تقویم رنگی رنگی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن تقویم رنگی رنگینسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان ‐ با پرداخت درون‌برنامه‌ای
  • حجم : 843.8 کیلوبایت

  برنامه ریزی خوب، مستلزم آگاهی کامل از تاریخ روزهایی است که در پیش رو داریم. این آگاهی شامل همه تقسیم بندیهای زمان میشود. ابزارهایی مثل ساعت و تقویم ما را در این راه یاری میکنند که در نقد و بررسی امروز ما با دومین مورد سروکار داریم.

"تقویم رنگی رنگی" یک برنامه اندرویدی است که وظیفه اش فقط آگاه نمودن شما از تاریخ ایام نیست! اگر کنجکاو شده اید، در ادامه همراه ما باشید تا این اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم. تقویم رنگی رنگی

رابط کاربری:

از نام برنامه مشخص است که با یک محیط شاد با رنگ بندی متنوع روبرو هستیم. تنوع رنگ های موجود و هماهنگی خوب این رنگ ها با یکدیگر، زیبایی خاصی به ظاهر این اپلیکیشن اندرویدی بخشیده است.

برخورداری از فونت خوانا، آیکون های گویا و چینش مرتب عناصر برنامه از دیگر نکات مثبت "تقویم رنگی رنگی" دراین بخش میباشد.

درکنار نمای ظاهری جذاب برنامه باید به دسترسی سریع و آسان کاربر به قسمت های مختلف نیز اشاره کرد. در اصل لذت کاربر در استفاده از این برنامه اندرویدی، به همین صورت تامین میگردد. توضیح دیگری باقی نمی ماند، ازنظر AppReview امتیاز این بخش 5 از 5 میباشد.

تقویم رنگی رنگی

کاربرد: 

در ابتدای مطلب ذکر کردیم "تقویم رنگی رنگی" تنها یک تقویم نیست. ایده اصلی این برنامه که برگرفته از وب سایت rangirangi.com  میباشد، بهبود کیفیت زندگی مخاطبان است، اما چگونه؟

هنگامی که بر روی تاریخ روزها اشاره میکنید، برای هر روز یک سخن به نمایش در می آید و به شما پیشنهادات خوبی میدهد! در واقع برای هرکدام از ایام سال نامی قرار داده شده است،  برای مثال "روز یادگرفتن یک کار جدید". برای دیدن متن روزهای قبل و بعد نیز می بایست صفحه را به چپ یا راسیت بکشید.

جدا از این ایده جالب، امکانات جانبی مناسبی هم در برنامه گنجانده شده است. با استفاده قابلیت به اشتراک گذاری میتوانید پیشنهادات برنامه را برای دوستان خود نیز ارسال کنید. همچنین نمایش تقویم به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالیانه نیز برای دسترسی سریعتر به نتیجه دلخواه، مفید خواهد بود.

برای بالابردن کارایی این اپلیکیشن اندرویدی، بهتر بود جزئیات دیگری در نظر گرفته شود. یکی از این جزئیات مهم که کمبود آن واقعا احساس میشود، نبود نام و مناسبت واقعی ایام سال (همانند آنچه در تقویم های واقعی می بینیم) است. همچنین اگر امکان یادداشت گذاری توسط کاربر تامین میگردید، کاربرد این تقویم بسیار بیشتر میشد. این قابلیت، همان مورد ضروری است که در استفاده از تقویم های جیبی بکار برده و کارهایی که باید در روزهای آتی انجام دهیم را ثبت میکنیم.

این بخش از نظر AppReview امتیاز 3 از 5 را میگیرد.

تقویم رنگی رنگی

قیمت:  

تولیدکنندگان "تقویم رنگی رنگی" بابت پیشنهادات جالبی که برای سپری کردن ایام سال به شما میدهند، مبلغی دریافت نمیکنند. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان عرضه شده است.

AppReview امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    امیر
    سلام.خسته نباشید.خوبه نصب کردم.یاداشت رو خرید کردم.که باگ داره تاریخ یادداشت با چندمین روز هفته یکی نیست.یعنی روز های هفته و تاریخ تفاوت دارند.ممنون میشم رسیدگی کنید

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    بابک 4.5
    این نسخه ی آخر اون ایراد نبود رویدادهای رسمی و ایجاد رویداد توسط کاربر را در تقویم برطرف کرده... شاید در نسخه ی پولی این طور باشه به هر حال این که یه نسخه Pro داره خیلی خوبه.... تنها مشکل کوچکی که داره اینه که با وجود ویجت مناسب باید بیشتر روی آن کار کنن چون مثلا اگر رویداد همان روز طولانی باشه از ویجت میزنه بیرون و بقیه اش رو نشون نمیده...

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    قاصدك
    نسخه سيمبين چي پس؟؟؟ اين گوشيا كه اندرويد نيستن خيلي مظلوم واقع شدن :cry: منم دلم ازين تقويما ميخوااااااااااااااااااد :cry:

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    رنگی رنگی 5
    ورزن پرو تقویم رو میتونید از اینجا بگیرید : http://cafebazaar.ir/app/com.rangirangi.calendar.pro/?l=fa

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    مجید
    سلام چرا 9 دی رو روز بی سیاستی گذاشتن؟

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    blinky_bi11
    نسخه PC ندارید؟ :-(

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    حسین ارشد 5
    بسیار تقویم زیبایی شده الان میرم واسه دانلود... ;-)

    به این نظر پاسخ دهید
تقویم رنگی رنگی