بازی نیومینو

در نیومینو با قوانین فیزیک بازی کنید و هوش خود را بسنجیدنسخه 2.2

امتیاز کاربران
4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : معمایی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 47.9 مگابایت
دریافت برنامه/بازی (نیومینو) NewMino از بازار سازنده : AniMotionTM

همه رویدادهای فیزیکی اطراف ما بر اساس قوانین مشخصی اتفاق می افتند که برخی از آنها بسیار جالب هستند. بازی نیومینو که در ادامه با آن آشنا میشوید بر اساس قوانین فیزیک و عملکرد دستگاه آونگ نیوتن تولید گردیده و هوش شما را به چالش میکشد. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه باشید. بازی معمایی برای اندرویدبرای اینکه با نحوه انجام بازی فوق به خوبی آشنا شوید، چند مرحله اول آن به آموزش شما اختصاص یافته است. نیومینو از 60 مرحله تشکیل شده که در 4 سطح قرار گرفته اند. برای رسیدن به سطوح بالاتر باید تعداد ستاره کافی بدست آورده باشید بنابراین سعی کنید از نهایت هوش خود، حداکثر بهره را ببرید. کار شما در این بازی اندرویدی، بازی با قوانین فیزیک و رساندن تیله ها و گوی های فلزی به محل موردنظر میباشد.   نکته : در هر مرحله کافی است فقط یک گوی را به راه خروجی هدایت کنید.

در نیومینو، هوش خود را در استفاده از قوانین فیزیک نشان دهید.
بازی های چالش برانگیز  قوانین فیزیک، راه خروج را نشان میدهند در نیومینو شما با گوی هایی از جنس های مختلف سر و کار دارید. بر اساس قوانین فیزیک، هر کدام از این گوی ها دارای خاصیت مخصوص به خود هستند. با ترکیب این خاصیت ها و البته عناصر دیگری که در هر مرحله میبینید، باید حداقل یک گوی را به بیرون هدایت کنید. هر چه به مراحل بالاتر بروید، پازل ها دشوارتر میشوند و باید هوش خود را بیشتر به کار بگیرید. برای رد شدن از هر مرحله بازی، گوی های معمولی (تیله)، فلزی و مغناطیسی در اختیار خواهید داشت و باید آنها را در محل های تعیین شده بچینید. نحوه چیدن و محل قرار گرفتن هر گوی، تعیین کننده موفقیت شما در حل معما میباشد. علاوه بر این در بعضی از مرحله ها، آهنرباهای مغناطیسی و چوب های نازک هم وجود دارند که میتوانید از خاصیت آنها برای تغییر مسیر حرکت بهره ببرید. علائم و جهت های بین راه هم به شما میگویند که راه خروج از کدام طرف است.   نکته : در بعضی از مراحل لازم است که از دکمه زوم استفاده نمایید تا همه مسیر را به خوبی ببینید.   از مستر مخ کمک بخواهید در همه بازی های چالش برانگیز، مرحله هایی به چشم میخورند که عبور از آنها به چند بار تلاش نیاز دارد. نیومینو نیز از این قاعده پیروی میکند و به همین دلیل اگر موفق به خارج کردن گوی نشدید، میتوانید مرحله را دوباره انجام دهید. این کار با حفظ چیدمان گوی ها یا چیدن مجدد آنها امکان پذیر میباشد. همچنین اگر نمیدانید که گوی ها باید در چه نقطه ای قرار بگیرند، کافی است دوبار بر روی دایره های خالی اشاره کنید تا مستر مخ (راهنما) به کمک شما بیاید.   نکته : در این بازی امکان ردشدن از مرحله با گرفتن سه ستاره وجود دارد که برای آن باید سکه بپردازید.   امتیازی که با حل کردن معما میگیرید همانطور که گفتیم برای استفاده از راهنمای نیومینو، باید سکه خرج کنید. این سکه ها با رد کردن مراحل و بر اساس تعداد ستاره ای که گرفته اید به دست می آیند. برای گرفتن ستاره های بیشتر که هر کدام 100 سکه ارزش دارند، باید با هوش و ذکاوت بیشتر گوی ها را در نقاط تعیین شده بچینید. ستاره ها در بین مسیر قرار گرفته اند و با برخورد گوی ها، میتوانید آنها را به دست آورید. بد نیست بدانید که با رسیدن به تعداد ستاره مشخص، جعبه های جایزه برای شما باز میشود تا با انجام یک بازی زماندار، سکه جمع کنید.   نکته : با دیدن ویدیوهای تبلیغاتی، تعدادی سکه به شما تعلق میگیرد. همچنین در بین هر مرحله، امکان تماشای ویدیو و استفاده از راهنمای رایگان وجود دارد.   بازی با قوانین فیزیک  نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی گرافیک نیومینو به صورت 2.5 بعدی میباشد که در طراحی آن سعی شده، خلاقیت کافی به کار رود. رنگبندی هماهنگ، انیمیشن ها و جلوه های تصویری زیبا، وجود کاراکتر ویژه و موزیک مناسب در کنار افکت های صوتی جالب، محیط جذابی را در نیومینو به وجود آورده اند. البته انتظار میرفت که طراحی قالب گرافیکی و عناصر موجود در این بازی، با دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری انجام بگیرد. باید گفت از لحاظ تجربه کاربری و جابجایی راحت بین بخش های مختلف بازی فوق، استانداردهای لازم تا حد زیادی رعایت شده اند و مشکل خاصی به چشم نمیخورد.   نکته : منوی بازی به 6 زبان فارسی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسه و چینی پیاده سازی شده است  
اگر به دنبال یک بازی معمایی برای اندروید هستید که اوقات سرگرم کننده ای را با آن بگذرانید، ما نیومینو را به شما پیشنهاد میکنیم. برای دریافت این بازی اندرویدی از کافه بازار، نیاز به پرداخت هزینه نیست.
بازی با قوانین فیزیک
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی چالشی و سرگرم کننده
  • اجرای روان و بدون خطا در اکثر گوشی ها
  • تعداد مراحل زیاد و پازل های متنوع
  • گرافیک کاربرپسند
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی تولیدکنندگان نیومینو سعی کرده اند که با استفاده از ترفندهای مختلف، گیم پلی آن را از حالت یکنواختی بیرون آورده و کاربر را به ادامه بازی تشویق کنند. هرچند این ویژگی را تا حد زیادی میبینیم اما هنوز کمبودهایی از این لحاظ وجود دارد. برای مثال بهتر بود که عناصر متنوعی در مسیر به کار گرفته شوند که تاثیرگذاری بیشتری در حرکت گوی ها داشته باشند. مثل تله های انفجاری، سطوحی از جنس مختلف و غیره. امیدواریم که در نسخه های بعدی این بازی اندرویدی، شاهد ایده پردازی های جالبی باشیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    Sara
    خیلی قشنگه، من حال کردم.

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    Hasan 5
    نیومینو رو دانلود کردم و عالی بود

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی نیومینو