سامسونگ قصد دارد تمایل خرید گوشی های میان رده را بیشتر کند

سامسونگ قصد دارد تمایل خرید گوشی های میان رده را بیشتر کند

انتخاب گوشی به یکی از چالش برانگیزترین موضوعات برای کاربران تبدیل شده، امروزه کاربران گستره وسیعی از گوشی ها را در اختیار دارند، از برندهای مختلف گرفته تا امکانات و قابلیت های گوناگون. کار برای سازندگان گوشی نیز دارای دشواری هایی است، آنها باید سعی کنند به هر قیمتی گوشی های خود را به فروش برسانند و درآمد خود را افزایش دهند.

سامسونگ یکی از پیشگامان در این عرصه است، طبق گزارشی جدید، این کمپانی قصد دارد برخی از امکانات گوشی های پرچم دار و محبوب خود را به گوشی های میان رده نیز بیفزاید. با رونمایی از گوشی های جدید سری گلکسی و گلکسی نوت 5، شرکت ساموسنگ امکانات جدیدی را معرفی کرد، استراتژی جدید سامسونگ رونمایی گوشی های کمتر اما مطلوب نمودن آنها است، برای این کار سامسونگ تمایل دارد بسیاری از امکانات معروف و پرطرفدار خود را در اختیار گسترده وسیع تری از گوشی های خود قرار دهد.

blog_14829_1

برخی از گوشی های میان رده که شامل این طرح می شوند، گوشی های گلکسی A3 ،A5 ،A7 و A8 می باشند. در حال حاضر افرادی که خواستار بهترین و جدیدترین قابلیت ها هستند، تنها می توانند از رده های بالای سامسونگ گوشی خریداری کنند. از طرفی با استناد به Korea Herald، احتمال دارد شرکت سامسونگ پشتیبانی از Samsung Pay را که سیستم پرداخت موبایل آنها است، وسعت بخشد. سامسونگ معتقد است که این رویکرد نه تنها تقاضا برای گوشی های میان رده را با افزایش چشم گیری مواجه می کند، بلکه به تولید کاربران فعال بیشتری برای سیستم پرداخت جدید آنها نیز منجر می شود. کمپانی مایل است در مبحث طراحی برای گوشی های میان رده نیز از گوشی های پرچم دار خود الهام بگیرد. شایان ذکر است که سامسونگ برنامه هایی دیگری نیز برای ارائه حسگرها و قابلیت های جدید در سر دارد، اما جزئیاتی در این باره در دست نیست.

گوشی های سامسونگ در بین مردم عمومیت یافته و طرفداران بیشماری را از آن خود نموده اند، اما تنوع این گوشی ها کار انتخاب و خرید را دشوار می سازد، اما با این رویکرد جدید گوشی های میان رده نیز قدرت بیشتری نسبت به گذشته خواهند یافت و افراد قادر خواهند بود با هزینه ای معقول از امکانات موردنظر خود نیز بهره ببرند، چنانچه شما نیز یکی از صاحبان گوشی سامسونگ هستید و یا قصد دارید این نوع گوشی را خریداری کنید، ما را از نظرات خود درباره کیفیت این گوشی ها و اینکه این رویکرد جدید تا چه میزان شما را تحت تاثیر قرار داده، باخبر سازید.

 

http://www.talkandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید