اپلیکیشن See Colors

سامسونگ مایل است اپلیکیشنی برای مقابله با کوررنگی بسازد

کوررنگی یکی از مشکلاتی است که برخی از افراد جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند و همین مشکل نیز سامسونگ را بر آن داشته که اپلیکیشنی برای کمک به افرادی که در تشخیص رنگ ها مشکل دارند، بسازد. اپلیکیشن با این هدف ساخته شده که به افرادی که مشکلات بینایی رنگ دارند یاری رساند. سامسونگ برای ساخت اپلیکیشن See Colors به مشارکت با یک کمپانی به نام Colorlite پرداخته است. این اپلیکیشن برای اسمارت فون ها ساخته شده، اما سامسونگ بیان داشته که اپلیکیشن در برخی از تی وی ها و نرم افزار Tizen نیز در دسترس خواهد بود.

این اپلیکیشن به تجزیه و تحلیل شدت کوررنگی شخص موردنظر پرداخته و بر اساس این ارزیابی ها مجموعه ای از نتایج شخصی سازی شده را به نمایش می گذارد. زمانی که میزان کوررنگی تشخیص داده شد، اپلیکیشن به بازسنجی صفحه پرداخته و طیف رنگی را به گونه ای که اشخاص با وضعیت نرمال مشاهده می کند، تنظیم می نماید و افرادی را که از مشکلات کوررنگی رنج می برند، قادر به تجربه دنیایی از رنگ های باطراوت می کند.

اپلیکیشن See Colors

سامسونگ متذکر شد که اپلیکیشن See Colors در SUHD TV سامسونگ از 2016 نصب شده و اپلیکیشن موبایل در حال حاضر تنها محدود به کشورهای رومانی، مجارستان و بلغارستان می باشد، اما هنوز خبری در ارتباط با عرضه این اپلیکیشن در سایر کشورها در دست نمی باشد، اما در صورتی که اپلیکیشن نتیجه خوبی را به نمایش گذارد، به زودی شاهد انتشار آن در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

اپلیکیشن See Colors

اپلیکیشن See Colors

سامسونگ یکی از کمپانی های فعال در زمینه تکنولوژی است و به ساخت تلویزیون، گوشی و لوازم خانگی نیز می پردازد، اما اهداف کمپانی به این فعالیت ها محدود نمی شود. افراد بسیاری از مشکل کوررنگی رنج می برند که تعداد آن به حدود 300 میلیون می رسد و این مشکل تاثیر درازمدتی بر سبک زندگی فرد می گذارد. هدف اپلیکیشن See Colors کمک به بهبود وضعیت زندگی این افراد می باشد. کمپین Launching People سامسونگ چندین سال پیش راه اندازی شد و این اپلیکیشن نیز جز آخرین تلاش های این کمپین می باشد و با این کار آنها قادر به نمایش تاثیراتی می باشند که تکنولوژی آنها در بهبود زندگی افراد دارد.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید