با Gmailify، تمامی ایمیل ها از امکانات جیمیل بهره مند می شوند

با Gmailify، تمامی ایمیل ها از امکانات جیمیل بهره مند می شوند

کمپانی گوگل ویژگی های خوبی را به اپلیکیشن جیمیل و سرویس خود افزوده، این امکانات شامل فیلترهای اسپم، کارت های Google Now، اولویت بندی اینباکس و برخی قابلیت های دیگر می باشند. در گذشته به منظور استفاده از این امکانات به یک اکانت جیمیل نیاز داشتید، اما اکنون گوگل با معرفی Gmailify شرایط را به گونه ای دیگر تغییر داده است.

سال گذشته جیمیل قابلیت افزودن سایر اکانت های ایمیل به اپلیکیشن جیمیل را در اختیار کاربران خود قرار داد که شامل Hotmail ،Microsoft Exchange ،Outlook و غیره می شد، اما در آن زمان کاربران از امکان فیلتر کردن اسپم و سایر قابلیت های جیمیل بهره مند نبودند. به بیان گوگل توسط این قابلیت دیگر نیازی به جابجا شدن بین اکانت های مختلف وجود ندارد و استفاده از چندین اکانت توسط یک اپلیکیشن برای کاربران میسر شده، به بیان تیم سازنده جیمیل شما می توانید اینباکس خود را Gmailify کنید.

blog_16853_1

کاری که جیمیل انجام می دهد لینک کردن اکانت های کنونی شما به جیمیل است، بدین ترتیب از تمامی امکانات جیمیل در هنگام استفاده از سایر سرویس دهنده های ایمیل برخوردار خواهید شد. به منظور فعال سازی Gmailify باید اپلیکیشن جیمیل را باز کرده و با اکانت ایمیل خود وارد آن شوید و این قابلیت را برای اکانت های لینک شده خود فعال کنید. از بین بردن لینک اکانت نیز به راحتی توسط تیم سازنده در اختیار شما قرار گرفته است و اگر بنا به هر دلیلی دیگر مایل به استفاده از این امکانات جیمیل نبودید می توانید ارتباط اکانت های خود را قطع کنید.

موارد مذکور در نسخه 5.11 اپلیکیشن اندروید جیمیل گرد هم آمده و این آپدیت هم اکنون از طریف گوگل پلی در دسترس می باشد. این آپدیت برای اشخاصی که مایل به استفاده از چند اکانت هستند فرصت بسیار خوبی است، چرا که بدون هیچگونه زحمتی قادر به استفاده از امکانات جیمیل خواهند بود، برای نمونه می توان به قابلیت فیلتر کردن اسپم اشاره کرد که خود به تنهایی ارزش لینک کردن اکانت به جیمیل را دارد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید