نام با شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید، وارد این برنامه اندرویدی خواهید شد که امکان تکمیل اطلاعات کاربری از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل و جنسیت نیز وجود دارد.   نکته : اگر برنامه فوق را از طریق منوی کناری و با کد دعوت خود به دیگران معرفی کنید، اعتبار مشاوره رایگان به شما تعلق میگیرد. همچنین میتوانید از قسمت شارژ حساب کاربری، اعتبارتان را به مبلغ دلخواه افزایش دهید.

برای دسترسی راحت به پزشکان متخصص و مشاوره تلفنی با آنها، از هاسپیتل کمک بگیرید.
  از هر آنچه در هاسپیتل میگذرد، باخبر شوید صفحه اصلی هاسپیتل که با نام خانه در منوی پایین مشخص میباشد، مربوط به ثبت وقایع این اپلیکیشن میباشد. شما میتوانید از مشاوره هایی که با پزشکان انجام شده، مطلع گردید و یا بفهمید که کدام پزشک به لیست علاقه مندی های یک کاربر اضافه شده است. اطلاعات این صفحه بطور پیوسته در حال تغییر هستند که با دنبال کردن آنها، قادر به آشنایی با پزشکان فعال خواهید بود.   نکته : با لمس تصویر پروفایل هر پزشک، میتوانید اطلاعات بیشتری درباره او بدست آورید.   سوال و جواب پزشکی  هر سوالی دارید از پزشکان بپرسید یکی از امکانات خوبی که در هاسپیتل برای شما فراهم شده، بخش پرسش و پاسخ آن میباشد. این قسمت مربوط به سوال و جواب پزشکی میشود که کاملا رایگان است و میتوانید پرسش های سایر کاربران و پاسخ هایی که پزشکان به آنها داده اند را ببینید. با لمس هر مورد، شرح کامل هر سوال همراه با جواب های پزشکان متخصص به نمایش درمی آید. امکان لایک کردن سوال ها و جواب ها نیز پیش بینی شده است. اگر سوالی از یک پزشک متخصص دارید، باید بر روی دکمه سوال جدید اشاره کنید. حالا صفحه ای باز میشود که اطلاعاتی از قبیل دسته بندی (بیش از 6 موضوع پزشکی)، عنوان یا خلاصه سوال و متن کامل آن را از شما میخواهد. بد نیست بدانید که امکان ارسال پرسش به صورت ناشناس نیز وجود دارد. سوال ها پس از تایید نشان داده میشوند و میتوانید وضعیت آنها را در بخش سوالات من ببینید.   نکته : در بخش پرسش و پاسخ یک ابزار جستجو به چشم میخورد که به کمک آن و با وارد کردن کلمه موردنظر، میتوانید سوال و جواب های مربوط به بیماری خود را بیابید.   سوال و جواب پزشکی  دسترسی سریع به پزشک متخصص سومین بخش از هاسپیتل مربوط به مشاوره پزشکی میشود که امکان استفاده از آن به دو روش وجود زیر دارد: مشاوره سریع : با لمس این گزینه میتوانید در سریعترین زمان ممکن، پزشک مربوط به بیماری خود را پیدا کنید و از او مشاوره بگیرید. برای این کار باید اطلاعات زیر وارد شود:
  • جنسیت
  • سن
  • موضوع مشاوره با قیمت هر دقیقه
حالا با اشاره بر روی دکمه درخواست مشاوره، حداکثر طول مکالمه تلفنی بر حسب اعتبار شما به نمایش درمی آید که با تایید آن، ارتباط تلفنی با پزشک مشاور برقرار خواهد شد.   مشاوره تلفنی با بهترین پزشکان  فهرست مشاوران : در این قسمت از برنامه ابتدا باید موضوع پزشکی مربوط به بیماری خود را انتخاب نمایید تا لیست پزشکان مشاور در آن نشان داده شود. در این فهرست میتوانید اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی پزشک، تخصص او، میزان پاسخگویی به درصد و قیمت هر دقیقه مشاوره را ببینید. اگر به دنبال پزشک متخصصی با شرایط خاص هستید، کافی است از ابزار فیلترسازی (جستجوی هوشمند) لیست استفاده نمایید و با وارد کردن اطلاعات زیر، او را سریعتر پیدا کنید:
  • نام مشاور
  • گویش مشاور
  • نرخ مشاوره (از 500 تا 2000 تومان برای هر دقیقه)
  • وضعیت مشاور (آنلاین بودن)
  • زمینه مشاوره (بر حسب موضوع پزشکی)
  نکته : در قسمت مشاوره میتوانید از قابلیت جستجو نیز بهره ببرید که هنگام تایپ کردن نام پزشک، نتیجه را به شما نشان میدهد.   بانک پزشکان با تخصص های مختلف  صفحه پروفایل پزشکان و امکانات آن همانطور که گفتیم، هز پزشک در هاسپیتل دارای یک صفحه پروفایل میباشد که اطلاعات بیشتری از او در این صفحه نشان داده میشود. شما میتوانید بیوگرافی پزشک و شماره نظام پزشکی او را همراه با نظرات سایر کاربران مشاهده کنید. علاوه بر این، پاسخ هایی که پزشک به سوالات کاربران داده، قابل مشاهده است. کد مشاور، تعداد مشاوره هایی که انجام شده و امتیاز پزشک، از دیگر اطلاعات این صفحه هستند. همچنین میتوانید از امکانات زیر بهره ببرید:
  • افزودن پزشک به لیست محبوب ها
  • اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران
  • مشاهده ساعت مشاوره پزشک در روزهای هفته
  • رزرو کردن وقت مشاوره
  • چت کردن با امکان ارسال تصویر
  • تماس تلفنی برای مشاوره
بد نیست بدانید که امکان مشاوره از طریق تلفن ثابت نیز پیش بینی شده است و برای این کار باید کد مشاور را از طریق سامانه تلفنی 9099073000 وارد کنید. بعد از انجام مشاوره هم میتوانید به پزشک امتیاز دهید.   نکته : برای دسترسی به لیست چت های خود با پزشکان و مشاهده تماس ها یا وقت های رزرو شده باید به بخش های گفتگوها و تماس ها بروید.   مشاوره پزشکی  رابط کاربری برنامه و تجربه استفاده از آن قالب گرافیکی هاسپیتل با دقت نظر و حسن سلیقه کافی طراحی شده و کاربرپسند به نظر میرسد. استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا، جذابیت خوبی به محیط اپلیکیشن فوق بخشیده است. از لحاظ پیاده سازی رابط کاربری نیز مشکل خاصی در این برنامه به چشم نمیخورد و همه اقشار کاربران به راحتی میتوانند با آن کار کنند.  
هاسپیتل با وجود امکانات مفید، فرصت خوبی را برای مشاوره تلفنی با بهترین پزشکان کشور به وجود آورده است. پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت نمایید.
مشاوره پزشکی
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای قابل اعتماد با پزشکان متخصص
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • امکانات جانبی مفید
  • گرافیک کاربرپسند
  • راحتی استفاده برای همه اقشار
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی وجود ندارد
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه با توجه به توضیحاتی که دادیم، مشخص است که هاسپیتل وظیفه خود را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد و نیاز به امکانات دیگری ندارد. البته برای کارایی بیشتر این برنامه اندرویدی، پیشنهادهایی نیز داریم. برای مثال بهتر بود که امکان ثبت بیماری کاربر وجود داشته باشد و موقع انتشار سوال و جواب مربوط به آن، یک اعلان برای او ارسال شود. اضافه کردن یک بخش محتوایی با مقالات مفید و یا حتی امکان تماس تصویری نیز کارایی این اپلیکیشن را تا حد زیادی افزایش میدهد. منتظر ایده پردازی های بیشتر از تولیدکنندگان برنامه فوق هستیم.  

