آپدیت جدید تلگرام

در نسخه جدید تلگرام به راحتی می توانید چت های مهم خود را پین کنید

این روزها استفاده از اس ام اس برای پیام رسانی چندان متداول نیست و میلیون ها نفر از مردم جهان به سرویس های پیام رسان فوری مانند iMessage، هنگ اوت، تلگرام و واتس اپ متکی اند. تعداد کاربران تلگرام با در نظر گرفتن مدت زمانی که از زمان عرضه آن به مارکت گذشته، در مقایسه با واتس اپ کمتر بوده و هنوز هم برخی از کاربران استفاده از واتس اپ را ترجیح می دهند. اما تلگرام نیز قابلیت های جالب و منحصر به فردی دارد که آن را متمایز می گردانند، امنیت بالای این پیام رسان که با تمرکز بر رمز گذاری پیاده سازی شده، در کنار سایر مسائل امنیتی، برگ برنده ای را در دست تلگرام قرار داده است. این اپلیکیشن به طور مستمر میزبان آپدیت های جدیدی می شود که جدیدترین قابلیت اضافه شده به آن یکپارچگی با سرویس IFTTT می باشد.

این آپدیت جدید نسخه اپلیکیشن را به 3.15 در اندروید تغییر داده و با بهره گیری از یکپارچگی با IFTTT، در حالی که در حال انجام کار دیگری در گوشی خود هستید، می توانید در تلگرام نیز حضور داشته باشید. امکان سینک شدن عکس های تلگرام شما در دستگاه های گوناگون میسر شده و عکس های تگ شده در فیسبوک به چت های شما نیز اضافه می شوند. یکپارچگی های متعددی از سوی تلگرام ارائه شده اند و در نوشته وبلاگ منتشر شده از سوی سازندگان، به مهم ترین آنها پرداخته شده است. یکپارچگی IFTTT تنها قابلیت افزوده شده به این نسخه از اپلیکیشن نمی باشد. امکان پین کردن چت ها، دیگر قابلیت جدید ارائه شده در این نسخه از تلگرام است و بدین ترتیب کاربران می توانند چت های مهم را در بالای لیست چت های خود قرار داده و نظم بیشتری به این بخش از اپلیکیشن بدهند.

آپدیت جدید تلگرام

در راستای پایبندی به وعده های داده شده برای بهبود اندروید، تلگرام به معرفی ویرایشگر قدرتمندی برای اپلیکیشن اندرویدی خود پرداخته است که ظاهر عکس های به اشتراک گذاشته شده از طریق اپلیکیشن را دستخوش تغییراتی می کند. این قابلیت های جدید به خوبی اثربخش بودن تلاش های توسعه دهندگان و صرف زمان از سوی آنها، برای بهبود اپلیکیشن را به تصویر می کشد. این آپدیت به تازگی منتشر شده و ممکن است برای عرضه آن برای تمامی کاربران مدت زمانی طول بکشد، اما قطعا قابلیت های ارائه شده در این نسخه بسیار کاربردی اند.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید