رویداد بازی سازی

رویداد بازی سازی سه روزه در دانشگان اصفهان

درآمد سرشار از فروش بازی های رایانه ای در طی سال های اخیر، افراد زیادی را در دنیا به تولید بازی علاقه مند کرده است. این روزها بازی های موبایل بیشتر در مرکز توجه قرار دارند و در طول روز، عناوین متعددی از آنها در مارکت های مطرح منتشر میگردد. در اینجا سوالی پیش می آید که ذهن را درگیر میکند و باید پرسید که آیا همه این بازی ها به موفقیت میرسند؟

اولین و مهمترین قدم برای تولید یک بازی، داشتن ایده ای جذاب و نو میباشد اما شرط کافی نیست. ایده ها باید مراحلی را پشت سر بگذارند تا پخته تر گردیده و در نهایت به یک محصول تجاری موفق تبدیل شوند. خوشبختانه چند سالی است که در کشور رویدادهای مختلفی برگزار میگردد تا تولیدکنندگان و برنامه نویسان کم تجربه بتوانند دانش و تکنیک های لازم برای ساخت یک بازی جذاب را بدست آورند.

رویداد بازی سازی

ماراتن بازی سازی سه روزه در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان که از تاریخ 28 الی 30 بهمن ماه سال جاری اتفاق خواهد افتاد، یکی از همین رویدادها میباشد که جمعی از افراد متخصص و با سابقه در زمینه تولید بازی، مربیان آن هستند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این ماراتن هیجان انگیز، میتوانند از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

شرکت در رویداد بازی سازی سه روزه دانشگاه اصفهان

اینها را هم بخوانید