تعداد دانلود اپلیکیشن Allo به بیش از 1 میلیون رسید

تعداد دانلود اپلیکیشن Allo به بیش از 1 میلیون رسید

اپلیکیشن Allo آخرین اپلیکیشن پیام رسان و چت ساخته شده از سوی گوگل است که در اوایل هفته منتشر شد، این اپلیکیشن در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست 1 میلیون دانلود را از آن خود کند، رقم دقیق دانلودها مشخص نیست و بازه بین 1 تا 5 میلیون را به نمایش گذاشته است. اما این میزان دانلود در مقایسه با اپلیکیشن تماس ویدیویی گوگل به نام Duo که اخیرا منتشر شده، چندان امیدوارکننده نمی باشد، این اپلیکیشن توانست تنها در عرض 10 روز حدود 5 میلیون دانلود را از آن خود نماید که دستاورد چشم گیرتری محسوب می شود.

اپلیکیشن Allo دربرگیرنده یک نسخه پیش نمایشی از Google Assistant و روش هوشمند جدیدی برای تعامل با گوگل است و از جوانبی عملکردی مشابه Google Now را به نمایش می گذارد.

مشتریان می توانند از گوگل سوال بپرسند و Google Assistant جواب این سوال ها را می دهد، علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن برای دریافت ریمایندرهای منظم و آپدیت وضعیت آب و هوا استفاده کنید. گوگل هم اکنون دارای سه اپلیکیشن پیام رسان است، هنگ اوت اپلیکیشن پیام رسان گوگل است و برای استفاده از آن باید از آدرس جیمیل خود و یا شماره موبایل جهت پشتیبانی از پیام رسانی متنی استفاده کنید، علاوه بر این ارائه دهنده سرویس تماس صوتی و تصویری بوده و کاربران را قادر به پیام رسانی با استفاده از چندین دستگاه مانند اسمارت فون ها، تبلت ها، کروم بوک و مرورگر دسکتاپ می کند.

blog_23510_1

گوگل مسنجر پیام رسان متنی استوک گوگل است و تنها با شماره سیم کارت و تنها بر روی اسمارت فون ها کار می کند. اپلیکیشن Allo از ترکیب شماره موبایل و حساب کاربری گوگل استفاده می کند و دارای قابلیت محدودی جهت کار با پیام های اس ام اس نیز می باشد. گوگل مشتریان را تشویق به استفاده از اپلیکیشن گوگل مسنجر به جای هنگ اوت برای ارسال متن نموده است.

بسیاری از مردم امیدوارند تا Google Assistant را در اپلیکیشن به صورت جاسازی شده تجربه کنند. این اپلیکیشن به تازگی منتشر شده و هنوز برای اظهار نظر درباره قابلیت هایی که گوگل در آینده به آن اضافه خواهد کرد، کمی زود است. آنطور که شواهد نشان می دهند، هنگ اوت گوگل برای بخش کسب و کار گوگل مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در حالی که جهت گیری Allo به سمت مشتریان عادی می باشد. ذکر این نکته ضروری است که در حال حاضر اپلیکیشن Allo اپلیکیشن رایگان در گوگل پلی استور است که بیشترین میزان دانلود را دارد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید