رنگ آمیزی لوگوی گوگل در بروزرسانی جدید

رنگ آمیزی لوگوی گوگل در بروزرسانی جدید

گوگل همواره به دنبال دستیابی به ابتکارات جدید بوده و این بار اپلیکیشن گوگل میزبان نوآوری جدیدی شده است که به لوگوی گوگل ارتباط پیدا می کند، تنها کار لازم برای استفاده از این قابلیت جدید داشتن کمی خلاقیت می باشد. شما قادر به افزودن شمای رنگی خود و اعمال آن بر روی لوگوی گوگل می گردید، با این اقدام دیگر رنگ های آبی، قرمز و زرد تنها رنگ های نمایش داده شده در لوگوی گوگل نخواهند بود.

blog_17033_1

با باز کردن اپلیکیشن گوگل، نسخه بزرگ تری از لوگوی گوگل به شما نمایش داده می شود و کم کم این لوگوی رنگی، سفیدرنگ می شود. در این مرحله باید بر روی لوگو بزنید تا بخش گزینش رنگ به شما نمایش داده شود، هر بار ضربه بر روی صفحه رنگ متفاوتی را بر روی لوگو می پاشد و می توانید تا زمان یافتن رنگ مورد علاقه خود، عملیات ضربه زدن به صفحه را ادامه دهید.

لوگوی شخصی سازی شده شما تا زمان راه اندازی مجدد سیستم دست نخورده باقی می ماند، اما احتمال دارد باز کردن اپلیکیشن گوگل از طریق ویجت اثر هنری شما را از بین ببرد، اما تنها در نسخه های قدیمی اندروید این احتمال وجود دارد.

blog_17033_2

در نسخه 5.10.22 شاهد مجموعه انیمیشن های جدید نیز هستیم که از طریق این لینک قابل دانلود می باشند و در صورت استفاده از نسخه 6.0 اندروید، در قابلیت Now on Tap آنها را مشاهده خواهید کرد. به جای مشاهده آیکون چرخان معمول در زمان لود Now on Tap، آیکون های دیگری مانند ظروف نقره، نت های موسیقی و غیره نمایش داده می شوند و این آیکون به آنچه جستجو کرده اید بستگی دارد.

blog_17033_3

این آپدیت را می توان یک تغییر جزئی قلمداد کرد که تفاوت بزرگ و چشم گیری را خلق کرده است، شما درباره این آپدیت جدید چه می اندیشید؟ در بخش دیدگاه ها ما را از نظرات خود آگاه سازید.

 

http://android.wonderhowto.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید