ترفندهای تبلیغاتی برای موفقیت اپلیکیشن جدید

ترفندهای تبلیغاتی برای موفقیت اپلیکیشن جدید

یکی از جوانب ساخت اپلیکیشن ها، بازاریابی و تبلیغ اپلیکیشن است که متاسفانه از جانب اکثر برنامه نویسان و توسعه دهندگان نادیده انگاشته می شود. با ساخت اپلیکیشن جدید و قرار دادن آن در پلی استور، کار به پایان نرسیده، میلیون ها اپلیکیشن دیگر نیز در آنجا وجود دارند، لذا باید بین اپلیکیشن خود و سایر محصولات تمایز ایجاد نمایید. توجه کنید که یافتن اپلیکیشن شما در بین انبوهی از اپلیکیشن های موجود، برای کاربران به مراتب دشوارتر و پیچیده تر است و دقیقا در این راستا، بازاریابی به کمک شما می آید. باید از هر امکانی برای صحبت راجع به اپلیکیشن خود بهره بگیرید و عموم را از وجود چنین اپلیکیشنی باخبر سازید. در این مقاله شما را با چندین راهکار کارآمد برای بازاریابی اپلیکیشن خود در این عرصه رقابتی آشنا می کنیم، با بهره گیری از این ترفندها موفق به جذب مشتریان بیشتر می گردید و آنها را علاقه مند نگه می دارید. Google-Play-Store-AH-1-2

ساخت و توسعه اپلیکیشن

در خلال ساخت و آماده سازی اپلیکیشن، باید برنامه ای برای بازاریابی آن نیز در ذهن خود داشته باشید. اگر اولین اپلیکیشنی است که می سازید، لزومی برای استخدام فردی برای بازاریابی وجود ندارد، ولی چنانچه چندین اپلیکیشن موفق دارید، اقدام به چنین کاری می تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد، زیرا این افراد تخصص و توانایی بیشتری در امر بازاریابی دارند و با بهره گیری از تجارب خود می توانند شما را به اوج برسانند. رایج ترین راه که می تواند تامل برانگیز باشد، ساخت وب سایتی برای اپلیکیشن است، از این راه می توانید تیزرهای تبلیغاتی و آخرین اخبار را برای طرفداران خود به اشتراک بگذارید. اشتراک ایمیل و خبرنامه نیز روش خوبی به نظر می رسد، چرا که با در دست داشتن یک پایگاه داده عظیمی از کاربران، هر زمان که اپلیکیشن در دسترس بود، می توانید آنها را از این موضوع مطلع سازید. حضور در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس و ... نیز جهت انجام تبلیغات بسیار سودمند واقع خواهد شد.

انتشار اپلیکیشن

لحظه شماری ها به پایان رسیده و روز انتشار اپلیکیشن است، یکی از اساسی ترین کارها در این روز خاص آگاهی رسانه ها از انتشار اپلیکیشن جدید می باشد. با روند رو به رشد اپلیکیشن ها، اغلب وب سایت ها از پس این کار بر نمی آیند. انتشار یک مطلب مطبوعاتی به همراه تصاویر و ویدئو از محصول جدید بسیار تاثیرگذار خواهد بود. می توانید این مطلب را برای سایتی که از پلت فرم آن جهت ساخت اپلیکیشن استفاده کرده اید، ارسال نمایید. در پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی، این رویداد مهم را انتشار کنید و این کار را برای حساب های شخصی و سایر صفحاتی که به این منظور ساخته اید انجام دهید، هدف جلب توجه عمومی است. مجذوب نگه داشتن کاربران بدون شک این بخش از کار دشوارترین قسمت بازاریابی است. اپلیکیشن شما برای ماه ها در بازار قرار دارد و در این حین محصول جدیدی روی کار می آید، در این صورت چگونه می توانید باز هم مثل قبل کاربران را مجذوب نگه دارید؟ دریافت بازخورد یکی از روش های پیشنهادی است، نظر کاربر درباره اپلیکیشن فوق العاده ارزشمند است و به شما به عنوان برنامه نویس، کمک می کند تا دقیقا از خواسته و نیاز کاربران آگاهی کسب کنید، از سوی دیگر به کاربران آن چیزی را ارائه می دهد که واقعا طالب آن بوده اند. یک روش رایج دیگر، راه یابی به سایت های نقد و بررسی است. از این راه کاربران بیشتری تمایل به دریافت اپلیکیشن پیدا می کنند و توجه آنها نسبت به اپلیکیشن شما بیش از پیش برانگیخته می شود. Android monetization هم در این بین از اهمیت خاصی برخوردار است، مخصوصا زمانی که ساخت اپلیکیشن حرفه و شغل اصلی شما باشد و نه صرفا یک سرگرمی و تفریح کوتاه مدت. http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید