توییچ Curse و بسیاری از متعلقات آن را خریداری کرد

توییچ Curse و بسیاری از متعلقات آن را خریداری کرد

وب سایت استریم بازی توییچ اعلام کرده که Curse را که سازنده برنامه هایی مانند کلاینت های صوتی، دیتابیس ها و mod منیجر برای بازی های کامپیوتری است را خریداری خواهد نمود، اما توییچ هیچگونه اطلاعاتی در زمینه مبلغ این قرارداد فاش نکرده است.

توییچ دارای بیش از 100 میلیون کاربر به طور ماهیانه می باشد و در راستای محبوب ساختن روندهای بازی جدید مانند esports و ظهور شخصیت هایی که یک بیس از طرفداران را تشکیل داده که در حین بازی آنها را تماشا می کنند یاری رسانده است. از سوی دیگر Curse دارای بیش از 30 میلیون کاربر ماهانه در وب سایت، کانال های شبکه اجتماعی و اپلیکیشن های دسکتاپ خود می باشد. کمپانی به میزبانی وب سایت های معروف برای بازی های پرطرفدار و مشهور مانند Hearthpwn برای  Hearthstone: Heroes of Warcraft و MMO Champion برای World of Warcraft پرداخته است. به غیر از وب سایت، توییچ سرویسی برای گیمرها نساخته، از این رو می تواند با این خرید فعالیت های خود را گسترش دهد.blog_21566_1

Emmett Shear مدیرعامل توییچ بیان داشت که آنها همواره از طرفداران Curse که یکی از نوآوران در صنعت بازی ها با سرویس هایی از Curse Voice و Curse Client گرفته تا Gamepedia می باشد، بوده اند. در حالی که هم اکنون در نخستین روزهای فعالیت مشترک Twitch و Curse هستیم،  اما به دنبال همکاری با یکدیگر در جهت ارتقا و تقویت تجربه بازی کاربران خود باشیم.

به بیان Hubert Thieblot مدیرعامل Curse، با وجود گیمرهای مشتاق Curse و کاربران توییچ ما از پیوستن به خانواده توییچ بسیار هیجان زده و خرسندیم. اینکه به چه نحوی می توان سرویس های Curse را برای شبکه توییچ ارائه داد، امری بسیار هیجان انگیز بوده و تجربه ای بی نظیر را برای Curse و کاربران توییچ ارائه می دهد و این همکاری برای میلیون ها پلیر که Curse را مورد استفاده قرار می دهند و انجمن بازی بزرگ تر به معنای وضعیت فوق العاده ای می باشد.

 

http://venturebeat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید