اپلیکیشن سوپرمارکت زنجیره ای بقالی

خرید آسان و سریع انواع کالا از سوپرمارکت زنجیره ای بقالینسخه 1.0.4

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : خرید
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 3.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی سوپرمارکت زنجیره ای بقالی از بازار سازنده : سیدرضا حسینی

امروزه بسیاری از مایحتاج زندگی از جمله مواد غذایی، بدون معطل شدن در ترافیک های سنگین قابل خریداری هستند. نتیجه این کار، صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافه است. به کمک برنامه سوپرمارکت زنجیره ای بقالی که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، میتوانید کالاهای مصرفی روزانه را از نزدیکترین فروشگاه بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. ما را در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید.   سوپرمارکت اینترنتی  برای استفاده از اپلیکیشن فوق، به ثبت نام در آن نیاز دارید. این کار برای پیگیری خریدها و برخورداری از همه امکانات سوپرمارکت زنجیره ای بقالی لازم است. ایجاد حساب کاربری در این برنامه اندرویدی طی 4 مرحله زیر انجام میشود: 1 - ثبت شماره تلفن همراه 2 - وارد کردن نام کامل 3 - دریافت کد تایید از طریق پیامک 4 - مشخص کردن آدرس و انتخاب فروشگاه های نزدیک   برنامه فوق در حال حاضر، استان های مرکزی، تهران، خراسان رضوی، البرز، کرمان و قم را تحت پوشش قرار میدهد و به زودی سایر استان ها نیز اضافه خواهند شد. اگر ساکن هرکدام از این استان ها هستید، به راحتی میتوانید مایحتاج روزانه خود را از سوپرمارکت های آنلاین بخرید. البته تا این تاریخ (19 مرداد 1396)، فقط هایپر مارکت اراک (شهرک گردو) در سوپرمارکت زنجیره ای بقالی ثبت شده است. این هایپر مارکت آنلاین بیش از 12000 قلم کالا دارد.

خرید راحت و بدون دردسر را با سوپرمارکت زنجیره ای بقالی تجربه کنید.
هایپر مارکت آنلاین  سوپرمارکت های محله خود را آنلاین کنید طبق گفته تولیدکنندگان این برنامه، به زودی تعداد بیشتری سوپرمارکت اینترنتی به آن اضافه میشود. شما هم اگر میخواهید که یکی از این سوپرمارکت ها را در نزدیکی خود داشته باشید، میتوانید برای ثبت آن درخواست دهید. کافی است دکمه درخواست ثبت فروشگاه را در انتهای لیست فروشگاه ها لمس کنید. با این کار دو گزینه در اختیارتان قرار میگیرد: درخواست نمایندگی فروش : برای افرادی که میخواهند فروشگاه خود را در سوپرمارکت زنجیره ای بقالی به ثبت برسانند. درخواست ثبت فروشگاه : وقتی که تعداد این درخواست در یک محله از شهرهای تحت پوشش به مقدار مشخص برسد، دفاتر نمایندگی این برنامه یکی از فروشگاه های آن منطقه را به عنوان سوپرمارکت اینترنتی جذب میکنند.   نکته : در آینده امکان ثبت سایر فروشگاه ها مثل نانوایی، لباس فروشی و غیره به این اپلیکیشن اضافه میشود.   خرید آنلاین مواد غذایی  یک خرید دلچسب و سر حوصله همه ما با مشکل ترافیک و جای پارک خودرو روبرو هستیم. به همین دلیل وقتی به یک هایپرمارکت میرویم باید با عجله خرید کنیم تا مبادا جریمه شویم. با استفاده از سوپرمارکت زنجیره ای بقالی، این مشکل دیگر معنایی ندارد و میتوانید با حوصله و دقت کافی، کالاهای موردنیاز خود را بخرید. در اپلیکیشن فوق، هر سوپرمارکت یک فروشگاه آنلاین با صفحات اختصاصی دارد که اجناس موجود در آن را نشان میدهد. در صفحه اصلی این فروشگاه، فهرستی از کالاهای تخفیف خورده، پرمصرف ترین محصولات، اجناس جدید و محبوبترین برندها به نمایش درمی آید. علاوه بر این میتوانید لیست دسته بندی محصولات در هر کدام از فروشگاه ها را ببینید که امکان فیلترکردن بر اساس کالاهای موجود هم در آن پیش بینی شده است. برای خرید کالا از سوپرمارکت اینترنتی، کافی است وارد صفحه محصول شوید. اطلاعات و امکانات این صفحه عبارتند از:
  • تصویر کالا و توضیح کوتاه درباره آن
  • قیمت (اصلی و تخفیف خورده)
  • زمان باقی مانده تا فروش ویژه
  • نظرات و امتیاز کاربران درمورد محصول
  • امکان افزودن به علاقه مندی ها
  • تنظیم اعلان برای آگاهی از فروش ویژه یا موجودی کالا
  • اشتراک گذاری با دیگران
  • ارسال نظر و ثبت امتیاز بر اساس شاخص های مختلف
  بعد از مشاهده اطلاعات کالا و انتخاب آن برای خرید، باید دکمه اضافه کردن محصول به سبد خرید را لمس کنید. شما میتوانید در لیست همه اجناس بگردید و به همین ترتیب آنها را در سبد کالای قرار دهید. در نهایت با رفتن به صفحه سبد کالا، امکان نهایی کردن خرید به صورت زیر فراهم میشود: مرحله اول : انتخاب آدرس برای تحویل اجناس یا ثبت آدرس جدید مرحله دوم : بازدید فاکتور نهایی، واردکردن کد تخفیف در صورت وجود و انتخاب شیوه پرداخت مرحله سوم : اتصال به درگاه بانک برای پرداخت هزینه یا وبسایت برنامه برای ثبت نهایی فاکتور مرحله چهارم : بازگشت به اپلیکیشن و نهایی شدن خرید وقتی که مراحل بالا را پشت سر گذاشتید، میتوانید سوابق خرید خود از هر سوپرمارکت اینترنتی را در منوی کناری آن و به صورت جداگانه ببینید. برای دریافت سفارش هم برای شما اعلان فرستاده میشود.   نکته : بد نیست بدانید که در سوپرمارکت زنجیره ای بقالی امکان پرداخت هزینه به صورت آنلاین و همچنین پرداخت در محل تحویل وجود دارد.   فروشگاه های اینترنتی  نکاتی درمورد رابط کاربری برنامه طراحی قالب گرافیکی برنامه فوق با دقت بالا و حسن سلیقه کافی انجام گرفته و محیط آن از جذابیت قابل ملاحظه ای بهره میبرد. از لحاظ تجربه کار با سوپرمارکت زنجیره ای بقالی نیز مشکل خاصی به چشم نمیخورد و استفاده از آن برای همه اقشار راحت است. البته پیاده سازی رابط و تجربه کاربری این اپلیکیشن، در بعضی از قسمت ها میتوانست هوشمندانه تر باشد.  
هرچند محتوای این اپلیکیشن اندرویدی هنوز کامل نیست اما با توجه به عملکرد خوب و امکانات مفیدی که دارد، برای خرید آنلاین مواد غذایی بسیار کارآمد خواهد بود. شما میتوانید سوپرمارکت زنجیره ای بقالی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت کنید.
  سوپرمارکت زنجیره ای بقالی 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای مناسب و قابل اعتماد
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • امکانات جانبی مفید
  • روش های پرداخت امن و مطمئن
  • سهولت استفاده برای همه کاربران
  • قالب گرافیکی کاربرپسند
نقاط ضعف برنامه
  • تعداد کم فروشگاه ها (در حال اضافه شدن)
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه درواقع به غیر از تکمیل محتوای این برنامه اندرویدی و اضافه شدن فروشگاه های بیشتر در سایر استان ها، پیشنهاد دیگری برای آن نداریم. امکان انتخاب آدرس از روی نقشه هم میتوانید برای اپلیکیشن فوق مفید باشد. امیدواریم که تولیدکنندگان سوپرمارکت زنجیره ای بقالی، ایده پردازی های بیشتری را در نسخه های بعدی آن انجام دهند.  

سوپرمارکت زنجیره ای بقالی

خرید آسان و سریع انواع کالا از سوپرمارکت زنجیره ای بقالی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    مینا رضایی
    یعنی بد ترین برنامه که تو عمرم دیدم همینه ما خونمون نزدیک هایپر ماست خیلی راحت میتونم خرید انجام بدم ولی گفتم تجربه جدیدی به دست بیارم و همینطور از اپ بقالی استفاده کردم ولی پس از استفاده پشیمان شدم و مبلغ 43000 تومن که برای خرید پرداخت کرده بودم و از حساب بنده کسر شده است برگشت داده نشد و وقتی هم با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند که هیچ پرداختی صورت نگرفته است و پول من رو پس ندادند به امید روزی که استارتاپ ها بفهمند پشتیبانی خیلی مهم تر از راه اندازی است وقتی محصولی را ندارید فروشگاه راه اندازی نکنید

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      سلام بنده تولیدکننده برنامه نیستم و درمورد این مشکل هم چیزی نمیدونم. فقط خواستم یادآوری کنم که بعضی از تراکنش های ناموفق بانکی تا 48 ساعت بعد به حساب برگشت داده میشن. درست مثل مواقعی که از دستگاه pos استفاده کردین و این مشکل به وجود اومده.

      به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    علیرضا 5
    سلام ممنون از اینکه این اپ را معرفی کردید من نصبش کردم و عالی بود لایک

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    مهشید 5
    بسیار عالی و کاربردیه این اپ دمشون گرم

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی سوپرمارکت زنجیره ای بقالی