قابلیت های نسخه 4.1 تلگرام

بروزرسانی جدید تلگرام: سوپرگروه های ده هزار نفری و ابزارهای مدیریتی جدید برای ادمین ها

محبوبیت تلگرام سبب شده تا سازندگان آن در هر بروزرسانی، امکانات کاربردی متعددی را به اپلیکیشن بیفزایند. سوپرگروه یکی از قابلیت های پرطرفدار تلگرام میباشد و در این نسخه جدید، هر سوپرگروه میتواند شامل 10 هزار عضو باشد. نسخه 4.1 اپلیکیشن قابلیت های جدیدی برای ادمین های سوپرگروه ها و کاربران در خود جای داده است.

کاربران و ادمین ها میتوانند به جستجوی کاربران خاصی در گروه ها بپردازند. علاوه بر این، ادمین ها میتوانند در کانال خود نیز به جستجوی اعضای خاص بپردازند. با در نظر گرفتن این موضوع که مدیریت 10000 نفر در یک گروه وظیفه سنگینی است، تلگرام چندین ابزار مدیریتی را نیز در اختیار ادمین ها قرار داده است.

قابلیت های نسخه 4.1 تلگرام

 

ادمین های گروه هم اکنون میتوانند ادمین های جدیدی با اختیارات خاص اضافه کنند. این ادمین ها قادر به افزودن کاربران جدید، مدیریت پیام ها، بلاک کردن اعضا، ویرایش اطلاعات گروه و حتی افزودن ادمین های جدید میباشند.

در صورتی که ادمین نخواهند اعضا را به طور کامل از حضور در سوپرگروه ها منع کند، میتواند برخی از اختیارات آنها را محدود نماید. بدین ترتیب که کاربرانی که رفتار ناخوشایندی از آنها سر زده، تنها میتوانند پیام ها را بخوانند. حتی میتوان آنها را از ارسال استیکرها یا فایل های رسانه ای برای محدوده زمانی مشخصی، باز داشت.

 

قابلیت های نسخه 4.1 تلگرام

بخشی به نام Recent Actions نیز به صفحه ادمین ها اضافه شده که تمامی فعالیت های انجام شده در 48 ساعت اخیر را ذخیره میکند و تنها ادمین ها قادر به مشاهده آن هستند.

 

http://www.fonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید