استیکرهای مبتنی بر مکان اینستاگرام

تقلید دیگری از اسنپ چت: استیکرهای مبتنی بر موقعیت میهمان اینستاگرام شد

 

آنطور که پیداست کپی برداری فیسبوک از اسنپ چت همچنان ادامه دارد! سال گذشته اینستاگرام قابلیت استوری خود را در اختیار کاربران قرار داد که تقلیدی از استوری های 24 ساعته اسنپ چت بود و این قابلیت به مرور زمان میزبان ویژگی هایی مشابه اسنپ چت شد و این بار نیز افزوده شدن استکیرهای مبتنی بر موقعیت مکانی یا همان Geostickers خبرساز شده است.

با استفاده از این ویژگی می توانید استیکرهای خاصی که مرتبط با موقعیت کنونی شما هستند را به تصاویر و ویدیوهایی خود اضافه کنید. این قابلیت یکی از امکانات کلیدی (تنها راه درآمدزایی آنها) اسنپ چت می باشد که به آنها در جهت قوت بخشیدن به عرصه رقابتی یاری رسانده است.

استیکرهای اینستاگرام در حال حاضر تنها در دسترس کاربران نیویورک سیتی و جاکارتا قرار گرفته اند، اما به مرور در سایر نقاط دنیا نیز عرضه خواهد شد. امکان تغییر اندازه و جهت استیکرها نیز وجود دارد و می توانید هر تعداد استیکر که می خواهید به عکس خود اضافه کنید. با اینکه این قابلیت از اسنپ چت کپی شده، اما بسیار جالب و کاربردی می باشد.

استیکرهای مبتنی بر مکان اینستاگرام

افزودن چنین قابلیت هایی به اینستاگرام، موجب تحریک کاربران اسنپ چت به استفاده از محصول رقیب می شود. آیا امکانات جدیدی که اخیرا به اینستاگرام راه یافته اند موجب شده تا بیشتر از آن استفاده کنید؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود درباره رویکردها و ویژگی های اینستاگرام را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.talkandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید