تماشا کنید: آشنایی با بازی هیجان انگیز و اعتیارآور Running Circles

تماشا کنید: آشنایی با بازی هیجان انگیز و اعتیارآور Running Circles

"Run in circle" اصطلاحی به معنای وقت تلف کردن است، دقیقا کاری که این بازی انجام می دهد، اما از دید مثبت. لازم است حواس خود را جمع کنید، زیرا این بازی نیز مانند سایر بازی های این دست، می تواند تمام زمان شما را به خود اختصاص دهد.

هدف اصلی این بازی حرکت از یک دایره به دیگری است. شخصیت بازی کننده به طور ثابت دور دایره ها می دود، اما شما باید زمان و جای آن را تحت کنترل خود در آورید. برای انجام این بازی کافی است بر روی صفحه گوشی خود ضربه وارد کنید، با هر ضربه وارد شده شخصیت از داخل به خارج دایره و یا بالعکس جابجا می شود. اگر این عملیات را به دقت انجام دهید می توانید فرآیند پرش به دایره های مجاور را به خوبی تحقق بخشید. Running-Circles-screens

امتیاز شما بر حسب تعداد دایره ها محاسبه می شود، بدین صورت که اگر بتوانید با موفقیت و بدون برخورد با موانع به دایره ها وارد شوید، امتیاز کسب می کنید. مانع ها در دو حالت ثابت و در حال حرکت موجودند، علاوه بر این چنانچه به خارج از دایره مجاور بروید نیز کشته خواهید شد. در حین بازی می توانید الماس هایی بدست آورید که بعدا جهت خرید شخصیت های جدید از آنها استفاده کنید.

بازی تک نفره به خودی خود هیجان انگیز می باشد، اما نسخه چند نفره از بازی مذکور نیز موجود بوده و انجام آن با جذابیت های فراوانی همراه است. روند بازی مانند حالت تک نفره است، با این تفاوت که در این حالت باید با بازیکن های دیگر نیز به رقابت بپردازید. گاهی اوقات بازیکنان به صورت ریل تایم حضور دارند، ولی در برخی شرایط تنها باید با روح آنها رقابت کنید. می توانید دوستان خود را نیز از طریق فیسبوک به این چالش دعوت نمایید و یا با بازی کننده های تصادفی بازی کنید. حالت بازی چندنفره با ایجاد یک محیط رقابتی، بر هیجان بازی می افزاید.

انجام این بازی که از نظر کیفیت طراحی در رده بالایی قرار دارد، بسیار ساده است، شما نیز می توانید این بازی جالب را دانلود کرده و از انجام آن لذت ببرید.

http://phandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید