سامسونگ از گوشی C9 Pro پرده پرداشت

سامسونگ از گوشی C9 Pro پرده پرداشت

پیش از انتشار رسمی گوشی ها، معمولا شایعات متعددی پیرامون مشخصات و ویژگی های گوش دهان به دهان می چرخند که برخی از آنها واقعیت داشته و برخی دیگر نیز در حد شایعه می مانند. یکی از گوشی هایی که اخیرا از سوی سامسونگ رونمایی شده گوشی C9 Pro می باشد، بر اساس برنامه ریزی قبلی، سامسونگ در تاریخ 21 اکتبر به رونمایی از این گوشی جدید خود پرداخت، اما چه ویژگی های این گوشی جدید را از همتایان خود متمایز می گرداند؟

گوشی C9 Pro یکی دیگر اعضای خانواده Galaxy C می باشد، این گوشی ها برای مارکت چینی ساخته شده اند. این گوشی نیز مشابه نسخه های قبلی خود از فلز ساخته شده، اما قدرتمندتر از گوشی های قبلی می باشد. مهم ترین ویژگی که این گوشی را از سایرین متمایز می کند به رم 6 گیگاباتی آن مربوط می شود که برای نخستین بار در یک گوشی سامسونگ جای گرفته، اما این موضوع که سامسونگ چنین رم قدرتمندی را همراه با یک پردازشگر میان رده ارائه داده کمی عجیب و دور از انتظار است. صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED، فول اچ دی و 6 اینچی می باشد و گوشی دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش می باشد.گوشی سامسونگ سی 9 پرو

پردازشگر اسنپدراگون 653 هشت هسته ای 64 بیتی نیز این گوشی را قدرت می بخشد، GPU آن نیز از نوع Adreno 510 می باشد. این گوشی از نوع دو سیم کارته است ودر صورتی که مایل به گسترش فضای ذخیره سازی گوشی هستید، می توانید اس دی کارت خود را در شکاف سیم کارت دوم قرار دهید. یک اسنپر 16 مگاپیکسلی در قسمت پشت گوشی قرار گرفته است و شوتر 16 مگاپیکسلی هم در قسمت جلویی گوشی جای دارد.

باتری این گوشی 4000mAh بوده و امکان جدا کردن آن از گوشی وجود ندارد. در قسمت پایین صفحه نمایش گوشی یک دکمه خانه مشاهده می کنید که دکمه فیزیکی استاندارد سامسونگ می باشد، علاوه بر این یک اسکنر اثر انگشت نیز در این قسمت قرار داده شده است. نسخه 6.0.1 مارشمالو به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده و رابط کاربری کاستوم سامسونگ را نیز در این گوشی مشاهده می کنید. ابعاد گوشی 6.9*80.7*162.9 میلی متر می باشد و وزن آن 185 گرم است. این گوشی در رنگ های گلد و رز گلد موجود بوده و با قیمت تقریبی 473 دلار در دسترس می باشد. در حال حاضر درباره عرضه این گوشی در سایر مارکت ها خبری در دست نیست.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید