جستجوی ایموجی در Gboard

در بروزرسانی جدید Gboard، نقاشی بکشید و ایموجی تحویل بگیرید

ایموجی ها یکی از جذاب ترین و سریع ترین شیوه های ابراز احساسات در حین فرآیند پیام رسانی میباشند که اوقات پیدا کردن ایموجی مستلزم اسکرول در یک لیست طولانی است. اما Gboard اندرویدی راه چاره ای برای این مشکل اندشیده است.

در نسخه جدید این کیبورد همه کاره، دیگر نیازی به اسکرول در کل کتابخانه ایموجی ها نمیباشد، چرا که سیستم جستجو قابلیتی را برای تسهیل این فرآیند در اختیار قرار داده است.

اما چگونه میتوان به جستجوی ایموجی پرداخت؟

 

با بهره گیری از قدرت دودل ها یا همان نقاشی های دستی!

 

در نسخه جدید کیبورد وقتی به زبانه ایموجی میروید، قادر به مشاهده آیکون نقاشی که درون باکس جستجوی ایموجی قرار گرفته است، خواهید بود.

 

جستجوی ایموجی در Gboard

 

با لمس این آیکون یک فضای خالی به شما نمایش داده میشود و میتوانید عکس ایموجی را که در ذهن دارید رسم کنید، با این کار Gboard به جستجوی ایموجی هایی میپردازد که به تصویر رسم شده شما شباهت دارند. وقتی ایموجی موردنظر شما ظاهر شد، تنها با لمس آن میتوانید ایموجی را به پیام خود بیفزایید.

 

جستجوی ایموجی در Gboard

 

علاوه بر این قابلیت، Gboard اندرویدی میزبان بهبودهایی در سایر بخش ها نیز شده و گوگل برای افرادی که به طور مستمر برای سایرین پیام ارسال میکنند، قابلیتی را تعبیه کرده که phrase suggestions to Gboard نام دارد.

این سیستم که از قدرت یادگیری ماشینی بهره برده، Gboard را قادر به پیشنهاد عبارت هایی که با جمله تایپ شده ارتباط طبیعی دارند میکند.

 

جستجوی ایموجی در Gboard

 

گوگل عملکرد جستجوی کیبورد را بهبود بخشیده، به طوری که کیبورد هم اکنون قادر به نمایش چندین نتیجه جستجو است.

علاوه بر این، Gboard هم اکنون میتواند بسته به نتیجه جستجویی که انتخاب کرده اید، اپلیکیشن یا سرویس مربوطه را باز کند. برای مثال اگر ویدیوی یوتیوب را انتخاب کنید، اپلیکیشن یوتیوب برای شما باز خواهد شد.

 

http://www.hongkiat.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید