بازی زنگ تفریح

زنگ تفریح، کلمه سازی با حروف درهم ریختهنسخه 1.1

امتیاز کاربران
5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

شاید تا به حال کلماتی را دیده اید که با جابجا کردن حروف آنها، میتوان کلمه های معنی دار دیگری هم ساخت. پیدا کردن کلمه از حروف در هم ریخته، ایده جالبی برای سرگرمی میباشد و بازی زنگ تفریح بر همین اساس تولید شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی این بازی اندرویدی بپردازیم. بازی حدس کلماتمهمترین ویژگی بازی فوق، تعداد مراحل زیاد آن است که به بیش از 355 مرحله میرسد. این مراحل در دو سطح به نام های زنگ اول و زنگ دوم قرار گرفته اند. در زنگ تفریح شما باید با حروفی که در اختیار دارید، کلمه های معنی دار بسازید. هر چه به مرحله های بالاتر زنگ تفریح نزدیک شوید، کار دشوارتری برای پیدا کردن کلمات معنی دار در پیش رو خواهید داشت. برای تنوع، حالت های مختلفی در این بازی اندرویدی وجود دارد که آنها را در ادامه نام برده ایم.   نکته : با لمس هر مرحله و قبل از شروع آن، میتوانید حروف استفاده شده را ببینید.

در بازی زنگ تفریح هم سرگرم شوید و هم دایره لغات خود را افزایش دهید.
  کلماتی که در میان حروف پنهان شده اند چند مرحله اول زنگ تفریح به آموزش شما اختصاص داده شده است و ما در مورد آن توضیح نمیدهیم. در اولین مراحل بازی، تعداد حرف هایی که باید با آنها کلمه بسازید 3 عدد میباشد و این تعداد به تدریج تا 8 حرف هم میرسد. همچنین تعداد کلمه هایی که باید پیدا کنید، در طول مراحل بازی بیشتر میشود و گاهی لازم است بیش از 40 کلمه 3 تا 8 حرفی را بیابید. برای اینکه گیم پلی از حالت یکنواختی بیرون آید، حالت های زیر در بازی پیش بینی شده اند: معمولی : در این حالت زمان نامحدودی برای یافتن کلمه های معنی دار در اختیار دارید. با پر شدن حداقل یک ستاره، میتوانید از ادامه مرحله انصراف داده و آن را با همان تک ستاره به پایان برسانید. زمان دار : این حالت بازی از هیجان زیادی برخوردار است چون برای حدس کلمات، زمان محدودی در اختیار شما گذاشته میشود. اگر تا قبل از تمام شدن زمان به یک ستاره نرسید باید آن مرحله را از اول انجام دهید. سرعتی : در آخرین حالت بازی که شباهت زیادی با حالت زمان دار دارد باید در کمتر از 1 دقیقه، کلمه های مخفی شده را بیابید. البته با پیدا کردن هر کلمه، مقداری به این زمان اضافه خواهد شد.   نکته : تعداد کلمه هایی که در هر مرحله از بازی فوق باید پیدا کنید، محدود هستند. شاید کلمات بیشتری نیز قابل کشف باشند اما بد نیست بدانید که یافتن کلمه های بزرگتر، امتیاز بالاتری برای شما خواهد داشت.   از راهنما کمک بگیرید در زنگ تفریح 4 نوع راهنمای کمکی وجود دارد که میتوانید در موقع نیاز از آنها استفاده کنید. این راهنماهای کمکی عبارتند از:
  • نمایش یک حرف از کلمه جواب
  • نمایش کامل کلمه
  • پرکردن یک ستون از کلمه های معنی دار
  • افزایش زمان (برای حالت زمان دار)
  علاوه بر این موارد شما میتوانید با لمس تاس، حروف درهم ریخته را جابجا نموده تا به صورت تصادفی، کلمه های معنی دار را بیابید. لازم به ذکر است که برخی از کلمات پنهان شده در بین حروف، ویژه هستند و با پیدا کردن آنها، ستاره های مرحله زودتر پر میشوند.   نکته : وقتی ستاره های هر مرحله تکمیل شوند حتی اگر کلمه هایی باقی مانده باشند، آن مرحله با 3 ستاره کامل به پایان میرسد.   بازی موبایل برای تقویت ذهن  سیستم امتیازدهی بازی چگونه عمل میکند؟ زنگ تفریح از سیستم امتیازدهی جالب و پیشرفته ای برخوردار است. همانطور که گفتیم با پیدا کردن هر کلمه در مراحل بازی، مقداری از ستاره ها تکمیل میشود. وقتی حداقل یک ستاره بدست آوردید، میتوانید از ادامه دادن منصرف شوید و مرحله را با همان تک ستاره تمام کنید. البته باید توجه داشته باشید که برای رسیدن به زنگ دوم بازی، به 500 ستاره نیاز دارید. بعد از پایان هر مرحله بر اساس ستاره های بدست آمده، تعدادی سکه به شما تعلق میگیرد. حداقل این سکه ها 15 عدد میباشد و اگر کلمه های ویژه را هم پیدا کرده باشید، سکه بیشتری بدست خواهید آورد. از این سکه ها میتوانید برای کمک گرفتن از راهنما یا افزایش زمان استفاده نمایید.   نکته : با دیدن هر تبلیغ ویدیویی، 100 سکه به شما داده میشود. اگر به سکه بیشتری نیاز داشتید باید بسته های موجود در قسمت فروشگاه را بخرید.   نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی قالب گرافیکی منوهای زنگ تفریح و همچنین محیط اصلی آن، با خلاقیت قابل ملاحظه ای طراحی شده اند و از جذابیت کافی برخوردار هستند. این در حالی است که جلوه های تصویری زیبا، موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، به جذاب تر شدن محیط بازی کمک کرده اند. از لحاظ جابجایی بین منوها و صفحات مختلف بازی نیز مشکل خاصی به چشم نمیخورد.  
اگر اوقات فراغت خود را با انجام بازی های موبایل طی میکنید، زنگ تفریح گزینه خوبی برای سرگرم کردن شما میباشد. پیشنهاد میدهیم این بازی اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت نمایید.
بازی کلمات برای اندروید
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • اجرای روان و بدون خطا بر روی اکثر گوشی ها
  • گیم پلی سرگرم کننده با حالت های مختلف بازی
  • تعداد مراحل زیاد و متنوع
  • گرافیک زیبا و کاربرپسند
نقاط ضعف بازی
  • مورد خاصی وجود ندارد
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی با توجه به توضیحاتی که دادیم، باید زنگ تفریح را یکی از نمونه های با کیفیت در بین بازی های حدس کلمات به شمار آوریم. پیشنهاد خاصی برای این بازی اندرویدی نداریم به غیر از اینکه بهتر بود کلمه های پیدا نشده در هر مرحله نیز نشان داده شوند. تاثیر زمان در امتیازدهی نیز میتوانست به هیجان گیم پلی کمک کند. منتظر ایده پردازی های بیشتر از "پاندا گیم استودیو" در بازی فوق هستیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    شیدا 5
    عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    الینا 5
    خیلی باحاله😌😹

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    زهرا 1
    راستش خیلللللللللی بددددددددد بودددددددددد😠😠

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    تاریما 5
    ای برنامه خیلی خیلی بد بود

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    Cedna 5
    بد بود

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    Reihane 1
    بد بد بد بد بد بد بد

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    عباس 1
    مسخره است ااااااااااااااههههههه

    به این نظر پاسخ دهید
  8. avatar
    فاطمه اقایی 5
    سلام من فاطمه آقایی از شما در خواست دارم برنامه هایی که میگزارید برای مردم مفید باشد از سمیرم

    به این نظر پاسخ دهید
    1. avatar
      الینا 5
      ارع راست میگه

      به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی زنگ تفریح