خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایینسخه 1.91

امتیاز کاربران
3.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی از بازار سازنده : مهر پویا

تندرستی و سلامتی جسم به دو عامل مهم بستگی دارد که یکی از آنها انجام ورزش های اصولی بطور مداوم و دیگری مصرف مواد غذایی لازم و مفید برای بدن میباشد. بسیاری از مردم دنیا به دلیل عدم در اختیار داشتن اطلاعات کافی، قادر به رعایت این دو عامل نیستند اما در این میان منابع زیادی وجود دارد که میتواند راهنمای افراد باشد و برخی از آنها به صورت اپلیکیشن های موبایل در اختیار کاربران قرار میگیرند.

در ادامه برنامه ای به نام "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" را معرفی میکنیم که یکی از همین منابع میباشد. با ما همراه شوید تا به نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی بپردازیم.

خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

رابط کاربری :

اپلیکیشن فوق از قالب گرافیکی یکپارچه ای بهره میبرد که در آن میتوانیم به نقاط قوتی از قبیل رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و گویا، فونت مناسب، چیدمان مرتب اجزای صفحه و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی اشاره کنیم. در کل از لحاظ ظاهری، نقص بزرگی در این برنامه اندرویدی به چشم نمیخورد اما در عین حال انتظار میرفت که با دقت نظر و حسن سلیقه بیشتر در طراحی جزئیات، شاهد رفع مشکلات نمایشی در دستگاه های مختلف و همچنین جذابیت های گرافیکی بیشتر در "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" باشیم.

جابجایی سریع بین بخش های مختلف بدون پیچیدگی های اضافه و همچنین استفاده راحت و بدون دردسر از امکانات، دیگر ویژگی های قابل ذکر در برنامه فوق هستند که پیدایش آنها به دلیل رعایت استانداردها و به کارگیری تکنیک های اصولی در پیاده سازی رابط کاربری بوده است. البته از این بابت نقص های کوچکی در "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" وجود دارد که در دستگاه های مختلف عملکرد متفاوتی از خود نشان میدهد و امیدواریم در نسخه های بعدی برطرف گردد.

از نظر AppReview، امتیاز 3.5 از 5 به این بخش تعلق میگیرد.

خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

کاربرد :

نام این اپلیکیشن اندرویدی به اندازه ای گویا و کامل هست که نشان دهنده وظیفه آن باشد و از این رو دیگر نیازی به توضیح راجب آن نیست. تنها باید دید که "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" دارای چه قابلیت هایی بوده و تا چه حد میتواند در دستیابی به تندرستی و سلامت جسم موثر واقع گردد. برای اینکه پاسخ این سوال را بدست آورید، ادامه مطلب را دنبال کنید تا با امکانات برنامه فوق نیز آشنا شوید.

اولین بخش "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" که پس از ورود در آن قرار میگیرید، مربوط به محاسبه کالری مصرفی شما در حالت بدون فعالیت (نشسته) میباشد. در این صفحه زمان سنج شروع به شمارش میکند و در همین حین مصرف کالری نشان داده میشود. البته برای اینکه اطمینان از دقت محاسبات باید از طریق منوی کناری و گزینه ورود اطلاعات برای محاسبه کالری، مشخصات خود از قبیل جنسیت، وزن، قد و سن را وارد نمایید. در اپلیکیشن فوق دو قسمت دیگر برای تعیین مقدار کالری مصرفی در حالت دویدن و دوچرخه سواری نیز به چشم میخورد که مقدار مسافت طی شده و سرعت هم در آنها به نمایش درمی آید.

علاوه بر این ابزارهای مفید، "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" دارای بخش های محتوایی نیز هست که شامل مقالات عمومی راجب روش های رسیدن به اندام ایده آل، برنامه های غذایی با زمانبندی برای چاقی و لاغری و همچنین نحوه انجام تمرین های ورزشی برای قسمت های مختلف بدن میشود. علاوه بر این از طریق منوی کناری، میتوانید مقدار کالری انواع مواد غذایی را ببینید و در مصرف آنها هوشمندانه تر عمل کنید. بد نیست بدانید که قابلیت افزودن به علاقه مندی ها و بروزرسانی محتوا نیز پیش بینی شده است.

یکی از قسمت های مفید در برنامه فوق، برنامه اختصاصی ماهانه میباشد که با دریافت اطلاعاتی همچون قد، وزن، سن، تعداد روزهایی که در هفته به باشگاه میروید، میزان آمادگی بدن، وجود درد در اعضای بدن و وضعیت هر یک از عضلات، برنامه ورزشی متناسب با شرایط جسمی شما را ارائه میدهد. محاسبه شاخص توده بدن (BMI)، آخرین مورد قابل ذکر در لیست امکانات "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" بوده که از طریق منوی کناری میتوانید به آن دسترسی پیدا کنید.

هر چند امکانات گنجانده شده در "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" جالب و مفید به نظر میرسند اما به دلیل کمبودهایی همچون مدیریت مصرف کالری، تهیه گزارش در بازه های زمانی مختلف، محاسبه وزن کاهش یا افزایش یافته و مواردی از این قبیل، در واقع کارایی چندانی ندارند. حتی برخی دیگر از قابلیت ها مثل افزودن به علاقه مندی ها نیز بطور کامل پیاده سازی نشده اند و انتظار میرفت که سازماندهی امکانات برنامه هوشمندانه تر باشد. در هر حال اپلیکیشن فوق نیاز به توسعه و ایده پردازی بیشتری دارد که امیدواریم در نسخه های بعدی اتفاق بیفتد.

با توجه به موارد اشاره شده، AppReview امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد.

خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

قیمت :

دریافت این برنامه اندرویدی به صورت رایگان انجام میپذیرد اما باید قسمت های مختلف آن را به صورت اشتراک سالیانه و با پرداخت هزینه، فعال کنید. از آنجا که "خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی" دارای کمبودهایی میباشد که در دو بخش قبل نام بردیم، بهتر بود که قیمت های درنظر گرفته شده کمتر باشند یا به نحو دیگری مشخص گردند تا رضایت کاربران بیشتر فراهم شود. امتیاز این بخش از نظر AppReview، 4 از 5 است.

 

 

خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    میلاد 5
    در کل خوبه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    میلاد
    خوبه ولی امکانات زیادش ادم رو سر در گم میکنه

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    صادق 5
    عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    دانیال 5
    قسمت رایگان خیلی داشت ممنون

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    mehdi 5
    جالب بود ممنون

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    مینا 5
    برنامه جالبی بود ممنون از معرفیتون

    به این نظر پاسخ دهید
خوش اندام-خوش استیل-فیتنس-زیبایی