هاسپیتل | مشاوره با پزشك

با هاسپیتل از بهترین پزشکان متخصص مشاوره بگیرید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی نعمتی 5
    خیلی عالی ولی من میخوام همون لحظه که سوالموپرسیدم جوابشو بدونم چون خیلی واجبه آیا میتونم

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    غلامرضا معیری 5
    عالیه اپشون، فقط شمارشون عوض شده شده 02170702002 مشاوره دندونپزشکی عاااالی

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    عالیه ج 5
    من و نامزدم استفاده میکنیم از روانشپزشکای هاسپیتل چون ایشون همیشه تادیر وقت سر کارن ما نمیریسیم مشاور بریم مطب و همیشه مشاوره ازدواج و زندگی میگیریم تقریبا تو همه مسائل. شبا ساعت 12 تا 1 این آقای دکتری که ما ازشون مشاوره میگیریم آنلاینه. یه لهجه شمالی بامزه ای هم داره. خلاصه که مشکل ما رو حل کرده.

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    مسعود فردی 5
    بی اغراق بهترینه هاسپیتل. بهترین مشاوره پزشکی رو میده و توی سیب اپ هم هست که منی که اپل دارم هم کارم راه بیفته. دست مریزاد.

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    گل نسا سعیدی 4.5
    من مشاوره بارداری رو میگیرم از یه خانم ماما توی این اپلیکیشن و فوق العاده هستند. مهربون ولی جدی و آروم. حتی یک بار بهشون حدود یک و نیم بامداد بود که زنگ زدم و با کمال آرامش جوابم رو دادند. خیلی از استرس دوران بارداریم کم کرده. فقط ای کاش تماس تصویری داشتند آدم دلش میخواد این پزشکای مهربون رو ببینه راحت تر.

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    یاشار محبی 5
    من از کافه بازار با نرم افزار هاسپیتل آشنا شدم و خیلی بهم کمک کرده. حتی یه شماره ثابت هم دارن برای کسایی که موبایل هوشمند ندارن یا دم دستشون نست که با 9099073000 میشه تماس گرفت. واقعا دستشون درد نکنه. پزشکا جاشون تو بهشته.

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    فهیمه 5
    من نصب کردم این نرم افزار رو حدود دو ماهه. واقعا نجاتم داده. از بس توی گوگل سرچ میکنه آدم و چرت و پرت میبینه واقعا لازم بود یه منبع درست و حسابی پزشکی وجود داشته باشه. تا جایی که من فهمیدم این گروه ویدیوی پزشکی هم تولید میکنه که خیلی باحاله اسم ویدیو هاشون "خوب شیم" هست.

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی هاسپیتل