تبلیغات در استوری اینستاگرام

تبلیغات، میهمان استوری های اینستاگرام می شود

مجهز شدن اینستاگرام به قابلیت های جدید، به هیچ عنوان غیرمنتظره نمی باشد، اما با این حال هریک از قابلیت های افزوده شده به این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار، منحصر به فرد و کاربردی بوده و کاربران را قادر به انجام عملیات جدیدی در پلتفرم می کند.

چندین ماه پیش، اینستاگرام بخش جدیدی تحت عنوان Stories را که تقلیدی از قابلیت مشابه در اسنپ چت بود، به اپلیکیشن خود آورد و این قابلیت به سرعت در بین کاربران محبوبیت یافت و روشی جدیدی برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو شد. همین محبوبت و پذیرش عمومی نیز اینستاگرام را بر آن داشت که به فکر کسب درآمد از این بخش بیفتد، به طوری که رئیس بخش مدیریت محصول، Vishal Shah خبر ورود تبلیغات به بخش استوری را به تایید رساند.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

این اقدام منبع درآمد جدیدی برای فیسبوک به شمار می رود که یک سال پیش نمایش تبلیغات در فید اصلی را آغاز کرده است.

ورود تبلیغات به این بخش از اینستاگرام اجتناب ناپذیر بود و با بیش از 150 میلیون کاربر که به طور روزانه قابلیت استوری اینستاگرام را مورد استفاده قرار می دهند، دلیل چنین اقدامی از سوی کمپانی مشخص می شود.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

چنانچه از کاربران اسنپ چت هستید، تبلیغات اینستاگرام نیز برای شما تازگی نخواهد داشت، چرا که بسیار شبیه به قابلیت مشابه در رقیب خود پیاده سازی شده و ظاهر تبلیغات مانند استوری های معمولی کاربران خواهد بود.

اینستاگرام نمایش تبلیغات را با 30 کمپانی مانند Airbnb ،Netflix و General Motors آغاز می کند و در هفته های آینده آن را در اختیار سایر تبلیغ کنندگان نیز قرار می دهد. به بیان یکی از مقامات اجرایی، اینستاگرام قصد دارد با دریافت بازخورد از سوی کاربران، تکرر نمایش تبلیغات را مشخص کند.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

به بیان James Quarles، رئیس بخش کسب درآمد، این قابلیت را معرفی می کنیم و به مرور زمان این بخش مانند فید اصلی اینستاگرام خواهد شد و لوگوهای اسپانسرشده را مشاهده می کنید و تبلیغات به بخشی از تجربه کلی اپلیکیشن تبدیل خواهد شد.

تبلیغات در استوری اینستاگرام

پیاده سازی تبلیغات در اینستاگرام به خوبی صورت پذیرفته است

خوشبختانه اینستاگرام بخش تبلیغات را به خوبی و به طور یکپارچه ای پیاده سازی کرده، به طوری که تفاوت محسوسی بین تبلیغات و عکس های معمولی وجود ندارد و می توان به راحتی تبلیغات را رد کرد، لذا کاربران می توانند عملکرد مشابهی را در تبلیغات بخش استوری نیز انتظار داشته باشند، به طوری که اگر تبلیغات نمایش داده شده مورد پسند شما نیست، به راحتی می توانید آنها را رد کنید.

اخیرا اینستاگرام پخش زنده را به پلتفرم خود آورد و حتی قادر به افزودن استیکر، موقعیت و متن به تصاویر و ویدیوهای خود هستید و تمامی این اقدامات گواه آن است که می توان امکانات بسیار خوب و کاربردی جدیدی را نیز از اینستاگرام انتظار داشت.

 

http://www.technobuffalo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید