افزودن پس زمینه به پست های فیسبوک

با کمک قابلیت جدید فیسبوک میتوانید پست‌های خود را رنگ آمیزی کنید

دیدن زیبایی ها چشم انسان را نوازش می کنند و زیبایی در دنیای دیجیتال نیز معنا و مفهوم خاص خود را داشته و مورد تمجید کاربران قرار می گیرد. از دیدگاه روانشناختی کاربران با چیزهایی که از ظاهر خوبی برخوردارند ارتباط بهتری برقرار می کنند و اگر امکان شخصی سازی در اختیار آنها نیز قرار گیرد، با اشتیاق بیشتری این قابلیت را مورد استفاده قرار خواهند داد.

غول شبکه های اجتماعی یعنی فیسبوک به طور مستمر قابلیت های جدیدی را برای جلب توجه کاربران به پلتفرم خود اضافه می کند و این بار تصمیم گرفته تا رنگ و بوی تازه ای به ظاهر پست های فیسبوک دهد. این تغییر بسیار کوچک بوده، اما از لحاظ بصری بسیار چشمگیر می باشد. با کمک این قابلیت جدید، قادر به افزودن رنگ پس زمینه به پست های متنی خود خواهید بود.

افزودن پس زمینه به پست های فیسبوک

بدین ترتیب یک رنگ پس زمینه همراه با پست ها به نمایش درخواهد آمد، برای این کار کافی است بر روی نوار وضعیت ضربه زده، یک رنگ را از گزینه های نمایش داده شده در زیر متن انتخاب کنید، متن خود را بنویسید و نوشته را ارسال نمایید، به همین سادگی! شایان ذکر است که در حال حاضر برای لینک ها، تصاویر و پست های ویدیویی قادر به استفاده از قابلیت نیستید.

افزودن پس زمینه به پست های فیسبوک

این تغییر کوچک، هویت بصری فیسبوک را دستخوش تغییر خواهد کرد و بزرگ ترین شبکه اجتماعی در جهان، دیگر آن ظاهر یکنواخت و همیشگی آبی و سفید را نخواهد داشت.

این قابلیت جدید در طول هفته جاری در دسترس کاربران اندروید فیسبوک قرار خواهد گرفت، اما کاربران اندروید، آی او اس و وب قادر به مشاهده رنگ های پس زمینه خواهند بود. اما کاربران وب و آی او اس فیسوک نیز در طول ماه های آینده قادر به رنگ آمیزی پست های خود خواهند گشت. این بار این گوشی های اندروید هستند که اول از همه میزبان این قابلیت جدید شده اند و چنین اقدامی از سوی فیسبوک خوشحال کننده است!

 

http://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید