بازی وارونه

در بازی وارونه، به جنگ زمان و پاسخ های درست برویدنسخه 1.0

4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی بازی آنلاین وارونه! از بازار سازنده : میلاد صالحی

دسته‌بندی کلمات و دانستنی ها، یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین دسته‌بندی‌های کافه‌بازار محسوب میشود که روزانه پذیرای بازی‌های متعددی است. بازی‌هایی که هر یک برای موفقیت و جذب بیشتر کاربر، با یک دیگر به رقابت میپردازند تا بتوانند راه خود را برای رسیدن به صفحات اول کافه بازار پیدا کنند. این تعدد انتشار باعث‌شده که خیلی از خروجی ها، تکراری و کپی باشند و کاربر را به انتخاب‌های تک‌بعدی میل دهند. ملاک هایی مثل:

  • تعداد دانلود
  • حجم برنامه
  • گرافیک بازی
اما در این سیل انتشارات، بازی های خلاقانه‌ای هم دیده میشوند که با ایجاد تمایزهایی پا به بازار گذاشته‌اند و هدفشان فقط دیده‌شدن در صفحه‌اول نیست و برای بهترین بودن تلاش میکنند. بازی اندرویدی وارونه با جوایز واقعی در این بررسی قصد داریم بازی خلاقانه "وارونه" را کالبدشکافی کنیم و از ایده ساده ولی خلاقانه آن صحبت کنیم. آیا عجولانه تصمیم میگیرید؟ تمرکز کافی برای انتخاب بهترین راهکار در شرایط سخت را ندارید؟ در فرصت‌های محدود، بدون فکر عمل میکنید؟ اگر حتی پاسخ یکی از سوالات فوق مثبت است و از تغییر می ترسید، از خواندن ادامه متن جدا خودداری نمایید. بازی وارونه یک بازی خلاقانه و ساده برای کسانی است که تمرکز بالایی در تصمیم گیری هایشان دارند یا دوست دارند با تمرین به تمرکز بالایی دست پیدا کنند. همه ما عادت کرده ایم سریع باشیم به طوری که موقع دیدن یک متن، کلمات آن را کامل نمیخوانیم یا ادامه جمله را حدس میزنیم. در این بازی برای کسب امتیاز باید عادتها را کنار بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن بهترین گزینه را انتخاب نمایید. بازی اندرویدی وارونه در دنیای وارونه، پاسخ ها، معکوس است فرض کنید در تصویر شما یک گل رز زیبا را می بینید و در گزینه‌های پاسخ نیز نوشته "گل رز" نظرتان را جلب میکند؛ حالا چند ثانیه زمان می برد تا بر روی آن گزینه لمس نمایید؟ مهم نیست چند ثانیه، مهم این است که شما در حال انتخاب گزینه اشتباه هستید، پاسخ صحیح همان چیزیست که شما نمی بینید، یعنی دقیقا مخالف آن چیزی که در نگاه اول ذهنتان تشخیص میدهد. زمان بر علیه شماست، راه حل چیست؟ ما گفتیم "وارونه یک بازی خلاقانه و ساده است"، اما آیا تمام چالش بازی به یک پاسخ معکوس ختم می شود؟ بدون تردید پاسخ این سوال منفی است چرا که چالش اصلی این بازی "زمان" میباشد، همان چیزی که شما را به عجولانه تصمیم گرفتن سوق میدهد. راه پیروزی در این بازی، ایجاد تعادل بین زمان تصمیم گیری و زمان پاسخگویی به هر سوال میباشد. جوایز بازی وارونهاستراتژی طراحی کنید، تمرین کنید و تمرکز خود را افزایش دهید در وارونه قرار نیست فقط امتیاز کسب کنید. شما علاوه بر کسب امتیاز و بهبود رتبه خود در جدول امتیازات بازی می توانید برای کسب جوایز نقدی و غیر نقدی، با دیگر کاربران نیز به رقابت بپردازید. اولین باری که میخواهید بازی را شروع کنید، با کلمه ای به نام "لیگ" آشنا می شوید. لیگ : لیگ ها،سری مسابقاتی هستند که توسط یک حامی و در شرایط خاص برگزار میشوند. قبل از شرکت در هر لیگ باید به قوانین آن توجه کنید. قوانینی مثل:
  • تعداد دفعات مجاز برای شرکت در لیگ
  • زمان باقی مانده تا پایان لیگ
  • و...
رتبه بندی و اهدای جوایز توجه داشته باشید که هر حامی برای لیگی که برگزار می کند، جوایزی را برای برندگان در نظر میگیرد که نه تنها همیشه غیر نقدی نیست، بلکه بسیار وسوسه کننده نیز هستد. جوایزی همچون
  • Xbox
  • تلفن همراه
  • دوربین عکاسی
  • پاوربانک
  • بن های خرید
  • و...
در ضمن هر لیگ، جدول رده‌بندی اختصاصی خود را دارد و برندگان همه لیگ ها نفرات یکسانی نخواهند بود. در هر دوره از بازی شما به صورت معمولی، تنها میتوانید 3 بار مرتکب اشتباه شوید و وجود آیتم‌های کمکی بازی نیز تا حدودی برای حساس ترین شرایط به کمک شما می‌آیند. توجه داشته باشید که آیتم‌های کمکی بازی محدود هستند. برعکس جواب بده درصورت نیاز باید به سراغ فروشگاه بروید و با سکه‌هایی که کسب کرده اید به خرید تعدادی از این آیتم‌های کمکی بپردازید. آیتم‌های کمکی بازی عبارتند از: کمک: این قابلیت پاسخ صحیح را انتخاب میکند. استراحت: با استفاده این امکان میتوانید زمان را برای مدتی متوقف نموده و آسوده تر گزینه صحیح را انتخاب کنید. جان: به شما فرصت اشتباهات بیشتر را خواهد داد. سادگی وارونه فقط به گیم پلی آن خلاصه نشده است طراحی مینیمال و ساده یک بازی و اپلیکیشن از مهم ترین عوامل ایجاد حس راحتی و رضایت در کاربر می باشد. رابط کاربری بازی وارونه با استفاده‌ی بهینه از فضاهای خالی و همچنین توجه به تمامی جزئیات طراحی محیط یک بازی، توانسته حس خوبی را به کاربران خود منتقل نماید. موسیقی این بازی به گونه ای انتخاب شده است که علاوه بر حفظ ریتم هیجانی بازی، باعث خستگی کاربر نیز نشود و انگیزه ادامه مسابقه را در او به وجود آورد.
بازی وارونه، یک انتخاب خوب برای هر کسی که عاشق به چالش کشیدن، ذهن خود است.
دانلود بازی خلاقانه ایرانی وارونه
نقاط قوت برنامه
  • رابط کاربری کاربرپسند
  • گیم پلی خلاقانه
  • حفظ سادگی
  • تنوع سوالات و لیگ ها
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی دیده نشد
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه بازی وارونه، به عنوان یک بازی خلاقانه شانس‌های زیادی برای رسیدن به سطح بالای کافه بازار را دارد و بهبود تجربه کاربری می تواند این شانس‌ را به واقعیت تبدیل کند. در ادامه چند مورد از مواردی که توجه بیشتری می طلبد را نام خواهیم برد. اضافه کردن افکت های صوتی : موزیک‌های فعلی هر چقدر هم که خوب باشد بلاخره تکراری می شوند و همچنین افکت‌صوتی برای افزایش حس بحرانی بودن برخی از سوالات برای کاربران یکی از مهم ترین عواملی می باشد که کمبود آن احساس میشود. امکان خروج از بازی : در هنگام بازی یا پس از باخت، راه مستقیمی برای بازگشت به منو وجود ندارد و این مورد حس خوبی را به کاربر منتقل نمیکند. کسب سکه یا راهنمایی از طریق مشاهده ویدیو : کسب امکانات ویژه همچون سکه و راهنمایی‌های بازی خیلی محدود شده تا جایی که عملا راهی جز خرید درون برنامه‌ای برای کاربر نمی‌گذارد.

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود وارونه از کافه بازار