ترفندهای کاهش هزینه بازاریابی برای بازی های موبایل

ترفندهای کاهش هزینه بازاریابی برای بازی های موبایل

به لطف پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی، رقابت در بازار بازی ها رونق گرفته است، در سال های اخیر با ورود بازی های موبایل به این عرصه و افزایش رو به رشد هزینه های بازاریابی، شاهد صرف بودجه هنگفتی برای این منظور بوده ایم، از سوی دیگر هزینه های تبلیغاتی هم فزونی یافته اند، اما خوشبختانه راهکار هایی برای مدیریت این هزینه ها وجود دارند. به طور مثال کلمات کلیدی بهینه سازی شده علاوه بر اینکه به ارزش اپلیکیشن شما می افزایند، راهی برای افزودن بخش های جدید و توسعه یافته به امکانات بازی اند، حتی اگر با روند کندی هزینه های CPI را کاهش دهند. در حقیقت هزینه کم یک نکته مثبت است. AH-Clash-of-Clans-2هزینه های CPI افزوده تنها دلیل برای افزایش هزینه های بازاریابی نیستند، اموری مانند هزینه های مازاد برای فرمت های تبلیغاتی جدید که کارایی بالایی را نتیجه می دهند و یا تبلیغات تلویزیونی مرسوم که بسیار هزینه برند نیز در این بین تاثیرگذار هستند. بدون شک صرف هزینه در جهت بازاریابی نتیجه بخش است، اما باید با اتخاذ ترفندها و راهکارهایی تا حد امکان در چنین هزینه هایی صرفه جویی نمود. به عنوان مثال انتخاب یک فرمت تبلیغاتی متفاوت و در حال رشد مانند Instargram و یا Google Play Store. اگر شما به دنبال کسب محبوبیت با کمک یک تبلیغ تلویزیونی هستید، باید انتظار مبلغ هنگفتی را به ازای انجام این کار داشته باشید. بدون در نظر گرفتن پر هزینه بودن تبلیغات تلویزیونی، جذب مشتری از این طریق راهی بسیار کارآمد است، سوال اینجاست که چگونه با این هزینه ها دست و پنجه نرم می کنید؟ یک ابزار بسیار مفید در اختیار توسعه دهندگان قرار دارد و قادر است توجه میلیون ها مخاطب را به خود جلب کند و آن سرویس های پخش آنلاین ویدئو مانند YouTube و Twitch است که با بهره گیری از آنها می توانید تعداد انبوهی از مخاطبین را از آن خود کنید. افرادی که به طور منسجم در جریان بازی ها قرار دارند، به طور معمول طالب بازی های کم هزینه و یا حتی مجانی هستند و ترفند بازاری متناسب می تواند به طور بالقوه توجه تعداد زیادی از مردم را به خود جلب کند. توجه به بازی ها به نصب های بیشتر نیز منجر می شود. از سوِی دیگر به ارائه تبلیغات برای کاربران کنونی به اندازه بدست آوردن کاربران جدید اهمیت دهید، چرا که وفادار نگه داشتن کاربران به بازی به اندازه یافتن کاربران جدید تعیین کننده است، چرا که هر روزه شاهد روی کار آمدن بازی جدید هستیم و این عرصه به شدت رقابتی شده است. تبلیغات در این حیطه به معنای تعامل و هدف قرار دادن مجدد کاربرانی است که بازی شما را امتحان کرده و از پیشنهادات شما اطلاع دارند، این کار نیازمند هزینه کمتری در مقایسه با بدست آوردن کاربران جدید، که حتی کمترین توجهی به بازی شما نکرده اند می باشد. http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید