اپلیکیشن اندرویدی بج

بج، راه حل رایگان برای یافتن صفحات رسمی افراد مشهورنسخه 2.0

4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی بج - اینستاگرام رسمی هنرمندان از بازار سازنده : ویرلن

شاید تا کنون بار ها پیش اومده که به دنبال نام کاربری بازیگر یا ورزشکار محبوب خود در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بگردید و هر بار به تعداد زیادی از صفحات تقلبی بربخورید و یا حتی بعضی از این صفحات آنقدر واقعی به نظر برسند که شما آن ها را حتی فالو هم بکنید. اما راه حل این مشکلات چیست و چگونه می توانیم به راحتی صفحه اصلی سلبریتی محبوب خود را در شبکه های اجتماعی و برای مثال اینستاگرام پیدا کنیم؟   بج، راه حل شماست. در این اپلیکیشن ساده و کاربردی شما می توانید آدرس شبکه های اجتماعی افراد مشهور ایرانی و خارجی را بیابید و یا حتی با جستجو نام فرد مورد نظر سریعا به صفحات رسمی او در اینستاگرام، فیس بوک، ویکی پدیا و ... دست پیدا کنید و از شر صفحات جعلی رها شوید. پیج رسمی بازیگران در اینستادر اولین برخوردی که با این برنامه خواهیم داشت متوجه می شویم که بدون هیچ گونه دردسر یا کار پیچیده ای به لیستی از کلیه هنرمندان، ورزشکاران، خواننده ها و حتی سیاست مداران دسترسی پیدا خواهیم کرد. کافی است بر روی عکس یکی از افراد مشهوری که نشان تاییدیه بج را دریافت کرده اند تپ نمایید تا با کلیه صفحات اجتماعی که برای وی ثبت شده است رو به رو شوید. با انتخاب هر یک از آن ها به صفحه مربوطه منتقل می شوید. با استفاده از امکان جستجو به راحتی می توانید فرد مورد نظر را پیدا کنید.   سایر امکانات بج در منو کناری این اپلیکیشن اندرویدی می توان به سایر امکانات دسترسی داشت. برای خود حساب کاربری بسازید و شبکه های اجتماعی خود را ثبت کنید، قوانین استفاده از اپلیکیشن را مشاهده کنید و اپلیکیشن را به دوستان خود پیشنهاد دهید.

  • ساخت و تکمیل حساب کاربری
  • افزودن شبکه های اجتماعی
  • مشاهده قوانین
  • ارتباط با سازندگان
توجه داشته باشید که در این برنامه همچون شما صدها نفر دیگر اقدام به ثبت و تکمیل پروفایل شخصی خود می کنند و تنها این افراد مشهور هستند که می توانند تایید بج را کسب کنند، برای شناسایی این افراد کافی است به تیک آبی موجود در پایین عکس آن ها توجه کنیم. اکانت رسمی رامبد جوان در اینستاگرامدر پایان در این برنامه شما به رایگان و در عین سادگی می توانید با خیال راحت به صفحات رسمی افراد مشهوری چون مهران مدیری (هنرمند)، مهدی طارمی (ورزشکار)، بنیامین بهادری (خواننده) و ... دسترسی پیدا کنید و برای همیشه از شر به دام افتادن در صفحات فیک و تقلبی رهایی پیدا کنید.
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • رایگان
  • دسترسی سریع و راحت
  • کاربری ساده
 
نقاط ضعف برنامه
  • نمایش ناقص آیکون ها در منو کناری
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه بج، می تواند به سادگی هر چه تمام تر صفحات رسمی افراد مشهور را در اختیار کاربران قرار بدهد، اما انتظار می رود در آپدیت های آتی امکاناتی همچون:
  • دسته بندی افراد مشهور بر اساس فعالیت های کلی
  • جداسازی افراد تایید شده توسط بج، از افراد عادی
به این برنامه افزوده شود.

بج - اینستاگرام رسمی هنرمندان

بج، راه حل رایگان برای یافتن صفحات رسمی افراد مشهور

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بج از بازار