بازی های SEGA Forever

تجدید خاطره برای طرفداران بازی های کلاسیک SEGA: مجموعه بازی های SEGA Forever برای موبایل عرضه شد

بازی های کنسول SEGA زمانی طرفداران بیشماری داشتند و انجام این بازی ها جزو یکی از سرگرم کننده ترین تفریحات بود، اما با روی کار آمدن اسمارت فون ها و ساخت بازی های موبایل این وضعیت کمی تغییر پیدا کرد.

اما خبر خوشحال کننده برای طرفداران پر و پا قرص SEGA اینکه برخی از بازی های محبوب برای پلتفرم موبایل و به صورت رایگان عرضه میشود. تبلیغات، منبع درآمد بازی ها هستند و اجرای آفلاین و سایر امکانات مدرن همچون ذخیره سازی در کلود از جمله دیگر قابلیت های آنها میباشند.

 

نسخه بدون تبلیغ این بازی ها نیز در دسترس است و باید به مبلغ 1.99 دلار آنها را خریداری کنید.

SEGA Forever پنج عنوان نام آشنا را در خود جای داده که شامل بازی های Sonic The Hedgehog، Phantasy Star II ،Comix Zone، Kid Chameleon و Altered Beast میشود. تمامی این بازی ها در گوگل پلی استور و اپ استور کمپانی اپل در دسترسند.

 

بازی های SEGA Forever

بازی های SEGA Forever

بازی های SEGA Forever

 

آنطور که شواهد نشان میدهند، SEGA به این تعداد بازی بسنده نمیکند و قصد دارد بازی های دیگری را هر دو هفته یکبار منتشر نموده و خاطرات طرفداران این بازی ها را زنده کند. به گفته SEGA بازی های منتشر شده چندین نسل از کنسول ها را پوشش خواهد داد و شبیه سازی های رسمی و بازی های بازسازی شده را دربرخواهد گرفت.

بازی های کلاسیک عمر مفید کوتاهی دارند، از این رو تلاش کمپانی ها در راستای حداکثر استفاده از این بازی ها قابل تقدیر است. این مدل جدید برای گیمرها نیز تغییر خوشایندی است، چرا که به راحتی و بدون صرف هزینه میتوانند از بازی های کلاسیک لذت ببرند، در صورت تمایل به خریداری نسخه پولی نیز هزینه بسیار کم و معقول میباشد.

https://techcrunch.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید