ویدیوی تبلیغاتی اپلیکیشن

به این 7 دلیل، توسعه دهندگان باید از ویدیوهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن های خود استفاده کنند

ویدیوی تبلیغاتی یکی از ساده ترین روش ها برای معرفی و نمایش قابلیت های اپلیکیشن های موبایل میباشد و در این مطلب به دلایلی خواهیم پرداخت که ساخت و استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی برای اپلیکیشن های موبایل را توجیه میکنند، در ادامه با ما همراه باشید.

 

مهم ترین دلایل جهت استفاده از ویدیوی تبلیغاتی برای اپلیکیشن های موبایل

فرض بر این است که با بهره گیری از بهترین روش ها یک ویدیوی هیجان انگیز و جالب ساخته اید، حال میخواهیم شرح دهیم که این ویدیو تا چه حد در تبلیغ اپلیکیشن شما مفید و موثر خواهد بود.

 

ویدیو شرح مختصر و مفیدی از اپلیکیشن را در اختیار قرار میدهد

اگر بخواهید کاربران، هدف اپلیکیشن شما را به خوبی درک کنند، ویدیو تبلیغاتی تنها در عرض چند ثانیه این کار را برای شما انجام خواهد داد. کاربران بالقوه مشتاقند تا به جای خواندن متن و توضیحات طولانی، با تماشای ویدیو به کشف امکانات آن بپردازند.

در شرایطی که اپلیکیشن ارائه دهنده تجربه ای جالب و هیجان انگیز باشد که شرح آن با اسکرین شات ها دشوار است، ویدیو گزینه مناسب تر و کارآمدتری به نظر میرسد. کلیپ کوتاه روش خوب و مناسبی برای جذب کاربران به جو ایجاد شده توسط اپلیکیشن میباشد. علاوه بر این میتوانید ویدیو را در صفحه فرود اپلیکیشن نیز آپلود کنید.

از این بابت که توانسته اید کاربران را با ویدیوی خود تحت تاثیر قرار داده و آنها را برای دانلود اپلیکیشن متقاعد کنید مطمئن شوید.

شرح امکانات اپلیکیشن در ویدیو

 

ویدیو یک اولویت و امتیاز نسبت به سایر اپلیکیشن ها میباشد

اگر شما جای مشتری بودید کدامیک از این گزینه ها را انتخاب میکردید؟ اپلیکیشنی که یک ویدیوی معرفی دارد و اپلیکیشن مشابهی که فاقد ویدیو است؟

ویدیوی تبلیغاتی یک مزیت رقابتی را نسبت به رقبا در اختیار شما قرار میدهد و به کاربران نشان میدهد که زمانی را صرف کرده اید تا اپلیکیشن را به شکل جذاب تر و تاثیرگذارتری به آنها نمایش دهید. میخواهید یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید، درست است؟!

 

ویدیو رسانه ای قابل توجه است

ویدیو روش بسیار تاثیرگذاری برای تبلیغ اپلیکیشن محسوب میشود و آمار و ارقام متعددی این موضوع را به اثبات میرسانند. علاوه بر این، ویدیو کانال بسیار خوبی برای جذب گروه های خاص از کاربران میباشد.

ویدیو بیشتر از متن دیده میشود

 

نحوه کار با اپلیکیشن را به کاربران می آموزد

ویدیو یک الزام برای اپلیکیشن های پیچیده است و با استفاده از آن میتوانید به کاربران توضیح دهید که اپلیکیشن چه کمکی در انجام امور موردنظر میکند. این موضوع برای بازی ها و نمایش کاراکترها و لول های بازی نیز کاملا صدق میکند. ساخت ویدیوهای آموزشی کوتاه که نحوه کار با اپلیکیشن و انجام برخی عملیات را نشان میدهد، اپلیکیشن را قابل درک تر کرده و بدین ترتیب کاربران میتوانند به شیوه بهتری با اپلیکیشن کار کنند.

 

ویدیو به سادگی قابل اشتراک گذاری است

در صورتی که یک ویدیوی بامزه و سرگرم کننده بسازید، هیچ چیز مانع کاربران برای اشتراک گذاری آن با آشنایان نخواهد شد. وقتی پیشنهاد از طرف دوستان باشد، کاربران بدون دانستن این موضوع که ویدیو، اپلیکیشنی را به نمایش میگذارد که ممکن است برای آنها نیز کاربردی باشد، ویدیو را تماشا خواهند کرد.

بدین ترتیب ویدیو به صورت ویروسی همه جا منتشر میشود و به مخاطبین بیشتری دست خواهد یافت و موفق تر از سایر متدهای تبلیغاتی عمل خواهد کرد.

 

میتوانید از ویدیو در یوتیوب و سایر پلتفرم های اجتماعی استفاده کنید

یوتیوب پلتفرمی است که افراد علاقمند به موضوعات خاص را جذب میکند. گزینه های مختلفی از تبلیغات یوتیوب گرفته تا بازاریابی نفوذی وجود دارند و حتی میتوانید کانال اختصاصی خود را در یوتیوب بسازید. بدین ترتیب فرصت بزرگ تری جهت افزایش میزان کشف اپلیکیشن در اختیار شما قرار میگیرد.

Vimeo و سایر پلتفرم های ویدیویی نیز مانند یوتیوب مزیت های مشابهی را ارائه میدهند. علاوه بر این، یک ویدیو خلاقانه در هر نوع شبکه اجتماعی قابل استفاده خواهد بود. اسنپ چت ابزار جدیدی در اختیار قرار داده که Snap Publisher نام دارد و با استفاده از آن میتوانید هر نوع ویدیوی افقی را به حالت عمودی تبدیل کنید. به طور کلی میتوان گفت که راهکارهای بیشماری برای اشتراک گذاری ویدیو در اینترنت وجود دارند.

ابزار Snap Publisher

 

به آگاهی برند کمک میکند

یکی از بهترین روش ها برای ساخت ویدیوهای تبلیغاتی موثر، افزودن لوگو یا آیکون کوچک اپلیکیشن به ویدیو است، بدین ترتیب کاربران برند شما را به خاطر خواهند سپرد. با ساخت یک محصول باکیفیت میتوانید برند خود را توسعه دهید و کاری کنید که وقتی مشتریان به سرویس هایتان نیاز دارند، به کمپانی شما بازگردند. ساخت اپلیکیشن بی نظیر به تنهایی کافی نیست و باید اپلیکیشن را در معرض دید کاربران قرار دهید.

 

مثال

برای اینکه درک موضوع برای شما ساده تر شود، در این بخش به شرح چند مثال واقعی از اپلیکیشن هایی خواهیم پرداخت که توانسته اند ویدیوهای اثربخشی برای اپلیکیشن خود بسازند.

 

Monument Valley

Monument Valley بازی بسیار هیجان انگیز و جالبی است که گرافیک های تاثیرگذاری دارد. اما چگونه میتوان چنین تجربه خارق العاده ای را تنها با چند اسکرین شات به نمایش گذاشت؟ ویدیو برای کمک به کاربران برای درک هیجان بازی الزامی است.

بازی Monument Valley

 

Mint

Mint یک اپلیکیشن مالی است که برای کنترل و مدیریت بودجه مورد استفاده قرار میگیرد و هیچ چیز بهتر از ویدیو نمیتواند در درک نیاز به چنین اپلیکیشنی به شما کمک کند. ویدیو مهم ترین و اصلی ترین قابلیت های Mint را نمایش میدهد و کاربران میفهمند که با دانلود این اپلیکیشن از زندگی لذت بیشتری خواهند برد.

اپلیکیشن Mint

 

جمع بندی

ویدیو در حال سلطه بر دنیای دیجیتال است و با مد نظر قرار دادن این موضوع میتوانید کاربران ارزشمندی را برای اپلیکیشن و بازی خود جذب کنید.

 

https://appsamurai.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید