اپلیکیشن خشکشویی واش ماش

خشکشویی واش ماش با سرویس رایگان دریافت و تحویل لباس در تهراننسخه 3.0.3

امتیاز کاربران
4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی خشکشویی واش ماش از بازار سازنده : زفره مدیا

هر چقدر هم که برنامه ریزی داشته باشیم، برای انجام بعضی از کارهای روزمره وقت کافی نداریم. اینجاست که سرویس های آنلاین به کمک ما می آیند. اگر ساکن شهر تهران هستید، با استفاده از برنامه خشکشویی واش ماش میتوانید بدون مراجعه به محل، برای شستشوی لباس های خود درخواست دهید. در ادامه با ما همراه شوید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی بپردازیم.   برنامه خشکشویی برای اندروید  ثبت نام سه مرحله ای و راحت، اولین کاری است که باید در اپلیکیشن فوق انجام دهید. مراحل ایجاد حساب کاربری در خشکشویی واش ماش به ترتیب زیر هستند: 1 – وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نام، ایمیل، شماره تلفن همراه و رمز دلخواه 2 – مشخص کردن آدرس برای دریافت و تحویل سفارشات 3 – فعالسازی برنامه با کد تایید   نکته : اطلاعات بالا را میتوانید از منوی کناری برنامه و بخش حساب کاربری، ویرایش کنید.   بعد از تکمیل ثبت نام در این برنامه اندرویدی میتوانید وارد آن شوید و هر زمان که نیاز داشتید، برای شستن لباس های خود اقدام کنید. در صفحه اصلی خشکشویی واش ماش، یک فرم برای ثبت سفارش وجود دارد که از سه بخش تشکیل شده است:

  • تعیین تاریخ و ساعت دریافت لباس ها
  • مشخص کردن زمان تحویل لباس های شسته شده
  • وارد کردن آدرس دقیق با امکان انتخاب روی نقشه
  نکته : اگر کد تخفیف در اختیار دارید، میتوانید آن را در فرم ثبت سفارش وارد کنید.
خشکشویی واش ماش، یک خشکشویی اینترنتی با خدمات خوب برای تهرانی هاست.
خشکشویی آنلاین  سرویس دهی سریع و با کیفیت وقتی سفارش خود را در خشکشویی واش ماش به ثبت رساندید، کافی است منتظر بمانید تا اپراتور برای پیگیری با شما تماس بگیرد. با این کار درواقع سفارش شما تایید گردیده و در همان زمان که مشخص کرده اید، برای دریافت لباس هایتان اقدام میشود. مرحله بعد، صدور فاکتور بر اساس اقلام دریافت شده میباشد. شما میتوانید کلیه سفارش های خود را از منوی کناری برنامه فوق و با لمس گزینه سفارش های من ببینید. در این لیست با اشاره بر روی هر مورد، صفحه ای باز میشود که در آن وضعیت سفارش به نمایش درمی آید. همچنین امکان مشاهده لیست لباس ها، فاکتور و ثبت امتیاز و نظر در این صفحه پیش بینی شده است. برای دیدن صورتحساب های خود در این خشکشویی آنلاین، باید گزینه صورتحساب ها را در منوی کناری برنامه انتخاب کنید. بد نیست بدانید که امکان افزایش اعتبار نیز در اپلیکیشن فوق فراهم شده تا بتوانید هزینه خدمات خشکشویی را به صورت آنلاین بپردازید. گزینه ای برای مشاهده لیست کامل قیمت خدمات نیز در منوی کناری وجود دارد.   نکته : همانطور که در عنوان هم اشاره کردیم، سرویس دریافت و تحویل لباس ها رایگان میباشد.   خشکشویی واش ماش از لحاظ ظاهری محیط این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده که حداکثر کارایی را داشته باشد. با این حال میتوان جذابیت هایی را نیز در رابط کاربری آن دید. از لحاظ تجربه کار با خشکشویی واش ماش نیز مشکل خاصی به چشم نمیخورد هرچند انتظار میرفت در بعضی موارد هوشمندانه تر عمل شود. همچنین قالب گرافیکی این برنامه در برخی از گوشی ها و نسخه های اندروید مشکل دارد.  
باید گفت که این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان خدمات نوین خشکشویی در تهران، کارایی زیادی دارد و میتواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی شما شود. برای دانلود خشکشویی واش ماش به صورت رایگان، از طریق لینک انتهای نوشته به کافه بازار مراجعه کنید.
  خشکشویی اینترنتی 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • ارائه خدمات سریع پس از ثبت سفارشات
  • راحتی کار با اپلیکیشن برای همه اقشار
  • امکان پیگیری سفارش ها و مشاهده فاکتور
  • قالب گرافیکی یکپارچه و کاربرپسند
نقاط ضعف برنامه
  • خطای بسته شدن اجباری
  • کمبود برخی از امکانات جانبی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اولین کاری که تولیدکنندگان خشک شویی واش ماش برای افزایش کارایی آن باید انجام دهند، رفع خطای بسته شدن اجباری میباشد. این خطا در برخی از مدل های گوشی و نسخه های اندروید بیشتر دیده میشود بطوریکه حتی کاربر قادر به ثبت نام نیست. علاوه بر این اگر امکان مشخص کردن اقلام لباس ها در هنگام ثبت سفارش وجود داشته باشد، کاربران میتوانند فاکتور و مبلغ آن را همان موقع مشاهده کنند. امیدواریم که ایده پردازی های بیشتری را در نسخه های بعدی این برنامه اندرویدی ببینیم.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. یوحنا پرویزی نژاد
    یوحنا پرویزی نژاد 5
    سرویس خوبی میدن. هرچند محدود هست به یه سری مناطق تهران اما بسیار با کیفیت هست

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    علی 0.5
    چرا الکی تبلیغ میکنید!! اول خودتون یه بار استفاده کنید ببینید که چقدر افتضاح هست، بعدش الکی بنویسید!

    به این نظر پاسخ دهید
    1. سیامک سرشوق
      سیامک سرشوق
      دوست عزیز این که میگید افتضاح، اصلا برای ما قابل مفهوم نیست که اشکال از کجای برنامه هست لطفا مشکلتون با برنامه رو دقیق بیان کنید تا بتونیم پاسخگو باشیم ممنون

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی خشکشویی واش ماش