اسکرین سیور Featured Photos برای مک

به لطف گوگل، مک نیز به اسکرین سیور جذاب Featured Photos مجهز می شود

کمپانی گوگل محصولات خود را برای پلتفرم های مختلف عرضه می کند و با این کار قصد دارد رضایت تعداد بیشتری از کاربران خود را جلب نماید، هم اکنون قابلیت جدیدی در اختیار کاربران مک قرار گرفته و مک از این به بعد به اسکرین سیور جذاب Featured Photos مجهز خواهد شد که عکس های پرطرفداری از گوگل فوتوز در پیکسل، کروم کست و دستگاه های گوگل فایبر را در خود جای داده است. با انتشار این اسکرین سیور جدید می توانید مک را به یک گالری تصویر تبدیل کنید که بهترین تصاویر از شبکه اجتماعی متعلق به آلفابت که برخی آن را نادیده می گیرند، در خود جای داده است.

بر مبنای اظهارات گوگل، در هر صفحه ای عکس متفاوتی را مشاهده خواهید کرد و بدین ترتیب مک شما به جای اینکه یک محیط دسکتاپ مدرن باشد، به یک گالری شیک تغییر شکل پیدا خواهد کرد. این اپلیکشن تنهای تصاویری با رزولوشن بالا را که به طور عمومی به اشتراک گذاشته شده اند، در خود جای داده و در این عکس ها خبری از اشخاص نیست و تصاویری آرامش بخشی از طبیعت و عکس های جذابی از مناظر و چشم اندازهای زیبا در آن به چشم می خورند.

اسکرین سیور Featured Photos برای مک

گوگل نام کاربری عکاسان را نیز در این تصاویر درج کرده و با این کار می توانید سایر آثار هنری آن عکاس را پیدا کنید.

چنانچه از کاربران گوشی های اندرویدی هستید، اپلیکیشن Wallpaper، گوشی شما را قادر به چرخ زدن در یک مجموعه مشابه از عکس های محبوب در صفحه خانه یا قفل گوشی می کند. اگر یک عکاس تازه کار هستید که می خواهید عکس های خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار دهید، با پیروی از این قوانین می توانید عکس خود را ارسال کنید. چنانچه دوستان زیادی در گوگل پلاس ندارید، نگران نباشید، چرا که بر اساس گفته های مدیر محصول گوگل Neil Inala می توانید با پیوستن به Google+ Create Program این مشکل را نیز برطرف نمایید.

 

https://www.engadget.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید