حالت آفلاین به نسخه اندروید اپلیکیشن Prisma راه یافت

حالت آفلاین به نسخه اندروید اپلیکیشن Prisma راه یافت

اپلیکیشن های ویرایش عکس در دنیای اندروید بسیار فراوانند و با کمک آنها می توانید عکس های خلاقانه و جذابی بسازید. یکی از اپلیکیشن هایی که به تازگی به این مجموعه اضافه شده، Prisma می باشد که در اواخر ماه جولای برای کاربران اندروید منتشر شد. این اپلیکیشن با امکانات منحصر به فرد و قدرتمندی پا به صحنه گذاشت، اما عملکرد آفلاین اپلیکیشن چیزی بود که ارائه آن از سوی سازندگان انتظار می رفت.

پس از گذشت چندین ماه از عرضه این اپلیکیشن، هم اکنون Prisma به معرفی حالت آفلاین برای اپلیکیشن اندروید پرداخته است. چنانچه شما نیز از این اپلیکیشن به منظور خلق تصاویر منحصر به فرد و جذابی استفاده می کنید، به یقین حالت آفلاین برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.blog_23850_1

اما ممکن است این پرسش برای شما پیش بیاید که چرا چنین اپلیکیشنی به حالت آفلاین نیاز دارد؟ پاسخ این پرسش در نحوه عملکرد اپلیکیشن نهفته است، شما قادر به افزودن فیلترها و افکت هایی به تصاویر خود هستید و می توانید از این طریق آنها را به تصاویر زیبا و هنرمندانه ای تبدیل کنید، اما تمامی این فیلترها و افکت ها به صورت آنلاین ذخیره شده و در دسترس شما قرار گرفته اند. در حالی که استفاده از این فیلترها و افکت ها به صورت آفلاین بسیار ساده بوده و کاربران به سهولت قادر به استفاده از آنها می باشند، چرا که این بخش ها زمانی که کاربر به اینترنت متصل بوده و در حال اسکرول کردن در فهرست جهت مشاهده آنهاست، دانلود می شوند.

اما نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که در حال حاضر تمامی این فیلترها و افکت ها در حالت آفلاین در دسترس نمی باشند. به احتمال بسیار زیاد تیم Prisma Labs در آینده ای نزدیک گزینه های باقی مانده را به حالت آفلاین اضافه خواهد نمود. هم اکنون گزینه هایی که در دسترس نیستند به صورت طوسی رنگ در فهرست نمایش داده خواهند شد، البته تنها در شرایطی که کاربر به اینترنت متصل نباشد. هیچ اطلاع دقیقی از زمانی که مابقی گزینه ها به صورت آفلاین در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، در دسترس نیست، اما هم اکنون نیز گزینه های موجود بسیار زیاد و قانع کننده اند و ارائه چنین حجم عظیمی برای شروع بسیار معقول به نظر می رسد.

چنانچه هنوز این اپلیکیشن را امتحان نکرده اید، می توانید از طریق این لینک آن را دانلود نمایید، در صورتی هم که یکی از کاربران باسابقه آن هستید، آپدیت جدید به زودی در دسترس شما قرار گرفته و به راحتی می توانید به صورت آفلاین تصاویر را ویرایش کرده و با سایرین به اشتراک بگذارید.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید