برچسب های خرید اینستاگرام

برچسب های خرید اینستاگرام فرآیند خرید را تسهیل می بخشند

به اعتقاد برخی از کاربران، تبلیغات نمایش داده شده در فید اینستاگرام کمی خسته کننده است، اما اگر بتوانید از طریقی از قیمت این اقلام مطلع شوید، شاید دیدگاه شما نسبت به این بخش تغییر پیدا کند. اینستاگرام به طور مستمر امکانات خود را وسعت می بخشد و اخیرا اقدام به انتشار برچسب های خریدی نموده که قادر به تشخیص محصولات درون تبلیغات می باشند. با زدن یک دکمه قادر به مشاهده جزئیات مرتبط با تصویر تبلیغاتی هستید و با ضربه زدن بر روی این محصولات اطلاعات بیشتری نشان داده شده و لینک هایی برای بازدید وب سایت فروشگاه مربوطه نمایش داده خواهد شد، البته در حال حاضر خرید مستقیم این محصولات در اینستاگرام امکان پذیر نیست.

برچسب های خرید اینستاگرام

در حال حاضر تنها گروهی از کاربران آمریکایی آی او اس قادر به مشاهده این برچسب ها هستند و شرکای اینستاگرام برندهایی مانند Kate Spade و Warby Parker می باشند. زمانی که اینستاگرام قادر به پیاده سازی نمایش و پیشنهاد محصولات شد، این ویژگی به اندروید، تبلیغات ویدیویی و سایر کشورها نیز راه خواهد گشود.

علاوه بر این، گزینه ای در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که آنها را قادر به ذخیره محصولات مورد علاقه و خرید آنها در آینده می گرداند.

برخلاف آنچه تصور می کنید، با هر بار ضربه زدن بر روی shop now اینستاگرام بخشی از سهم خود را برنمی دارد، در عوض هدف آنها متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به پیوستن به این طرح است، احتمالا در صورتی که آنها بدانند که می توانند تنها در چند ثانیه بازدید شما را به خرید محصول تبدیل کنند، با احتمال بیشتری اقدام به پرداخت می کنند.

 

https://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید