سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز از بازی جدید خود به نام Clash Royale رونمایی کرد

سازنده بازی محبوب کلش اف کلنز از بازی جدید خود به نام Clash Royale رونمایی کرد

بازی کلش اف کلنز یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین بازی های امروزی موبایل است، اما سوپرسل سازنده این بازی پرطرفدار به موفقیت حاصل شده از ساخت این بازی بسنده نمیکند، بطوریکه اقدام به انتشار یک سافت ریلیز از بازی کارتی و رقابتی جدید خود به نام Clash Royale نموده است.گیم پلی تاثیرگذار کلش اف کلنز گیمیرها را شیفته خود کرده و حس خلاقیت که در طراحی بیس آن وجود دارد بازی را محبوب ساخته است، از طرفی استراتژی ها نیز نقش مهمی در بازی ایفا میکنند و برای ارزیابی و حمله به بیس ها به طور هوشمندانه مهم اند.

مارکت برای چنین بازی های مولتی پلیری کارتی وجود دارد و بازی هایی مانند Hearthstone نیز گواهی برای این ادعا می باشند. Clash Royale به دنبال راهی برای القای حس خلاقیت در کاربران است و برای این کار از شخصیت ها و سازوکارهای بازی کلش اف کلنز خود بهره جسته و در بازی از تمامی امکانات و وجه تعاملی یک بازی کارتی رقابتی بهره گرفته است.

blog_15963_1

این بازی به هیچ وجه دنباله بازی کلش اف کلنز معروف نیست و یک بازی کاملا متفاوت میباشد. به نظر میرسد که کلش رویال دموگرافیک کاملا متفاوتی را نسبت به پیشروی خود داشته باشد و سوپرسل اعلام کرده که تیم فعال بر روی پروژه با تیم سازنده کلش اف کلنز که هنوز هم به طور فعالانه بر روی بازی کار میکنند متفاوت است. در حال حاضر Clash Royale تنها برای آی او اس و برای کشورهای معدودی منتشر شده اما شکی نیست که به زودی و در آینده ای نزدیک به مارکت پرطرفدار اندروید نیز راه پیدا میکند.

شما درباره بازی کلش رویال چه می اندیشید؟ برخی ادعا میکنند که بازی کلش اف کلنز در پیاده سازی pay to win بازی های موبایل شکست خورد، آیا چنین انتقادهایی شامل حال بازی جدید سوپرسل نیز میشود؟ در بخش نظرات ما را از دیدگاه خود مطلع گردانید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید