ترجمه تصاویر به Microsoft Translator راه پیدا کرد

ترجمه تصاویر به Microsoft Translator راه پیدا کرد

در حال حاضر اپلیکیشن Google Translate منبعی استاندارد برای ترجمه توسط بسیاری از کاربران محسوب می شود، اما به نظر می رسد که مایکروسافت نیز مایل به ورود در عرصه رقابت با گوگل است. در گذشته این اپلیکیشن از شما می خواست تا متن را تایپ کرده و یا عبارت موردنظر خود را با صدای بلند بگویید، اما اگر تلفظ صحیح کلمه ای را ندانید و یا کیبورد شما کاراکترهای صحیح را نداشته باشد قادر به استفاده از این قابلیت ترجمه نمی باشید. خوشبختانه Microsoft Translator قابلیت های جدیدی را به اپلیکیشن خود افزوده که به ترجمه تصاویر ارتباط پیدا می کند.

blog_17947_1

نتیجه بسیار جذاب می نماید، صفحه نمایش زنده کلماتی را بر روی مترادف خارجی به نمایش می گذارد. البته این قابلیت فاکتور واقعیت افزوده ترجمه تصویری Google Translate را که متن ترجمه شده را با همان فونت و رنگ جایگزین می کند، دارا نیست، اما از آنجایی که مایکروسافت برای اولین بار اقدام به پیاده سازی این قابلیت نموده، امید است تا در آینده این قابلیت را ارتقا بخشد.

نسخه آی او اس ترجمه تصویری چندین ماه است که در دسترس کاربران این پلتفرم قرار گرفته، اما نسخه اندروید اپلیکیشن این هفته منتشر می شود و از زبان های چینی ساده شده، چینی سنتی، چکی، دانمارکی، هلندی، انگلیسی، فنلاندی، فرانسوی، آلمانی، یونانی، مجارستانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، سوئدی و ترکی پشتیبانی خواهد نمود. آپدیت دربرگیرنده قابلیت ترجمه برخط بوده که امکان ترجمه جملات درون ایمیل ها و یا پیام های متنی را می دهد و نیز 36 زبان جدید به اپلیکیشن راه یافته اند، بدین معنا که Microsoft Translator در کل از 43 زبان پشتیبانی خواهد نمود.

از طریق این لینک می توانید اپلیکیشن Microsoft Translator را دانلود نمایید.

این اپلیکیشن مایکروسافت و قابلیت جدید آن تا چه اندازه شما را تحت تاثیر قرار داده، آیا این اپلیکیشن را می توان رقیبی برای Google Translate قلمداد کرد؟ در بخش دیدگاه ها عقاید خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید