آیکون های گوشی آیفون

با App Iconizer، آیکون اپلیکیشن خود را برای انتشار در گوگل پلی و اپ استور آماده کنید

گوگل پلی و اپ استور دو مارکت قدرتمند و پرطرفدار برای انتشار اپلیکیشن های موبایل میباشند. هر دو مارکت قوانین مختص به خود را دارند که یکی از آنها به اندازه آیکون اپلیکیشن مربوط میشود.

با استفاده از App Iconizer  به راحتی و به صورت خودکار میتوانید اندازه آیکون های خود را تغییر دهید.

این ابزار یک وب اپلیکیشن کاملا رایگان است و تنها کار لازم آپلود کردن آیکون اپلیکیشن و دریافت تمامی اندازه های مناسب به طور خودکار میباشد.

اندازه آیکون اصلی برای کار با این ابزار حداقل 1024*1024 میباشد که بزرگ ترین آیکونی است که به آن نیاز خواهید داشت. به منظور استفاده از App Iconizer حتما باید این اندازه آیکون را به کار ببرید، زیرا ابزار اندازه های کوچک تر را تغییر نخواهد داد.

کار با App Iconizer

 

وقتی که فایل موردنظر را آپلود کردید، کمی منتظر بمانید تا عملیات در بک-اند انجام شده و آیکون ها برای اندروید و آی او اس آماده شوند. تمامی این آیکون ها با اندازه های جدید به صورت یک فایل zip. قابل دریافت بوده و نام فایل ها نیز به درستی تعیین شده است.

استانداردهای اپل در مقایسه با اندروید متفاوتند، از این رو اغلب طراحان از اکشن های فتوشاپ یا Sketch automation plugins برای طراحی آیکون های خود استفاده میکنند. با کمک App Iconizer به راحتی میتوانید در زمان گران بهای خود صرفه جویی کنید و تمامی فرآیند را از طریق مرورگر و به صورت کاملا خودکار انجام دهید.

تغییر اندازه آیکون در App Iconizer

 

توجه داشته باشید که آیکون شما قبل از آپلود باید استایل داده شده و کاملا آماده باشد. البته تغییر لبه های گرد آیکون ها به عهده شما نیست و اپل/گوگل این عملیات ویرایش را بر روی آن انجام میدهند.

وقتی فایل های zip. از آیکون های تبدیل شده را دانلود کردید، میتوانید آنها را در دایرکتوری خود کپی کرده و اپلیکیشن را در استور موردنظر منتشر نمایید.

 

http://www.hongkiat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید