اپلیکیشن غلط گیر

به کمک اپلیکیشن غلط گیر، راه تحصیلی خود را بدون اشتباه ادامه دهیدنسخه 1.3

4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 4.71 مگابایت

مشاوره با افراد با تجربه قبل از انجام هر کاری میتواند مفید باشد و انتخاب رشته تحصیلی یا برنامه ریزی درسی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر میخواهید از مشاوران با تجربه و نفرات اول کنکور کمک بگیرید تا پیشرفت بیشتری در تحصیلات خود داشته باشید، اپلیکیشن غلط گیر برایتان مفید خواهد بود. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. برنامه های کمک درسی برنامه فوق درواقع یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تجربه در دوره های تحصیلی مختلف میباشد و به همین دلیل، ابتدا باید در آن یک حساب کاربری بسازید. این کار با وارد کردن نام و نام خانوادگی، انتخاب دوره تحصیلی (از ابتدایی تا دکترا)، شماره تلفن همراه و رمز عبور انجام میشود. شما میتوانید اطلاعات دیگری مثل عکس، نام کاربری، ایمیل و توضیح درباره خودتان را از منوی کناری غلط گیر و بخش پروفایل، تکمیل کنید. امکان تغییر رمز نیز در این اپلیکیشن اندرویدی وجود دارد. نکته : برای استفاده از محتوای اپلیکیشن فوق، میتوانید به صورت کاربر میهمان هم وارد شوید اما قادر به پرسیدن سوال یا جواب دادن به سوالات بقیه نخواهید بود.

با دریافت مشاوره تحصیلی در اپلیکیشن غلط گیر، موفقیت خود را تضمین کنید.
مدیریت و برنامه ریزی برای تحصیل سوال و جواب های درسی، چراغ راه شما صفحه اصلی غلط گیر از سه بخش تشکیل شده است که اولین بخش آن، عمومی نام دارد. در اینجا میتوانید همه سوالاتی که دیگران پرسیده اند را همراه با اطلاعاتی مثل نام شخص و عکس او، امتیاز و سطح کاربر، زمان سوال و تعداد جواب و بازدید ببینید. با اشاره بر روی هر پست، متن کامل آن به نمایش درمی آید و جواب هایی که دیگران به آن داده اند نیز قابل مشاهده خواهد بود. امکانات این صفحه عبارتند از:
  • گزارش تخلف
  • اشتراک گذاری لینک سوال
  • امتیازدهی (مثبت و منفی) به سوال و جواب ها
بد نیست بدانید که پربازدیدترین سوالات و داغ ترین پست ها با بیشترین تعداد جواب، از منوی کناری برنامه قابل مشاهده هستند. نکته : همراه با هر جواب، اطلاعاتی مثل نام، عکس، امتیاز و سطح کاربر و همچنین زمان پاسخگویی نشان داده میشود. سوال بپرسید تا راهنمایی شوید در پایین همه صفحات اصلی غلط گیر، گزینه ای برای پرسیدن سوال به چشم میخورد. با لمس این گزینه باید انتخاب کنید که سوالتان از کاربران است یا مشاوران. همچنین امکان درخواست برنامه ریزی از مشاورین وجود دارد که کمتر از 24 ساعت به شما پاسخ میدهند. برای هر سوال باید یک عنوان و متن واضح بنویسید تا جواب های بهتری دریافت نمایید. نکته : برای دسترسی به سوال و جواب های عمومی یا مشاوره ای باید به بخش های مخصوص هر کدام از آنها بروید که امکان ویرایش سوال نیز وجود دارد. مشاوره تحصیلی به سوالات دیگران جواب دهید و امتیاز بگیرید اگر در امر تحصیل با تجربه هستید و میخواهید تجربه های خود را با دیگر دانش آموزان یا دانشجویان به اشتراک بگذارید، غلط گیر محل خوبی برای این کار است. برای جواب دادن به هر سوال باید آن را لمس نموده تا وارد صفحه آن شوید. حالا میتوانید جواب خود را به صورت متنی یا با ارسال عکس برای همان کاربر بفرستید. نکته : در ازای جواب های درستی که به کاربران این اپلیکیشن میدهید، امتیاز دریافت خواهید کرد و سطح کاربری شما از تازه وارد به بالا، افزایش پیدا میکند. دوست یابی از نوع تحصیلی همانطور که گفتیم با ایجاد حساب کاربری در غلط گیر، یک صفحه پروفایل خواهید داشت. شما میتوانید با لمس عکس هر کاربر وارد صفحه شخصی او شوید و اطلاعات زیر را در آنجا ببینید:
  • نام و دوره تحصیلی
  • سطح و امتیاز کاربر
  • تاریخ ثبت نام و بیوگرافی
  • تعداد سوال و جواب و دوستان به همراه لیست آنها
در بالای همین صفحه، دکمه ای برای ارسال درخواست دوستی وجود دارد. بعد از تایید طرف مقابل، او به لیست دوستان شما اضافه میشود و میتوانید سوال و جواب هایی که بین شما رد و بدل شده است را در برگه دوستان از صفحه اصلی ببینید. برنامه ریزی درسی نکاتی درباره رابط کاربری برنامه یکی از ویژگی های مثبت غلط گیر، قالب گرافیکی یکپارچه آن میباشد که در اکثر گوشی ها و نسخه‌های اندروید ظاهر بدون نقصی دارد. باید گفت که استفاده از رنگ های زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا، جذابیت خوبی به محیط برنامه فوق بخشیده است. از طرف دیگر شما میتوانید به راحتی بین بخش های مختلف این اپلیکیشن جابجا شوید و به راحتی از امکانات آن استفاده کنید.
مدیریت و برنامه ریزی برای تحصیل، موضوع مهمی است که در غلط گیر میتوانید آن را به خوبی پیگیری کنید. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
نکته : برای پرسیدن سوال از مشاوران این اپلیکیشن و دریافت برنامه ریزی درسی، باید بسته های اعتباری را از منوی کناری آن بخرید. هر کدام از این بسته ها دارای تعداد و زمان محدود برای استفاده هستند. مشاوره تحصیلی
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای مفید برای دانش آموزان و دانشجویان
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • امکانات جانبی مفید
  • قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسند
  • تجربه کاربری راحت برای همه
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه غلط گیر به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری تجربه های تحصیلی، از امکانات خوبی برخوردار میباشد. هرچند به نظر میرسد که کمبودی در این اپلیکیشن اندرویدی نیست اما برای افزایش کارایی آن پیشنهاداتی داریم. برای مثال بهتر بود که امکان چت خصوصی بین دوستان وجود داشته باشد. پاسخ مستقیم به جواب دیگران نیز میتوانست تاثیر بیشتری در تعامل بین کاربران ایجاد کند. تفکیک رده های تحصیلی و ارتباط نزدیکتر بین آنها، پیشنهاد دیگری است که میتوانیم به تولیدکنندگان اپلیکیشن فوق بدهیم.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی غلط گیر