پین کردن پیام در واتس اپ

پیام رسان واتس اپ به زودی به قابلیت پین کردن پیام ها مجهز می شود

پین کردن چت ها و بحث ها در اپلیکیشن های پیام رسان قابلیت چندان جدیدی نمی شود، اما بنا به دلایلی این قابلیت تاکنون در پیام رسان محبوب واتس اپ حضور نداشته است، اما به کمک ویژگی ستاره دار کردن پیام ها می توانستید عملکرد مشابهی را پیاده سازی کنید. اما آنطور که شواهد نشان می دهند، در آخرین نسخه بتای اندرویدی از اپلیکیشن، قابلیت پین کردن پیام ها به واتس اپ افزوده شده است.

با استفاده از قابلیت پین کردن چت ها/پیام ها، آن چت یا پیام در قسمت بالای صفحه نمایش داده می شود و چت یا پیام خاص همواره در بالای صفحه باقی می ماند. چنانچه با افراد زیادی چت می کنید و نمی خواهید موضوعات یا پیام های خاصی را از دست بدهید، این قابلیت کاربردی به کمک شما خواهد آمد.

پین کردن پیام در واتس اپ

مبنی بر گزارشات Android Soul، قابلیت پین کردن برای چت های معمولی و چت های گروهی قابل پیاده سازی است و می توان سه موضوع را به طور همزمان پین کرد، البته بابت پشتیبانی از تعداد بیشتر اطلاعی در دست نمی باشد، از طرفی تعداد بیشتر با هدف اصلی پین کردن مغایرت خواهد داشت.

زمان دقیق انتشار این قابلیت برای کاربران واتس اپ (شامل آی او اس) هنوز مشخص نشده، اما با توجه به اینکه نسخه بتا به این ویژگی مجهز شده، به زودی آن را در نسخه اصلی نیز خواهیم داشت.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید